تراز

سامانه ثبت تکلیف آنلاین دانش آموزان مدرسه

با استفاده از سامانه ثبت تکالیف آنلاین دانش آموزان مدرسه به راحتی می‌توانید بر تکالیف دانش آموزان نظارت داشته باشید و پس از تصحیح تکالیف، نمرات را در اختیار دانش آموزان قرار دهید. همچنین دیگر نیازی به حمل برگه های کاغذی نخواهید داشت. از مزایای سامانه ثبت تکالیف مدرسه می‌توان به دسترسی یکپارچه و منسجم به تکالیف کلیه دانش آموزان اشاره کرد. به منظور آشنایی بیشتر کاربران در ادامه این مقاله راهنمای تعریف تکالیف، مشاهده تکالیف دانش آموزان و نحوه صدور کارنامه تکلیف در سامانه مدیریت مدارس تراز ارائه داده شده است. با ما همراه باشید.

سامانه ثبت تکلیف آنلاین دانش آموزان مدرسه
سامانه ثبت تکلیف آنلاین دانش آموزان مدرسه

سامانه ثبت تکالیف آنلاین

سامانه ثبت تکالیف آنلاین مدارس تراز یکی از امکانات سامانه مدیریت مدارس و آموزش آنلاین است که این امکان را در اختیار دانش آموزان، والدین و دبیران قرار می‌دهد که بتوانند به صورت آنلاین در جریان تکالیف تعیین شده قرار بگیرند. باتوجه به آنکه در سامانه ثبت تکالیف امکان صدور کارنامه نیز وجود دارد، والدین می‌توانند در جریان روند آموزشی دانش آموزان قرار گیرند و از وضعیت آموزشی دانش آموز خود آگاهی یابند. این یکی از موارد مهم در کلاس آنلاین است.

دانش آموزان پس از ورود به سامانه می‌توانند تکالیف تعیین شده توسط دبیر را مشاهده و دانلود نمایند. پس از انجام تکالیف، دانش آموزان می‌توانند پاسخ خود را به صورت فایل پی دی اف و یا عکس ارسال نمایند. دبیران پس از بارگذاری پاسخ توسط دانش آموزان، می توانند نتایج را بررسی نموده و نتیجه را به اطلاع دانش آموز و همچنین والدین دانش آموز برسانند. در صورت لزوم، امکان صدور کارنامه تکالیف نیز برای دانش آموزان وجود دارد.

در ویدئو زیر بیشتر با امکانات سامانه ثبت تکلیف آنلاین تراز آشنا شوید:

سامانه ثبت تکالیف مدرسه

پس از ورود به سامانه ثبت تکالیف مدرسه می‌توانید تکالیف تعیین شده برای دانش آموزان را مشخص نموده و در اختیارشان قرار دهید. امکان تعیین زمان برای ارسال تکلیف وجود دارد و در صورتی که دانش آموز در مهلت تعیین شده تکالیف خود را تحویل نداده باشد، ساعت و زمان تاخیر در ارسال تکالیف برای شما نمایش داده می‌شود. نتایج می‌تواند به صورت نمره عددی و یا به صورت نمره کامل / ناقص تعیین گردد. همچنین امکان ثبت نظر و دیدگاه تکالیف برای هریک از دانش آموزان در سامانه ثبت تکالیف آنلاین وجود دارد.

نرم افزار ثبت تکالیف آنلاین

نرم افزار ثبت تکالیف آنلاین تراز در واقع یک سامانه آنلاین برای تکلیف دانش آموزان است که مدیران و معلمان به کلیه تکالیف دانش آموزان به صورت منسجم دسترسی دارند و هر زمان که بخواهند، می‌توانند به نمرات تکالیف دانش آموزان دسترسی داشته باشند. از دیگر مزایای نرم افزار ثبت تکالیف آنلاین مدرسه در کنار سامانه حضور و غیاب آنلاین، می‌توان به ارتباط میان اولیا و دبیران به منظور حل مشکلات درسی دانش آموز اشاره کرد. در ضمن هریک از دبیران می‌توانند تنها به تکالیف دانش آموزان خود دسترسی داشته باشند.

سامانه ثبت تکالیف آنلاین مدرسه
سامانه ثبت تکالیف آنلاین مدرسه

سامانه رایگان تکلیف الکترونیک

سامانه رایگان تکلیف الکترونیک این امکان را برای کاربران فراهم نموده است که تا دو هفته به صورت رایگان از کلیه خدمات سامانه ثبت تکالیف مدرسه استفاده نمایند. پس از ورود به سامانه تراز و ثبت نام رایگان می‌توانید با مراجعه به بخش ثبت تکالیف، برای هریک از دانش آموزان تکلیف مشخص نموده و سپس به تصحیح تکالیف بپردازید. در صورت لزوم امکان صدور کارنامه تکلیف برای دانش آموزان وجود دارد. دبیران و یا مدیر مدرسه می‌توانند نسبت به بارگذاری و تعیین تکالیف برای دانش آموزان اقدام نمایند. مزایای سامانه ثبت تکالیف الکترونیک مدارس تراز به شرح زیر است:

  • امکان صدور کارنامه تکلیف برای دانش آموزان
  • امکان بارگذاری فایل و یا تصویر تکالیف
  • تعیین نمره عددی و یا توصیفی برای تکالیف
  • امکان برقراری تعامل میان اولیا و معلمان و رفع مشکلات درسی دانش آموز
  • ویرایش و تصحیح تکالیف توسط دبیر
  • امکان تعیین ساعت و تاریخ دقیق تکلیف و مشاهده تاخیر در ارسال تکالیف (تعیین مهلت ارسال)
  • امکان مشاهده فایل ها و نتایج
  • امکان مشاهده نتایج توسط دانش آموز و والدین
  • مشاهده وضعیت تصحیح تکالیف دانش آموزان
  • تعیین تکالیف به صورت فردی یا گروهی

نحوه ثبت تکالیف آنلاین دانش آموزان

برای ثبت تکالیف آنلاین دانش آموزان در سامانه تراز، پس از ثبت نام و ورود به سامانه از طریق منوی تکالیف آنلاین می توانید تکالیف دانش آموزان را ثبت نمایید. امکان تعیین ساعت و تاریخ تحویل تکلیف، تعیین نمره به صورت کمی (عددی) و کیفی (کامل / ناقص)، بارگذاری تکالیف به صورت pdf یا تصویر در سامانه ثبت تکالیف آنلاین تراز وجود دارد. با استفاده از سامانه تراز می توانید در هر زمان به تکالیف و کارنامه تکالیف دانش آموزان دسترسی داشته باشید. امکان صدور کارنامه تکلیف از دیگر مزایای سامانه تکلیف الکترونیک تراز می باشد. برای ثبت نام رایگان در سامانه ثبت تکالیف آنلاین می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ورود به سامانه ثبت تکالیف آنلاین تراز

برای برقراری ارتباط با پشتیبانی سامانه ثبت تکلیف تراز می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

شماره تماس 02191017523 | 02191017423

میانگین امتیاز 5 / 5. جمع امتیاز 1

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا