تراز

نرم افزار تصحیح آزمون آنلاین دانش آموزان | *کاملا رایگان*

با استفاده از سامانه تصحیح آزمون آنلاین می‌توانید در سریع ترین زمان به تصحیح و بررسی آزمون ها بپردازید و نمرات دانش آموزان را ارسال کنید. در دوران آموزش مجازی، برگزاری آزمون‌ها و همچنین تصحیح و ارسال نمرات برای معلمان سخت و زمان‌بر بوده و دبیران باید زمان زیادی را صرف تصحیح امتحانات و صدور کارنامه برای دانش آموزان می کردند. نرم افزار تصحیح آزمون آنلاین علاوه بر صرفه جویی در زمان تصحیح، باعث می شود دبیران به صورت یکپارچه و منسجم به کلیه پاسخبرگ ها دسترسی داشته باشند، از این رو ارسال نمرات با نظم و سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت.

برای کسب اطلاعات تکمیلی‌تر در رابطه با صدور کارنامه برای دانش آموزان و تصحیح آزمون‌ها، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نرم افزار تصحیح آزمون آنلاین دانش آموزان  کاملا رایگان
نرم افزار تصحیح آزمون آنلاین دانش آموزان کاملا رایگان

سامانه تصحیح آزمون آنلاین

سامانه تصحیح آزمون آنلاین مزایای گوناگونی برای معلمان دارد و می‌توانند در کمترین زمان، آزمون‌ آنلاین را تصحیح نموده و نمرات را در اختیار دانش آموزان قرار دهند. سامانه مدیریت مدارس تراز، علاوه بر امکان برگزاری آزمون آنلاین تستی و آزمون آنلاین تشریحی، قابلیت تصحیح آزمون ها را نیز به صورت آنلاین دارد. از طرفی ارسال پاسخبرگ‌ها در نرم افزارهای مختلف، باعث می‌شد معلمان نتوانند به کلیه پاسخنامه‌ها به صورت یک‌جا دسترسی داشته باشند و روند تصحیح آزمون زمان زیادی را از معلمان می‌گرفت.

در سامانه آزمون آنلاین، پس از برگزاری آزمون، دانش آموزان پاسخبرگ‌های خود را به صورت عکس ارسال می‌کنند و معلم می‌تواند به صورت منسجم به کلیه پاسخبرگ‌ها دسترسی داشته باشد و سپس به تصحیح آزمون ها بپردازد.

لازم به ذکر است، در سامانه تصحیح آزمون تراز، آزمون های تستی به صورت اتوماتیک تصحیح می‌شود و کارنامه دانش آموز که شامل رتبه کل، نمره کل، تراز و درصدهای دروس می‌باشد، در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بنابراین بررسی و ارسال نمرات برای دانش آموزان با سرعت بیشتری انجام می پذیرد.

نرم افزار تصحیح آزمون

تصحیح آزمون های آنلاین و ارسال نمرات دانش آموزان، همواره یکی از دغدغه‌های معلمان در دوران آموزش مجازی بوده است و معلمان می‌بایست علاوه بر طراحی و بارگذاری سوالات، زمان زیادی را برای بررسی، تصحیح و ارسال نمرات دانش آموزان اختصاص می‌دادند. با کمک سامانه تصحیح آزمون آنلاین تراز، شما می توانید بارم‌بندی و کلید تصحیح سوالات تستی را در سامانه وارد نمایید. پس از ثبت بارم‌بندی سوالات تشریحی و برگزاری آزمون، می‌توانید به صورت آنلاین فرآیند تصحیح را انجام داده و نمرات را در اختیار دانش آموزان قرار دهید.

برای آزمون های تستی، تنها کافیست کلید تصحیح را در سامانه ثبت کنید. پس از اتمام آزمون سوالات تستی به صورت خودکار تصحیح شده و کارنامه دانش آموز در اختیار شما قرار داده می‌شود.

📌مزایای استفاده از نرم افزار تصحیح آزمون آنلاین:

✏️تصحیح آزمون ها به صورت منظم

✏️دسترسی به پاسخنامه کلیه دانش آموزان

✏️صدور کارنامه برای دانش آموزان به صورت آنلاین

✏️بارم بندی سوالات و تصحیح آزمون ها به صورت مجازی

✏️تصحیح خودکار آزمون های تستی

✏️تصحیح آزمون ها در کوتاه ترین زمان

✏️دریافت گزارش از نمرات آزمون (بالاترین رتبه، کمترین نمره و …)

راهنمای تصحیح آزمون آنلاین

راهنمای تصحیح آزمون آنلاین

راهنمای تصحیح آزمون های آنلاین در سامانه آموزش آنلاین مدارس تراز در ادامه بیان شده است. استفاده از نرم افزار تصحیح آزمون تراز زیرساختی پایدار و در دسترس دارد. از طرفی محیط سامانه ساده می‌باشد و به‌راحتی می‌توانید از خدمات تراز استفاده کنید. ارسال نمرات نیز برای دانش آموزان با سرعت بیشتری انجام می‌شود و می‌توانید نمرات را به صورت آنلاین برای دانش آموزان و والدین دانش آموز ارسال نمایید.

🔎برای تصحیح آزمون‌های آنلاین در تراز لازم است مراحل زیر را انجام دهید:

  • ثبت نام و ثبت اطلاعات مدرسه در سایت تراز
  • بارگذاری سوالات تستی یا تشریحی در سامانه
  • شرکت دانش آموزان در آزمون
  • مشاهده و بررسی پاسخبرگ دانش آموزان
  • تصحیح آزمون و ارسال نمرات دانش آموزان

🔴امکانات سامانه تصحیح آزمون تراز:

✔️آزمون های آنلاین تستی به صورت خودکار در تراز تصحیح می شود و رتبه، نمره و تراز دانش آموز در قالب کارنامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

✔️پس از ثبت بارم بندی آزمون های تشریحی، معلم می تواند به صورت آنلاین آزمون ها را تصحیح نماید.

✔️با استفاده از سامانه تصحیح آزمون آنلاین تراز به کلیه پاسخنامه ها به صورت یکپارچه دسترسی دارید از این رو روند دسترسی و تصحیح آزمون ها با سرعت و نظم بیشتری انجام می شود.

✔️پس از تصحیح آنلاین آزمون ها امکان ارسال نمرات به صورت آنلاین یا چاپ کارنامه برای دانش آموزان وجود دارد.

✔️در سامانه تصحیح آزمون تراز می توانید از نمرات دانش آموزان خروجی اکسل تهیه نمایید.

✔️امکان ارسال نمرات برای والدین وجود دارد و اولیا می توانند بر وضعیت تحصیلی دانش آموز نظارت داشته باشند.

✔️تا دو هفته می توانید به صورت رایگان از خدمات تراز از جمله برگزاری و تصحیح آزمون ها استفاده کنید.

در این مقاله توضیحاتی در رابطه با سامانه تصحیح آزمون آنلاین یکی از امکانات سامانه آنلاین مدیریت مدرسه در اختیار شما قرار داده شد. با استفاده از نرم افزار تصحیح آزمون می توانید در سریع ترین زمان آزمون های دانش آموزان را تصحیح نموده و برای آنها کارنامه آنلاین صادر کنید. می‌توانید از کلیه خدمات سامانه مدیریت مدارس تراز تا دو هفته به صورت کاملا رایگان استفاده نمایید و آزمون‌های خود را برگزار نمایید. در صورت هرگونه ابهام با پشتیبانی تراز تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید:

021-91017523 | 021-91017423

 

میانگین امتیاز 5 / 5. جمع امتیاز 3

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا