ادوبی کانکت Adobe Connect

مشکل not authorized در adobe connect (+آموزش رفع تصویری)

ادوبی کانکت یکی از نرم افزارهای آموزش مجازی است که امکانات و خدمات گوناگونی را برای برگزاری کلاس های آنلاین فراهم آورده است و بسیاری از مدارس و موسسات آموزشی برای برگزاری کلاس های مجازی خود از این نرم افزار استفاده می‌کنند. یکی از امکانات ادوب کانکت، ضبط و ذخیره کلاس های آنلاین می‌باشد. گاهی ممکن است کاربران هنگام مشاهده کلاس های ضبط شده با ارور Not Authorized در ادوبی کانکت روبرو شوند و نتوانند فایل های ضبط شده را مشاهده نمایند. برای رفع ارور Not Authorized در adobe connect با ما همراه باشید.

رفع مشکل not authorized در adobe connect
رفع مشکل not authorized در adobe connect

ارور Not Authorized در ادوبی کانکت

یکی از امکانات نرم افزار ادوبی کانکت، ضبط و ذخیره کلاس‌ها و جلسات آنلاین می‌باشد. گاهی ممکن است کاربران برای مشاهده فایل های ضبط شده با خطای “Not Authorized” روبرو شوند و نتوانند لیست کلاس های ضبط شده را مشاهده نمایند. برای رفع این خطا لازم است مجوزهای دسترسی به یک فایل یا پوشه را تغییر دهید. برای تغییر مجوزهای دسترسی باید کاربری باشید، که اجازه مدیریت مجوزها را داشته باشد. Not Authorized یکی از رایج‌ترین خطاهایی است که کاربران در ادوبی کانکت با آن روبرو خواهند شد. برای رفع این خطا لازم است مراحل زیر را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: ضبط کلاس آنلاین از مرورگر در ادوب کانکت

رفع خطای Not Authorized در Adobe Connect

برای رفع خطای Not Authorized در adobe connect، لازم است به صورت زیر عمل کنید. توجه داشته باشید برای اینکار باید Administrator یا Limited administrator و ادمین پنل ادوبی کانکت باشید. آموزش رفع خطای Not Authorized در ادوب کانکت هنگام مشاهده کلاس های ضبط شده:

روش 1 برای رفع مشکل Not Authorized در ادوب کانکت:

?در صورت مشاهده پیغام زیر:

Not Authorized You do not have permission to access this item. For further assistance, please check out the Adobe Connect support page ، روی جلسه موردنظر خود کلیک نموده و گزینه Connect Central را انتخاب کنید.

رفع خطای Not Authorized در adobe connect
خطای Not Authorized

?در گام بعدی، بر روی گزینه Set Permissions کلیک نموده و سپس گزینه Customization را انتخاب نمایید.

?در قسمت Available Users and Groups کاربران و گروه هایی برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید به آنها مجوز مشاهده فایل های ضبط شده را بدهید.

?در قسمت  Current Permissions کاربرانی نمایش داده می‌شوند که مجوز مدیریت را دارند. در صورتی که می‌خواهید کاربری را به این بخش اضافه کنید روی نام کاربر یا گروه از قسمت Available Users and Groups کلیک نموده و گزینه Add  را انتخاب کنید.

?برای مجوز دادن لازم است از قسمت Current Permissions روی نام کاربر کلیک نموده و گزینه Permissions را انتخاب کنید.

رفع خطای Not Authorized در adobe connect
خطای Not Authorized در adobe connect

بیشتر بخوانید:

روش 2 برای رفع خطای Not Authorized در زمان مشاهده فیلم کلاس مجازی در ادوبی کانکت:

برای رفع مشکل Not Authorized هنگام مشاهده فایل های ضبط شده می‎‌توانید از میان مجوزها انتخاب کنید. انواع مجوزها برای رفع این خطا به صورت زیر است:

Manage: کاربرانی که در نرم افزار ادوبی کانکت مجوز Manage را دارند، امکان مشاهده و حذف فایل، ویرایش فایل، مشاهده افراد بیننده فایل و … را دارند.

Denied: کاربران نمی توانند فایل یا پوشه را مشاهده نمایند.

View: کاربرانی که این مجوز را دارند، می توانند محتوای فایل و پوشه را مشاهده نمایند.

Publish: کاربرانی که مجوز Publish را دارند، امکان انتشار، مشاهده و بروزرسانی فایل و پوشه را دارند.

***کاربران در صورتی می‌توانند محتوای فایل را منتشر کنند، که عضوی از بخش Built-in Author group و  Publish permission باشند.

در صورتیکه تمایل به برگزاری کلاس آنلاین با استفاده از ادوبی کانکت را دارید، تراز این امکان را فراهم نموده است تا کاربران به منظور آشنایی بیشتر با خدمات سامانه، تا دو هفته کلاس های مجازی خود را در نرم افزار ادوبی کانکت به صورت رایگان برگزار نمایند. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با ثبت نام رایگان در تراز و برگزاری کلاس در ادوب کانکت می توانید با پشتیبانی تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. 021-91017523 | 021-91017423

دریافت فایل آموزشی مقاله ارور Not Authorized ادوب کانکت

میانگین امتیاز 5 / 5. جمع امتیاز 2

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید، این قسمت connect central دقیقا کجاست؟ ما از سامانه Elearn برای برخی از دراسومون استفاده میکنیم و برای مشاهده کلاس ضبط شده مشکل داریم. روی جلسه هم کلیک راست میکنم اما control central وجود نداره. ممنون میشم راهنمایی کنید…

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز، برای حل مشکل باید با ارائه دهنده‌ی سرور خود صحبت کنید. در سیستم سامانه‌ی مدیریت آموزش تراز، ضبط کلاس‌ها و مشاهده ی آن‌ها به صورت خودکار انجام می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا