تراز

نرم افزار مدرسه

نرم افزار مدرسه تراز با دارا بودن امکانات متعدد، نقش مهمی را در فرآیند هوشمندسازی مدارس ایفا کرده است. با استفاده از نرم افزار مدیریت مدارس تراز به رحتی می توانید کلاس های درسی خود را به صورت آنلاین برگزار کنید. سامانه تراز یک پلتفرم جامع آموزشی است که در جهت مدیریت امور آموزش مدارس همچون برگزاری کلاس های آنلاین، کنترل حضور و غیاب دانش آموزان، تعیین تکالیف برای دانش آموزان و … طراحی شده است.

در ادامه توضیحاتی در رابطه با نرم افزار مدرسه تراز و نحوه ثبت نام در سامانه تراز ارائه داده شده است.

نرم افزار مدرسه
نرم افزار مدرسه

نرم افزار مدرسه تراز

نرم افزار مدرسه تراز ، جامع ترین نرم افزار در زمینه امور آموزشی و مدیریت مدارس به صورت آنلاین و غیرحضوری می باشد. با استفاده از نرم افزار مدیریت مدارس تراز می توانید کلاس های درسی دانش آموزان را در محیط ادوبی کانکت، اسکای روم و یا بلوباتن بدون قطعی برگزار کنید. از مهم ترین خدمات نرم افزار مدرسه تراز ، برگزاری آزمون های امن تستی و تشریحی با قابلیت چینش تصادفی سوالات برای جلوگیری از تقلب می باشد.

بسیاری از مدارس برتر سطح کشور برای هوشمندسازی مدارس و مدیریت امور آموزشی به صورت آنلاین از سامانه تراز استفاده می کنند. تاکنون بیش از 30 هزار دانش آموز در تراز ثبت نام کرده اند.

 امکانات نرم افزار مدرسه تراز

امکانات نرم افزار مدرسه تراز برای آشنایی بیشتر کاربران در ادامه بیان شده است:

  1. برگزاری امتحانات تستی و تشریحی با قابلیت چینش تصادفی
  2. امکان برگزاری کلاس های آنلاین در ادوبی کانکت، اسکای روم و بلوباتن
  3. نظرسنجی آنلاین
  4. امکان برگزاری جلسات و قرار ملاقات با اولیا
  5. صدور کارنامه برای دانش آموزان
  6. صدور کارنامه برای تکالیف دانش آموزان
  7. امکان صدور کارنامه توصیفی برای دانش آموزان ابتدایی
  8. امکان ثبت ساعت مطالعه
  9. امکان طراحی سوالات تستی به صورت تک به تک یا دفترچه ای
  10. امکان ارسال پاسخ سوالات به صورت فایل تصویری یا پی دی اف
  11. کنترل حضور و غیاب دانش آموزان
  12. تعیین تکالیف برای دانش آموزان
  13. امکان طراحی سوال برای یک دانش آموز یا گروهی از دانش آموزان
  14. و …

نرم افزار رایگان مدرسه

نرم افزار رایگان مدرسه

دسترسی مدیران، مسئولان پایه و دبیران در سامانه تراز رایگان می باشد و هزینه ثبت نام به ازای هر دانش آموز دریافت می شود. در ضمن، کلیه مدارس عادی تا 15 روز می توانند به صورت رایگان از تمامی خدمات و امکانات سامانه تراز همچون برگزاری کلاس های آنلاین، آزمون های آنلاین و .. استفاده نمایند. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با نرم افزار مدرسه تراز و نحوه ثبت نام رایگان در نرم افزار مدرسه ، می توانید با شماره 021-91017523 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

نرم افزار حضور و غیاب مدرسه

با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب مدرسه تراز به راحتی می توانید حضور و غیاب کلیه دانش آموزان مدرسه را کنترل و مدیریت نمایید. در تراز امکان مشاهده اولین ساعت ورود و ساعت خروج دانش آموزان برای شما قابل مشاهده می باشد. همچنین می توانید تعداد هر ورود و خروج دانش آموز را نیز مشاهده کنید.

نرم افزار برگزاری کلاس آنلاین مدرسه

نرم افزار برگزاری کلاس آنلاین مدرسه

در نرم افزار برگزاری کلاس آنلاین مدرسه تراز می توانید کلیه کلاس های درسی دانش آموزان را بدون قطعی و در محیط ادوبی کانکت، اسکای روم و بلوباتن برگزار کنید. در نرم افزار مدرسه تراز می توانید کلاس های آنلاین و آفلاین را برنامه ریزی کنید در سامانه تراز ، با تعریف برنامه هفتگی کلاس های شما به صورت خودکار تشکیل می شود. از دیگر مزایای برگزاری کلاس های مجازی در سامانه مدرسه تراز ، امکان ضبط و آرشیو کلاس ها می باشد و می توانید کلاس های درس خود را بدون محدودیت در تراز ذخیره کنید.

برای ثبت نام رایگان در سامانه مدیریت مدرسه تراز ، می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ثبت نام رایگان در نرم افزار مدرسه تراز

میانگین امتیاز 5 / 5. جمع امتیاز 2

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا