ادوبی کانکت Adobe Connect

مشکل سفید شدن صفحه ادوب کانکت (+آموزش رفع سفید ماندن ادوبی کانکت)

در این مقاله به بیان توضیحاتی در رابطه با مشکل سفید شدن صفحه ادوب کانکت و ارائه راه‌حل پرداخته ایم. ادوبی کانکت یکی از نرم افزارهای آموزش مجازی می‌باشد که بسیاری از مدارس و موسسات آموزشی، برای برگزاری کلاس‌های آنلاین خود از این نرم افزار استفاده می‌نمایند. برخی از کاربران هنگام استفاده از این نرم افزار ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند، در این مقاله به یکی از سوالات متداول کاربران، در رابطه با مشکل سفید شدن صفحه ادوبی کانکت پاسخ داده‌ایم.

مشکل سفید شدن صفحه ادوب کانکت
مشکل سفید شدن صفحه ادوب کانکت

سفید شدن صفحه در ادوب کانکت

یکی از مشکلاتی که ممکن است کاربران هنگام ورود به کلاس مجازی در نرم افزار ادوبی کانکت با آن روبرو شوند، سفید ماندن صفحه ادوبی کانکت می‌باشد که با چند روش ساده می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. این خطا هنگام ورود کاربران به کلاس مجازی رخ می دهد و کاربران به جای ورود به صفحه برگزاری کلاس آنلاین، با تصویر زیر روبرو خواهند شد.

سفید شدن صفحه در ادوب کانکت

رفع مشکل سفید شدن صفحه در adobe connect

علت این خطا، مشکلی در مرورگر می‌باشد. برای رفع مشکل سفید شدن صفحه در adobe connect در ادامه، راه‌حل هایی ارائه داده شده است.

راه حل 1: کَش مرورگر خود را پاک کنید و مجدد مشکل را بررسی کنید.

در صورتی که مشکل برطرف نشد، مرورگر خود را بروزرسانی کنید.

اگر مشکل برطرف نشد، مرورگر خود را حذف نموده و دوباره نصب کنید.

بیشتر بخوانید : راهنمای پاک کردن کوکی ها در ادوبی کانکت

**پاک کردن کش در مرورگر کروم: 

برای پاک کردن کش در مرورگر کروم، روی آیکون سه نقطه در بالای صفحه کلیک کنید، تا صفحه زیر برای شما نمایش داده شود، سپس بر روی گزینه Setting کلیک کنید:

رفع مشکل سفید شدن صفحه در adobe connect

پس از ورود به صفحه Setting، از طریق منوی بالای صفحه، عبارت “cache” را جستجو کنید سپس گزینه، Cleare Browsing Data را انتخاب نمایید:

رفع مشکل سفید شدن صفحه در adobe connect

در مرحله بعدی می‌توانید حافظه کش مرورگر خود را پاک کنید:

رفع مشکل سفید شدن صفحه در adobe connect

بیشتر بخوانید :

راه حل 2:

  • بر روی آیکون ادوبی کانکت راست کلیک نمایید و سپس گزینه Properties را انتخاب کنید.
  • در صفحه باز شده، به تب Shortcut بروید و در قسمت Target که نوار بلندی رو به روی آن است، دستور disable-gpu– را در انتهای آن تایپ کنید.
  • سپس نرم افزار را ببندید و یکبار دیگر وارد شوید.

رفع مشکل سفید شدن صفحه در adobe connect

راه حل 3:

یک راه حل دیگر نیز برای رفع مشکل سفید شدن صفحه ادوب کانکت، دانلود درایورهای آداپتور نمایشگر از وبسایت ادوبی کانکت می‌باشد.

(برای دانلود می توانید اینجا کلیک کنید.)

بیشتر بخوانید : رفع مشکل میکروفن در ادوب کانکت (Adobe Connect)

راه حل 4:

برای رفع مشکل سفید شدن صفحه ادوبی کانکت، می‌توانید از نسخه مرورگر ادوبی کانکت استفاده نمایید. برای استفاده از نسخه وب adobe connect، تنها کافی است آدرس کلاس خود را در مرورگر کپی کنید و از آن استفاده نمایید.

در صورتی‌که هنگام ورود به کلاس آنلاین در نرم افزار ادوبی کانکت با صفحه سفید رنگ روبرو شدید، بهترین راه اصولی، بروزرسانی و آپدیت فلش پلیر مرورگر به آخرین نسخه موجود می‌باشد. در صورتیکه پس از بروزرسانی مشکل فوق برطرف نشد، می‌توانید یکی از راه‌حل های ارائه شده را امتحان کنید.

سامانه تراز، یک سامانه مدیریت آموزش مدارس است، که سیستم آموزش مدرسه شما را به صورت کامل پوشش می‌دهد. یکی از امکانات سامانه تراز، برگزاری کلاس های مجازی در نرم افزار ادوبی کانکت می باشد. به منظور آشنایی بیشترکاربران، امکان استفاده از کلیه خدمات سامانه تراز از جمله برگزاری کلاس آنلاین در ادوبی کانکت تا دو هفته به صورت رایگان برای شما وجود دارد.

شماره تماس پشتیبانی:  02191017523 | 02191017423

 

میانگین امتیاز 0 / 5. جمع امتیاز 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا