تراز

سامانه برگزاری کلاس آنلاین و کلاس مجازی

سامانه کلاس آنلاین مدارس تراز دارای خدمت گوناگونی برای کاربران می باشد. در سامانه کلاس مجازی تراز امکان برگزاری تمامی کلاس های درسی دانش آموزان به آسانی فراهم شده است. سامانه تراز در سال گذشته در مدارس برتر کشور پیاده سازی شد و با استقبال دانش آموزان و کادر آموزشی مدرسه همراه بوده است. از مزایای برگزاری کلاس آنلاین در نرم افزار تراز می توان به پشتیبانی 24ساعته و عدم قطعی کلاس های آنلاین اشاره نمود. در ادامه توضیحاتی در رابطه با نحوه برگزاری کلاس های مجازی در سامانه تراز ارائه داده شده است.

سامانه برگزاری کلاس آنلاین و کلاس مجازی
سامانه برگزاری کلاس آنلاین و کلاس مجازی

سامانه کلاس آنلاین مدارس

نرم افزار کلاس آنلاین تراز، یکی از امکانات سامانه مدیریت مدارس و آموزش آنلاین است که امکان برگزاری کلاس های مجازی در سه محیط اسکای روم، بلوباتن و ادوبی کانکت وجود دارد و مراکز آموزشی می توانند بدون قطعی کلاس های خود را برگزار نمایند. همچنین امکان ضبط و آرشیو فایل های آموزشی و محتوای کلاس بدون محدودیت در نرم افزار کلاس مجازی تراز وجود دارد.

در سامانه تراز taraz org هفت دسترسی برای مدیر مدرسه، معاون آموزشی، معاون اجرایی، مسئول پایه، دبیر، دانش آموزان و اولیا وجود دارد و هریک از موارد ذکر شده می توانند با استفاده از نام کاربری و رمزعبور خود وارد سامانه شده و به فراخور نقش خود به امکانات مختلف تراز دسترسی داشته باشند.

برای برگزاری کلاس آنلاین خود، کافیست در سامانه ثبت نام نموده و پس از وارد نمودن اسامی دانش آموزان و دبیران، برنامه هفتگی را تعیین نمایید. پس از تعریف برنامه هفتگی در سامانه تراز، کلاس های مجازی دانش آموزان به صورت خودکار در تراز تشکیل شده و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

در ویدئو زیر بیشتر با امکانات سامانه کلاس آنلاین تراز آشنا شوید:

سامانه کلاس مجازی مدارس

سامانه کلاس مجازی تراز یک نرم‌ افزار کلاس آنلاین است که می توانید در بستر اینترنت و با استفاده از هر دستگاه و سیستم عاملی، کلاس های مجازی دانش آموزان را برگزار نمایید.

این کلاس مجازی علاوه برگزاری کلاس های درسی دارای خدمات گوناگون دیگری نیز برای کاربران می باشد. با استفاده از این سامانه می توانید حضور و غیاب دانش آموزان را به صورت دقیق کنترل نموده و بر لیست حضور و غیاب دانش آموزان نظارت داشته باشید.

پس از برگزاری کلاس می توانید به صورت کامل لیست دانش آموزان حاضر در کلاس و همچنین دانش آموزان غایب را مشاهده نمایید و در نهایت یک خروجی اکسل از حضور و غیاب دانش آموزان تهیه کنید. امکان صدور کارنامه و حضور و غیاب آنلاین نیز برای دانش آموزان وجود دارد.
تراز بر روی هر دستگاهی اعم از تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ قابلیت اجرایی دارد و دانش آموزان و دبیران می توانند بدون هیچگونه دغدغه ای درکلاس های مجازی شرکت نمایند.

در سامانه آموزش مجازی تراز امکان بارگذاری فایل های آموزشی، کتاب درسی و فیلم های آموزشی برای دانش آموزان وجود دارد و شما می توانید با استفاده از تخته مجازی مطالب درسی را برای دانش آموزان به اشتراک بگذارید. در زمان برگزاری کلاس های آنلاین می توانید با استفاده از وب کم دانش آموزان را مشاهده کنید و یا از آنها سوال بپرسید و دانش آموزان نیز در برگزاری کلاس تعامل داشته باشند.

برگزاری کلاس آنلاین و کلاس مجازی و غیرحضوری مدارس تراز

سامانه برگزاری کلاس آنلاین غیر حضوری مدارس

سامانه برگزاری کلاس آنلاین مدارس شامل امکانات دیگری برای کاربران می باشد. در سامانه کلاس آنلاین تراز می توانید فایل های صوتی، تصویری و متنی را بارگذاری کنید. همچنین قابلیت نوشتن بر روی تخته مجازی با استفاده از ابزارها وجود دارد.
کلیه دانش آموزان و کادر آموزشی می توانند با استفاده از گوشی و یا کامپیوتر اقدام به برگزاری و شرکت در کلاس های آنلاین نمایند.
دبیران می توانند کلاس های درسی را ضبط و آرشیو نموده و در اختیار دانش آموزان قرار دهند. محدودیتی برای ضبط کلاس ها در نرم افزار کلاس آنلاین مدرسه تراز وجود ندارد.

امکانات سامانه کلاس آنلاین مدرسه تراز

از دیگر امکانات سامانه کلاس آنلاین تراز برای مدارس می توان به تعیین تکالیف برای دانش آموزان، صدور کارنامه تکالیف، امکان ثبت ساعت مطالعه فردی و گروهی، وجود دارد.

ثبت تکالیف دانش آموزان

در سامانه تراز می توانید برای دانش آموزان تکلیف مشخص نمایید و دانش آموزان موظف اند در موعد مقرر تکالیف خود را انجام داده و در سامانه بارگذاری نمایند. در صورت تاخیر در ارسال تکالیف و یا عدم ثبت تکالیف آنلاین در زمان تعیین شده، مدت زمان تاخیر برای شما ثبت خواهد شد. مسئول پایه، قابلیت صدور کارنامه تکالیف را نیز برای دانش آموزان دارد.

تعیین الگوی مطالعه فردی و گروهی

در این سامانه می توانید برای یک دانش آموز یا کل دانش آموزان الگوی مطالعه مشخص نمایید و دانش آموزان براساس الگوی تعیین شده به مطالعه دروس خود بپردازند.

حضور و غیاب آنلاین

یکی از دغدغه های کادر آموزشی، مدیریت و نظارت بر حضور و غیاب دانش آموزان می باشد. با استفاده از تراز می توانید حضور و غیاب دانش آموزان را پس از برگزاری کلاس آنلاین به صورت منسجم و یکپارچه مشاهده کنید. همچنین تعداد هر ورود و خروج دانش آموز نیز برای شما نمایش داده می شود.

دبیران پس از برگزاری کلاس های آنلاین می توانند اقدام به برگزاری امتحانات تستی و تشریحی در سامانه کلاس آنلاین تراز نمایند. قابلیت چینش تصادفی سوالات در تراز، امکان تقلب در امتحانات را بسیار کاهش داده است.

دانش آموزان می توانند پاسخ سوالات تشریحی خود را به صورت فایل پی دی اف و یا تصویر بارگذاری نمایند. دبیر مربوطه پس از مشاهده و تصحیح آزمون می توانند نمرات دانش آموزان را وارد نمایند و برای دانش آموزان کارنامه آنلاین صادر کند.
همکاران می توانند در سامانه کلاس مجازی تراز اقدام به برگزاری جلسات اولیا مربیان به صورت رایگان و آنلاین نمایند.

محتوای پیش از کلاس

در سامانه تراز می توانید قبل از شروع کلاس هرگونه محتوای آموزشی اعم از فایل آموزشی، فیلم آموزشی، تصویر و یا محتوای صوتی، بدون محدودیتی بارگذاری نموده و در اختیار دانش آموزان قرار دهید.

امکانات سامانه کلاس آنلاین مدارس تراز

به صورت کلی امکانات نرم افزار کلاس آنلاین مدارس تراز به شرح زیر است:

  • برگزاری کلاس های مجازی در سه محیط ادوبی کانکت، بلوباتن و اسکای روم
  • قابلیت اجرایی در دستگاه های مختلف اعم از تبلت، گوشی، کامپیوتر و لپ تاپ
  • کنترل و نظارت بر حضور و غیاب دانش آموزان
  • مشاهده تاخیر و غیبت دانش آموزان
  • امکان استفاده از تخته مجازی
  • بارگذاری صفحات کتاب و تدریس برای دانش آموزان
  • مشاهده دانش آموزان از طریق وب کم و تعامل با دانش آموزان هنگام تدریس
  • امکان برقراری ارتباط متقابل با دانش آموزان
  • تعریف برنامه هفتگی و تشکیل خودکار کلاس های مجازی در سامانه کلاس آنلاین تراز
  • ضبط و آرشیو کلاس ها در سامانه کلاس آنلاین تراز
  • امکان مشاهده کلاس های ضبط شده برای دانش آموزان
  • امکان برگزاری نظرسنجی آنلاین
  • بهترین سامانه کلاس آنلاین

بهترین پلتفرم کلاس آنلاین رایگان

بهترین پلتفرم کلاس آنلاین رایگان برای برگزاری کلاس ها و نظارت بر دانش آموزان چیست؟ تراز این امکان را برای کاربران و مدرس فراهم نموده است که افراد بتوانند تا دو هفته به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از کلیه خدمات سامانه آموزش مجازی اعم از برگزاری کلاس ها، برگزاری آزمون ها، تعیین تکالیف برای دانش آموزان و… استفاده نمایند.

سامانه کلاس آنلاین تراز، با ارائه خدمات متنوع به کاربران مورد استقبال مدارس برتر کشور و همچنین همکاران فرهنگی، دانش آموزان و اولیا قرار گرفته است. سامانه کلاس آنلاین تراز نرم افزار آموزش آنلاین تراز دارای پشتیبانی 24ساعته می باشد و در صورتیکه هنگام استفاده از سامانه با سوالی مواجه شدید، می توانید از طریق تماس با پشتیبانی مشکل خود را برطرف کنید.

شماره تماس 02191017523 | 02191017423

میانگین امتیاز 5 / 5. جمع امتیاز 11

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا