تراز

لیست حضور و غیاب دانش آموزان l حضور و غیاب آنلاین دانش آموزان

در این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با سامانه حضور و غیاب آنلاین مدارس در اختیار شما قرار داده ایم. کنترل و نظارت دقیق بر لیست حضور و غیاب دانش آموزان همواره یکی از دغدغه های کادر آموزشی مدارس هنگام برگزاری کلاس‌های مجازی می‌باشد. سامانه حضور و غیاب دانش آموزان تراز دارای امکانات و خدمات گوناگونی می‌باشد که سبب تسهیل در دسترسی و نظارت معلمان، مدیر و معاون اجرایی بر لیست حضور و غیاب دانش آموزان شده است. برای کسب اطلاعات تکمیلی‌تر با ما همراه باشید.

حضور و غیاب آنلاین
حضور و غیاب آنلاین

سامانه حضور و غیاب آنلاین دانش آموزان

با استفاده از سامانه آنلاین حضور و غیاب مدارس از سری امکانات آموزش آنلاین می‌توانید بر حضور و غیاب دانش آموزان به صورت کامل نظارت داشته باشید. چند دقیقه پس از برگزاری کلاس لیست دانش آموزان حاضر، دانش آموزان غایب و همچنین لیست دانش آموزانی که با تاخیر وارد کلاس شده باشند نیز برای شما نمایش داده می‌شود.

در نرم افزار حضور و غیاب آنلاین مدارس تراز، علاوه بر موارد ذکر شده، امکان صدور کارنامه حضور و غیاب نیز وجود دارد که می‌توانید از لیست حضور و غیاب دانش آموزان خروجی اکسل تهیه نموده و یا به صورت فایل در اختیار اولیای دانش آموزان قرار دهید. با بهره گیری از سامانه حضور و غیاب مدارس کادر آموزشی مدرسه اعم از مدیر، معاون انضباطی و دبیران می‌توانند به‌ راحتی بر حضور و غیاب دانش آموزان نظارت داشته باشند.

در صورتیکه دانش آموزی با تاخیر وارد کلاس شده باشد و یا در کلاس حضور نداشته باشد، در صورت لزوم می‌توانید از طریق پیامک به اولیای دانش آموز اطلاع‌رسانی کنید.

نرم افزار حضور و غیاب مدارس

مزایای استفاده از نرم افزار حضور و غیاب مدارس چیست؟ از امکانات سامانه حضور و غیاب آنلاین مدارس و کلاس آنلاین می‌توان به تسریع در روند آموزش و دسترسی به لیست حضور و غیاب کلیه دانش آموزان مدرسه به صورت آنلاین، اشاره کرد. با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب مدارس می‌توانید تاخیر یا عدم حضور دانش آموزان را در کلاس ، از طریق پیامک به والدین دانش آموز اطلاع‌رسانی کنید.

در ضمن نرم افزار حضور و غیاب آنلاین بر روی دستگاه‌های مختلف اعم از گوشی، موبایل و تبلت قابلیت اجرایی دارد بنابراین شما می‌توانید در هر زمان به بررسی وضعیت برگزاری کلاس ها و حضور و غیاب دانش آموزان بپردازید. در صورت فعال‌سازی دسترسی والدین، اولیا نیز می‌توانند حضور و غیاب دانش آموز را مشاهده نمایند.

در صورت لزوم، معاون انضباطی می‌تواند از لیست حضور و غیاب دانش آموز کارنامه تهیه نموده و در اختیار اولیا دانش آموز قرار دهد.

یکی دیگر از امکانات سامانه تراز، سامانه ثبت تکلیف آنلاین است. که نیاز اساسی مدیران و معلمان را بر طرف میکند.

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین مدرسه

حضور و غیاب کلاس های آنلاین

حضور و غیاب کلاس های آنلاین ، همواره یکی از دغدغه‌های مدیر و معاونان مدارس بوده است. با استفاده از سامانه حضور و غیاب کلاس‌های آنلاین می‌توانید ساعت ورود ، ساعت خروج و تعداد ورود و خروج هریک از دانش آموزان را مشاهده نمایید. امکان دریافت خروجی اکسل و همچنین صدور کارنامه حضور و غیاب دانش آموزان برای اولیای دانش آموز وجود دارد. در صورتی‌که هریک از دانش آموزان در کلاس حضور نداشته باشند، می‌توانید به صورت گروهی و یا به صورت فردی از طریق پیامک به والدین دانش آموز اطلاع رسانی کنید.

سامانه حضور و غیاب آنلاین مدارس تراز

مزایای سامانه حضور و غیاب آنلاین مدارس تراز چیست؟

  • نظارت و کنترل حضور و غیاب کلیه دانش آموزان به صورت اتوماتیک
  • امکان صدور کارنامه حضور و غیاب
  • اطلاع رسانی به والدین از طریق پیامک یا ایمیل در صورت تاخیر یا عدم حضور دانش آموز
  • تسهیل و تسریع روند حضور و غیاب
  • درج خودکار غیبت‌ها و تاخیرهای دانش آموزان
  • محیط کاربری ساده و قابل استفاده برای کاربران
  • نظارن مستقیم مدیر و معاون اجرایی بر حضور و غیاب دانش آموزان
  • امکان گزارش‌گیری و ارسال برای اولیا
  • قابلیت اجرایی نرم افزار حضور و غیاب آنلاین مدارس بر روی دستگاه‌های مختلف اعم از گوشی، لپ تاپ و تبلت
  • مشاهده لیست حضور و غیاب کلیه دانش آموزان مدرسه به صورت منسجم
  • محیط کاربری ساده و آسان
  • دسترسی به لیست حضور و غیاب دانش آموزان مدرسه در هر زمان و مکان
  • پشتیبانی 24 ساعته

سامانه حضور و غیاب آنلاین مدارس، یکی از چندین امکانات سامانه مدیریت مدرسه تراز است به گونه ای طراحی شده است که می‌توانید به آسانی حضور و غیاب دانش آموزان را بررسی نمایید. برای کسب اطلاعات تکمیلی‌ تر در رابطه با ثبت نام در سامانه حضور و غیاب مدارس می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

021-91017523 | 021-91017423

میانگین امتیاز 5 / 5. جمع امتیاز 2

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

    1. سلام دوست عزیز
      حضور و غیاب در سامانه تراز 5 تا 7 دقیقه پس از شروع کلاس انجام می‌شود و تا انتهای کلاس اگر دانش آموزی به کلاس وارد یا خارج شود برای معلم نمایش داده خواهد شد.

  1. سامانه آنلاین حضور و غیاب دانش آموزان، چطور به کادر آموزشی در روند نظارت کمک میکنه؟

    1. سلام، زمانی که کادر آموزشی از ورود و خروج دانش آموز در کلاس اطلاع داشته باشه، میتونه سوال بپرسه تا دانش آموز در کلاس فعال بشه و در روند تحصیلش نظارت داشته باشه.

  2. سلام امکان دریافت خروجی و فایل اکسل از نرم افزار حضور و غیاب آنلاین وجود داره؟

    1. سلام، بله شما می‌توانید از نرم افزار حضور غیاب خروجی اکسل دریافت نمایید.

    1. سلام، بله در سامانه تراز می‌توانید برای همه دانش آموزان کارنامه حضور و غیاب صادر کنید.

    1. سلام، بله 5 تا 7 دقیقه پس از شروع کلاس، حضور و غیاب به صورت خودکار انجام می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا