تراز

سامانه برگزاری آزمون آنلاین – آزمون آنلاین تراز

برگزاری آزمون‌های آنلاین تستی و تشریحی یکی از دغدغه‌های معلمان در دوران آموزش مجازی می‌باشد. سامانه آزمون آنلاین، خدمات گوناگونی را برای شما فراهم آورده‌است. در دوران آموزش مجازی، آزمون‌های آنلاین از کیفیت بالایی برخوردار نبودند و امکان تقلب برای دانش آموزان وجود داشت.

سیستم مدیریت آموزش آنلاین تراز امکانات گوناکونی برای برگزاری آزمون‌های آنلاین تستی و تشریحی دارد و می توانید در فضایی امن و دور از تقلب (با امکان چینش تصادفی و طراحی سوالات تا پنج گروه)، اقدام به برگزاری آزمون های آنلاین برای دانش آموزان نمایید. برای کسب اطلاعات تکمیلی‌تر و آگاهی از نحوه برگزاری آزمون‌ها تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

سامانه برگزاری آزمون آنلاین دانش آموزان
سامانه برگزاری آزمون آنلاین دانش آموزان

سامانه آزمون آنلاین مدارس

آموزش آنلاین مدارس مشکلات خاص خود را برای معلمان به همراه داشت. یکی از دغدغه‌های معلمان در این دوران، برگزاری آزمون های آنلاین بوده است. چون امکان تقلب برای دانش آموزان وجود داشت، کیفیت برگزاری آزمون ها بالا نبود. از طرفی، دانش آموزان باید پاسخنامه آزمون را در نرم افزارهای مختلف برای معلم ارسال می کردند و بررسی و تصحیح آزمون‌ها نیز به صورت یکپارچه و منسجم انجام نمی‌شد. نرم افزار آزمون آنلاین علاوه بر کاهش امکان تقلب، باعث یکپارچگی و دسترسی به کلیه پاسخبرگ‌ها به صورت یک‌جا شده است.

معلم می‌تواند به‌راحتی سوالات تستی و تشریحی را در سامانه بارگذاری کند و دانش آموزان موظف‌اند در زمان تعیین شده به سوالات آزمون پاسخ دهند و سپس پاسخنامه خود را به صورت تصویر برای دبیر مربوطه ارسال نمایند. معلم نیز به کلیه پاسخبرگ‌ها به صورت کامل دسترسی دارد و پس از بررسی و تصحیح سوالات می‌تواند نمرات دانش آموز را ارسال نماید.

آزمون آنلاین تستی

معلمان به‌راحتی می‌توانند آزمون های آنلاین تستی را در سامانه تراز برگزار نمایند و برای دانش آموزان با استفاده از کارنامه ساز آنلاین، کارنامه صادر کنند. کارنامه آزمون های تستی شامل اطلاعات مختلفی از قبیل، نمره دانش آموز، تراز، نمره کل، رتبه، درصد دروس و… می باشد. آزمون های آنلاین تستی در تراز به صورت اتوماتیک تصحیح می شود و نتیجه در اختیار شما قرار می گیرد.

آزمون آنلاین تشریحی

معلم می تواند آزمون های آنلاین تشریحی را در سامانه آزمون آنلاین مدارس، به صورت تصویر یا فایل پی‌دی‌اف بارگذاری کند. همچنین می‌تواند سوالات آزمون را به صورت تک به تک و یا دفترچه ای در اختیار دانش آموزان قرار دهد و برای سوالات ساعت و تاریخ مشخصی را تعیین کند. دانش آموزان در زمان مقرر باید به سوالات آزمون پاسخ داده و پاسخبرگ خود را برای معلم ارسال نمایند. پس از بررسی و تصحیح آزمون، نمره برای دانش آموزان ارسال خواهد شد.

نرم افزار تصحیح آزمون آنلاین

تصحیح آزمون و ارسال نمرات برای دبیران کمی زمان‌بر است و پس از برگزاری آزمون باید زمانی را برای بررسی پاسخبرگ‌ها اختصاص دهند. از جمله مزایای سامانه آزمون ساز آنلاین مدرسه می توان به تصحیح خودکار آزمون های آنلاین تستی و تصحیح آنلاین آزمون های آنلاین تشرییح اشاره کرد. پس از بارگذاری کلید تصحیح آزمون های تستی، پاسخنامه دانش آموزان به صورت اتوماتیک تصحیح شده و کارنامه دانش آموز که شامل اطلاعاتی از قبیل نمره، رتبه، تراز و درصد های دروس می باشد در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بهترین سامانه آزمون ساز مدارس

آزمون ساز آنلاین مدارس

نرم افزار آزمون ساز آنلاین مدارس مزایای مختلفی را دارد و شما می‌توانید در کمترین زمان به طراحی سوالات و برگزاری آزمون‌های آنلاین تستی و تشریحی بپردازید. سوالات تستی در سامانه آزمون آنلاین تراز به صورت خوکار تصحیح شده و یک کارنامه آزمون که شامل نمره دانش آموز، رتبه، تراز و درصد‌های دروس دانش آموز می‌باشد، در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید نتیجه آزمون را به صورت کارنامه در اختیار دانش آموزان قرار دهید.

از دیگر امکانات سامانه مدیریت مدارس تراز، امکان چینش تصادفی سوالات و طراحی سوال تا پنج گروه برای کاهش تقلب می‌باشد. بنابراین می‌توانید آزمون های آنلاین تستی و تشریحی را در فضایی امن برگزار نمایید. پس از تصحیح سوالات امکان دریافت فایل اکسل و یا صدور کارنامه نیز وجود دارد.

برگزاری آزمون آنلاین مدارس، امکان تنظیم ساعت و تاریخ شروع و پایان آزمون را دارد و می‌توانید در بازه زمانی مشخص یا در زمان شناور آزمون های آنلاین را برگزار کنید. در سامانه آزمون آنلاین تراز امکان برگزاری آزمون به صورت تستی و تشریحی وجود دارد. دانش آموزان پس از مشاهده سوالات تشریحی می‌توانند پاسخنامه خود را به صورت فایل تصویری بارگذاری نمایند.

بهترین سامانه آزمون ساز مدارس

بهترین سامانه آزمون ساز مدارس کدام است؟ سامانه آزمون آنلاین تراز امکانات مختلفی را برای شما فراهم آورده و باعث تسهیل و تسریع روند آموزش آنلاین مدارس شده است. در سامانه آزمون آنلاین تراز، امکان برگزاری و تصحیح سوالات به صورت ترکیبی، (حضوری و آنلاین) وجود دارد. بدین صورت که می توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری اقدام به برگزاری آزمون نمایید و با استفاده از گزینه “علامت خوان” پاسخبرگ دانش آموزانی که به صورت حضوری در امتحان شرکت کرده اند را در سامانه بارگذاری نموده و به صورت آنلاین تصحیح نمایید.

از امکانات نرم افزار آزمون آنلاین مدارس تراز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. برگزاری آزمون‌های آنلاین به دو صورت تستی و تشریحی
  2. امکان چینش تصادفی سوالات برای جلوگیری از تقلب
  3. امکان طراحی سوال تا پنج گروه
  4. تنظیم و تعیین تاریخ و ساعت برای شروع و پایان آزمون
  5. ذخیره خودکار سوالات تستی
  6. مشاهده و بررسی زمان دقیق پاسخ‌دهی دانش آموز به سوالات تستی
  7. مشاهده روند پاسخ‌دهی دانش آموزان به سوالات و تغییر گزینه‌ها
  8. مشاهده آی‌پی دستگاه دانش آموز و اخطار در صورت تقلب
  9. امکان تصحیح سوالات با اعمال نمره منفی یا بدون نمره منفی
  10. بارگذاری پاسخبرگ به صورت فایل تصویری
  11. امکان اضافه نمودن زمان بیشتر به دانش آموزان حین برگزاری آزمون
  12. ذخیره و آرشیو سوالات به صورت اتوماتیک پس از یک‌ماه
  13. برگزاری آزمون‌های آنلاین به صورت چندگروهی
  14. طراحی سوالات آزمون به صورت سوال به سوال یا چندگروهی
  15. امکان صدور کارنامه و کارنامه تجمیعی
  16. تصحیح خودکار آزمون های آنلاین تستی
آزمون ساز رایگان مدارس
آزمون ساز رایگان مدارس

آزمون ساز رایگان مدارس

امکان برگزاری آزمون و استفاده از سایر خدمات در سامانه آزمون آنلاین تراز ، تا دو هفته به صورت رایگان وجود دارد. پس از مراجعه به سایت تراز، درج اطلاعات و ثبت‌نام مدرسه، می‌توانید از خدمات رایگان سامانه تراز از جمله برگزاری آزمون های آنلاین تستی و تشریحی بهره‌مند شوید. نرم افزار آزمون ساز رایگان تراز امکان برگزاری آزمون در فضایی امن و به دور از تقلب را برای شما فراهم آورده است و می توانید در سریع‌ترین زمان، اقدام به برگزاری آزمون‌های آنلاین برای دانش آموزان نمایید.

دانلود نرم افزار آزمون آنلاین مدارس

نرم افزار آزمون آنلاین مدارس تراز، قابلیت اجرایی روی دستگاه‌ها و سیستم عامل‌های مختلفی را دارد و شما می توانید با استفاده از کامپیوتر، لپ‌تاپ و یا گوشی، سوالات آزمون را برای دانش آموزان بارگذاری نموده و سپس آزمون را تصحیح کنید. برای استفاده از خدمات نرم افزار آزمون آنلاین نیازی به نصب یا دانلود نرم افزاری ندارید و پس از ثبت نام در تراز می‌توانید اقدام به برگزاری آزمون نمایید. برای ثبت‌نام رایگان مدارس و برگزاری آزمون در سامانه تراز بر روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت نام رایگان مدارس 

در صورت هرگونه ابهام می‌توانید با بخش پشتیبانی سامانه مدیریت آموزش تراز، تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید:

021-91017523 | 021-91017423

میانگین امتیاز 5 / 5. جمع امتیاز 2

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا