تراز

سامانه دفتر کلاسی آنلاین و ثبت مطالعات

در این مقاله توضیحاتی در رابطه با مزایای سامانه دفتر کلاسی و ثبت مطالعات آنلاین برای معلمان و دانش آموزان ارائه داده شده‌است. پنل دفتر کلاسی آنلاین به تسهیل و تسریع روند آموزش دانش آموزان به صورت مجازی کمک بسیاری می‌کند. از طرفی معلمان می‌توانند به‌صورت منسجم و یکپارچه به بررسی تکالیف کلیه دانش آموزان بپردازند و نمره هر دانش آموز را نیز به‌صورت آنلاین ارسال نمایند.

در ادامه توضیحاتی پیرامون دفتر کلاسی هوشمند و راهنمای استفاده از نرم افزار ثبت مطالعات آنلاین ارائه داده شده‌است. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سامانه دفتر کلاسی آنلاین و ثبت مطالعات
سامانه دفتر کلاسی آنلاین و ثبت مطالعات

سامانه دفتر کلاسی

دفتر کلاسی از مهم‌ترین نیازهای هر معلم و کلاس می‌باشد که به‌وسیله آن معلم می‌تواند اطلاعات، نمرات و وضعیت تحصیلی دانش آموزان را ثبت نموده و در اختیار مدیر مدرسه و اولیای دانش آموز قرار دهد. با استفاده از سامانه دفتر کلاسی آنلاین می‌توانید در هر زمان و مکان به اطلاعات دانش آموزان خود دسترسی داشته باشید. از طرفی ثبت و دسترسی به اطلاعات نیز با سرعت و نظم بیشتری انجام خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، پنل دفتر کلاسی آنلاین بر روی هر دستگاه و سیستم عاملی قابلیت اجرایی دارد و معلمان پس از اتصال به اینترنت می‌توانند از هر دستگاهی اعم از کامپیوتر، لپ‌تاپ و یا گوشی برای ثبت نمرات و اطلاعات دانش آموزان استفاده نمایند. در سامانه دفتر کلاسی هوشمند، کلیه امور مربوط به دانش آموزان مانند نمرات، حضور و غیاب، امور انضباطی و… به‌صورت یکپارچه بوده و به‌راحتی قابل پیگیری می‌باشد.

دفتر کلاسی الکترونیک تراز محیطی ساده و کاربردی دارد و ثبت و دسترسی به اطلاعات دانش آموزان به راحتی انجام می‌پذیرد. در نرم افزار دفتر کلاسی آنلاین، امکان ثبت نمرات به صورت هفتگی، ماهانه و همچنین سالیانه وجود دارد. پس از ثبت نمرات، امکان ارسال نمرات برای دانش آموزان و والدین دانش آموزان به صورت آنلاین وجود دارد. از این رو، اولیا می‌توانند به صورت دقیق در روند وضعیت تحصیلی دانش آموز خود قرار بگیرند.

دفتر کلاسی هوشمند

یکی از مزایای دفتر کلاسی هوشمند، دسترسی به اطلاعات دانش آموزان به‌صورت منسجم و یکپارچه در هر زمانی می‌باشد. با استفاده از نرم افزار دفتر کلاسی می‌توانید نمرات دانش آموزان را به‌راحتی ثبت نموده و ارسال نمایید. همچنین امکان تعیین و تصحیح تکالیف دانش آموزان به صورت آنلاین نیز وجود دارد. از جمله امکانات دفتر کلاسی الکترونیک ، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

?قابلیت هر اجرایی در هر سیستم عامل و دستگاهی را دارد.

?کنترل و نظارت امور آموزشی دانش آموزان در هر زمان و مکان

?امکان ثبت و ارسال نمرات دانش آموزان به صورت آنلاین

?ارتباط و تعامل بیشتر والدین و مدرسه

?اطلاع‌رسانی به والدین از طریق پیامک یا ایمیل

?دسترسی به اطلاعات کلیه دانش آموزان به‌صورت یکپارچه

?ثبت نمرات به‌صورت هفتگی و ماهیانه و صدور کارنامه

?ثبت نمرات آزمون، نمرات تکالیف، موارد انضباطی و حضور و غیاب

?محیط کاربری ساده برای معلمان و دانش آموزان

?ثبت برنامه هفتگی و برنامه کلاس های آنلاین

راهنمای سامانه دفتر کلاسی و ثبت مطالعات آنلاین
سامانه دفتر کلاسی هوشمند

راهنمای سامانه دفتر کلاسی و ثبت مطالعات آنلاین

در ادامه توضیحاتی در رابطه با راهنمای سامانه دفتر کلاسی و ثبت مطالعات آنلاین تراز ارائه داده شده‌است. سامانه مدیریت مدارس تراز، یک پلتفرم کامل آموزشی است که کلیه امور آموزش اعم از ثبت نمرات و صدور کارنامه، تعیین و تصحیح تکالیف، ثبت ساعت مطالعه، ثبت موارد انضباطی و … را پوشش می‌دهد. محیط کاربری سامانه دفتر کلاسی تراز ساده بوده و می‌توانید به‌آسانی به بخش‌های مختلف سامانه دسترسی داشته باشید.

برای استفاده از نرم افزار دفتر کلاسی و ثبت مطالعات آنلاین تراز کافیست اطلاعات مدرسه را در نرم افزار آموزش آنلاین مدارس تراز ثبت نموده و با استفاده از نام کاربری و رمزعبور خود وارد سامانه شوید. از مزایای نرم افزار دفتر کلاسی تراز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

 ?ارسال تکالیف و تصحیح تکالیف دانش آموزان به صورت آنلاین

✋?حضور و غیاب و ثبت امور انضباطی دانش آموزان

?صدور کارنامه برای دانش آموزان

?نظارت بر وضعیت آموزشی دانش آموزان به صورت منظم

?استفاده از خدمات نرم افزار دفتر کلاسی تراز تا دو هفته به صورت رایگان

در این مقاله توضیحاتی در رابطه با مزایای استفاده از نرم افزار دفتر کلاسی هوشمند برای مدیریت مدارس ارائه داده شد. با کمک دفتر کلاسی الکترونیک می‌توانید در هرلحظه بر فرآیند آموزش دانش آموزان نظارت داشته باشید. همچنین کنترل و پیگیری فعالیت های دانش آموزان با سرعت و نظم بیشتری انجام خواهد گرفت. در صورت هرگونه ابهام در رابطه با سامانه دفتر کلاسی تراز می توانید با پشتیبانی تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 021-91017523 | 021-91017423

میانگین امتیاز 5 / 5. جمع امتیاز 1

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

    1. از امکانات دفترکلاسی هوشمند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: قابلیت هر اجرایی در هر سیستم عامل و دستگاهی را دارد، کنترل و نظارت امور آموزشی دانش آموزان در هر زمان و مکان، امکان ثبت و ارسال نمرات دانش آموزان به صورت آنلاین و…. برای اطلاعات بیشتر به مقاله سامانه دفتر کلاسی آنلاین و ثبت مطالعات مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا