تراز

سامانه مدیریت برنامه دانش آموزان و همکاران

در این مقاله به بیان توضیحات کامل و جامعی در رابطه با سامانه مدیریت همکاران و دانش آموزان پرداخته ایم. سامانه مدیریت مدارس تراز کلیه امور آموزشی مربوط به مدرسه شما را پوشش داده و می‌توانید در هر زمان و مکان بر فعالیت دانش آموزان و کادر آموزشی مدرسه به صورت کامل و غیرحضوری نظارت داشته باشید. برای کسب اطلاعات تکمیلی‌تر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سامانه مدیریت برنامه دانش آموزان و همکاران
سامانه مدیریت برنامه دانش آموزان و همکاران

سامانه مدیریت همکاران و دانش آموزان

نظارت و کنترل بر نحوه برگزاری کلاس های آنلاین، لیست حضور و غیاب دانش آموزان، نحوه برگزاری امتحانات و … با مجازی شدن مدارس اندکی مشکل بود و مدیر مدرسه نمی‌توانست به صورت کامل بر کلیه فعالیت‌های آموزشی مدرسه نظارت داشته باشد. سامانه مدیریت برنامه دانش آموزان و کادر آموزشی مدرسه،پلتفرمی کامل و جامع می‌باشد که تمامی امور آموزشی مدرسه را پوشش می‌دهد.

با استفاده از نرم افزار مدیریت مدارس می‌توانید فعالیت‌های آموزشی مدرسه شامل زمان و نحوه برگزاری کلاس‌ها، ساعت حضور دانش آموزان و معلمان، لیست حضور و غیاب دانش آموزان، نحوه برگزاری امتحانات تستی و تشریحی، روند تصحیح آزمون ها، کارنامه‌ها و نمرات دانش آموزان و … را به صورت آنلاین و در هر زمانی بررسی نمایید.

با کمک نرم افزار مدیریت دانش آموزان، می‌توانید به صورت آنلاین با اولیای دانش آموز در ارتباط بوده و والدین به صورت کامل از روند تحصیل و آموزش دانش آموز آگاهی یابند.

نرم افزار مدیریت اطلاعات همکاران مدرسه

با کمک نرم افزار مدیریت آنلاین مدرسه می‌توانید به کلیه اطلاعات دانش آموزان و همکاران در هرزمان و به صورت منسجم و یکپارچه دسترسی داشته باشید. از مزایای سامانه مدیریت همکاران و دانش آموزان تراز این است که بر روی هر سیستمی قابلیت اجرایی دارد و می‌توانید پس از اتصال به اینترنت امور آموزشی مدرسه را حتی با تلفن همراه و تنها با چند کلیک نظارت کنید.

مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت مدرسه:

?کنترل و نظارت بر آموزش کلیه دانش آموزان در هر زمان و مکان

?نظارت بر امور آموزشی مدرسه به صورت یک‌پارچه

?نظارت بر نحوه برگزاری کلاس‌های مجازی

?بررسی ساعت حضور دانش آموزان و همکاران

?نظارت بر نحوه برگزاری آزمون های آنلاین

?مشاهده نمرات و کارنامه دانش آموزان

?نظارت بر روند تصحیح آزمون ها

?مشاهده لیست حضور و غیاب دانش آموزان

?نظارت بر تکالیف دانش آموزان

راهنمای سامانه مدیریت همکاران و دانش آموزان

راهنمای سامانه مدیریت همکاران و دانش آموزان

سامانه مدیریت مدرسه تراز امکانات و خدمات گوناگونی را برای مدیر و کادر آموزشی مدرسه فراهم نموده‌است که می‌توانند به‌راحتی بر فعالیت‌های آموزشی دانش آموزان نظارت داشته باشند. سامانه مدیریت مدرسه علاوه بر خدمات گوناگونی که برای مدیران مدارس فراهم آورده است، باعث تسهیل و تسریع روند آموزش برای معلمان نیز شده است.

معلمان می‌توانند بدون قطعی کلاس های آنلاین خود را برگزار نمایند، برای دانش آموزان تکلیف تعیین نموده و آزمون های آنلاین تستی و تشریحی برگزار نمایند و به نمرات، تکالیف و آزمون‌های کلیه دانش آموزان به صورت منسجم دسترسی داشته باشند.

با استفاده از نرم افزار مدیریت برنامه همکاران و دانش آموزان با اتصال به اینترنت می‌توانید کلیه امور آموزشی را پیگیری نمایید. پس از ورود به سامانه لیست کلاس های آنلاین و زمان برگزاری کلاس ها، لیست حضور و غیاب دانش آموزان، نحوه برگزاری کلاس‌ها، روند برگزاری آزمون های آنلاین، وضعیت تصحیح سوالات، تکالیف دانش آموزان، روند تصحیح تکالیف، نمرات دانش آموزان و … برای شما نمایش داده می‌شود و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید به موارد بالا دسترسی داشته باشید.

در سامانه آموزش آنلاین مدارس تراز، کلیه بخش ها به تفکیک مشخص شده است. محیط سامانه تراز ساده بوده و به‌راحتی می‌توانید بر بخش های مختلف سامانه نظارت داشته باشید.

با کمک سامانه مدیریت دانش آموزان، مشارکت والدین نیز در آموزش دانش آموزان بیشتر خواهد شد. نمرات برای والدین ارسال می‌شود و می توانند بر حضور و غیاب دانش آموز خود نیز نظارت داشته باشند. از این رو والدین می‌توانند به صورت کامل در جریان وضعیت آموزش و تحصیل دانش آموز خود قرار بگیرند و با معلم فرزند خود نیز تعامل بیشتری داشته باشند.

?ویژگی های سامانه مدیریت مدرسه تراز:

☑️سیستم مدیریت آموزش تراز بر روی هر دستگاه و سیستم عاملی قابلیت اجرایی دارد و می توانید در هر زمان و مکانی پس از اتصال به اینترنت بر امور مدرسه خود نظارت داشته باشید.

☑️تا دو هفته به صورت رایگان می‌توانید از کلیه خدمات و امکانات سیستم مدیریت مدرسه تراز استفاده نمایید.

☑️با استفاده از تراز می‌توانید امور آموزشی کلیه مقاطع را کنترل کنید.

☑️موارد انضباطی دانش آموزان (غیبت در کلاس، تاخیر در ورود به کلاس، تعداد ورود و خروج) به صورت دقیق در سامانه مدیریت مدارس تراز ثبت خواهد شد.

☑️امکان صدور کارنامه و مشاهده نمرات کلیه دانش آموزان به صورت یکپارچه در تراز وجود دارد.

☑️امکان ثبت ساعت مطالعه و نظارت بر روند مطالعه دانش آموزان به صورت آنلاین در سیستم مدیریت آموزش تراز وجود دارد.

☑️در سامانه تراز امکان ضبط محتوای کلاس و بازبینی مجدد برای مدیر مدرسه و همچنین دانش آموزان وجود دارد.

☑️در سامانه مدیریت مدرسه تراز هریک از کاربران به فراخور نقش خود، به قسمت های‌مختلفی دسترسی دارند.

در این مقاله توضیحاتی در رابطه با سامانه مدیریت همکاران و دانش آموزان ارائه داده‌شد. سامانه تراز به‌گونه ای طراحی شده است که کلیه امور مربوط به آموزش مدرسه شما را به‌صورت کامل پوشش می دهد و دیگر نیازی به استفاده از نرم افزارهای مشابه برای مدیریت آنلاین مدرسه نخواهید داشت. در صورت هرگونه ابهام برای ثبت‌نام و ورود به سامانه مدیریت آموزش تراز می‌توانید با پشتیانی تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

☎️021-91017523 | 021-91017423

میانگین امتیاز 5 / 5. جمع امتیاز 1

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام بنده مدیر مدرسه غیرانتفاعی در تهران هستم، مدرسه ما این امکان را دارد که به صورت آزمایشی از سامانه تراز به مدت یک هفته استفاده کند؟

    1. سلام دوست عزیز، بله شما دو هفته به صورت رایگان می‌توانید از تمام امکانات سامانه تراز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا