ادوبی کانکت Adobe Connect
موضوعات داغ

⭐ رفع مشکل Connecting در Adobe Connect ادوب کانکت + آموزش تصویری

گاهی اوقات هنگام اتصال به کلاس با نرم افزار Adobe Connect با مشکل Connecting و عدم ورود به کلاس مواجه میشویم. برای رفع این مشکل نیاز به پاک کردن کش و کوکی ها در سیستم داریم. با ما همراه باشید.

رفع مشکل Connecting در Adobe Connect

حل مشکل کانکتینگ ادوبی کانکت چطور انجام میشود؟ ابتدا ازطریق دکمه استارت (کادر بنفش رنگ)  به منوی استارت (کادر زرد رنگ) دسترسی پیدا کنید، عبارت “Internet Options” را از قسمت جستجو (کادر آبی رنگ) جستجو کنید. سپس از طریق گزینه Internet Option وارد صفحه مربوطه شوید. (مطابق با تصویر)

انتخاب internet options

سپس از پنجره باز شده (کادر زرد رنگ)، در قسمت Browsing History، گزینه Delete (کادر قرمز رنگ) را بزنید تا پنجره مربوطه باز شود. (مطابق با تصویر)

انتخاب delete

در ادامه پس از باز شدن پنجره Delete Browsing History (کادر زرد رنگ)، گزینه Temporary Internet files and website files (کادر قرمز رنگ) را بزنید. (چون فقط قصد پاک کردن فایل‌های کش شده را داریم، فقط تیک این گزینه را میزنیم) و در آخر دکمه Delete (کادر سبز رنگ) را بفشارید. (مطابق با تصویر)

بیشتر بخوانید: تست صدا در ادوبی کانکت

بیشتر بخوانید: تست ادوبی کانکت

بیشتر بخوانید: رفع مشکل فارسی نویسی در ادوبی کانکت

رفع مشکل connecting در adobe connect

اگر تمامی کارهای گفته شده در بالا را به درستی انجام داده باشید، عملیات پاک کردن کش مرورگر اینترنت اکسپلورر با موفقیت انجام شده است و مشکل Connecting هنگام ورود به کلاس در adobe connect مرتفع میگردد.

میانگین امتیاز 3 / 5. جمع امتیاز 2

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا