تراز

سامانه جامع آموزش آنلاین مدارس

سامانه آموزش آنلاین مدارس بر روی هر دستگاهی اعم از گوشی، تبلت و لپ‌تاپ و کامپیوتر قابلیت اجرایی دارد و شما می‌توانید در بستر اینترنت کلاس های مجازی خود را به راحتی برگزار نمایید. از جمله مزایای پلتفرم آموزش مجازی تراز می توان به اختصاصی بودن سرور برای هریک از مدارس و پشتیبانی 24 ساعته اشاره کرد. با استفاده از سامانه آموزش آنلاین مدارس می‌توانید بدون دغدغه کلاس‌های آنلاین خود را برگزار نموده و همچنین مدرسه خود را در راستای هوشمندسازی آماده سازی کنید. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر با ما همراه باشید.

سامانه جامع آموزش آنلاین مدارس
سامانه جامع آموزش آنلاین مدارس

سامانه آموزش آنلاین مدارس

در پی شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن کلاس‌های درسی دانش آموزان، یکی از دغدغه های کادر آموزشی مدارس، برگزاری کلاس‌های درسی در فضایی امن و بدون مشکل اعم از مشکلات عدم اتصال و قطعی می‌باشد.با استفاده از سامانه آموزش آنلاین مدارس می‌توانید در بستر اینترنت کلاس های مجازی و آنلاین خود را برگزار کنید. پلتفرم آموزش آنلاین این امکان را برای کاربران فراهم نموده است که بتوانند کلاس‌های مجازی را با شبیه سازی کلاس‌های حضوری برگزار نمایید.

سامانه تراز این امکان را برای کاربران فراهم نموده است که بتوانند براساس نیاز خود کلاس های آنلاین را در سه محیط ادوبی کانکت، اسکای روم و بلوباتن برگزار نمایند. در ضمن امکان استفاده از تخته مجازی برای آموزش نیز برای دبیران وجود دارد و می‌توانند مطالب درسی را روی تخته مجازی نوشته و برای دانش آموزان به اشتراک بگذارند. امکان دسترسی دانش آموزان نیز برای نوشتن مطلب بر روی تخته مجازی وجود دارد.

از مزایای سامانه مدیریت مدارس برای برگزاری کلاس های مجازی، امکان ضبط و آرشیو کلاس های درسی می‌باشد. شما می‌توانید کلاس های درسی را ضبط نموده تا دانش آموزان بتوانند مجدد محتوای کلاس درسی را مشاهده و مرور نمایند. در پلتفرم آموزش آنلاین دغدغه کادر آموزشی برای کنترل حضور و غیاب دانش آموزان نیز برطرف شده است و می‌توانید به صورت آنلاین بر لیست حضور و غیاب کلیه دانش آموزان دسترسی داشته باشید. تاخیر و یا عدم حضور دانش آموزان نیز برای شما نمایش داده خواهد شد و در صورت لزوم می‌توانید از طریق پیامک یا ایمیل به اولیای دانش آموز اطلاع رسانی کنید.

بیشتر بخوانید:

سامانه آزمون آنلاین مدارس و دانش آموزان

در ادامه توضیحاتی در رابطه با امکانات سامانه آموزش آنلاین مدارس در اختیار شما قرار داده‌ایم.

کلاس آنلاین

از مهم‌ترین امکانات پلتفرم آموزش مجازی مدارس، برگزاری کلاس آنلاین می‌باشد. از مشکلاتی که همواره دبیران برای برگزاری کلاس های آنلاین با آن روبرو بوده‌اند، مشکل قطع و وصلی در زمان برگزاری کلاس مجازی می‌باشد. باتوجه به آنکه سامانه تراز دارای سرور اختصاصی است و اشتراکی نمی باشد، این مشکل را تا حد بسیار زیادی حل کرده‌است. امکان تعامل و اشتراک‌گذاری مطالب درسی از طریق وب‌کم روشن برای دبیر و دانش آموز وجود دارد. در سامانه کلاس آنلاین تراز می‌توانید با تعداد نامحدود وب‌کم کلاس‌های آنلاین خود را برگزار کنید.

مزایای پلتفرم آموزش آنلاین مدارس تراز :

  • عدم قطعی سرور
  • امکان استفاده از تخته مجازی و اشتراک‌گذاری مطالب، محتوای کتاب درسی و فیلم‌های آموزشی
  • ارتباط صوتی و تصویری از طریق وب‌کم با دانش آموزان
  • ضبط و آرشیو کلاس های درسی
  • قابلیت اجرایی نرم افزار آموزش آنلاین بر روی لپ‌تاپ، کامپیوتر و گوشی
  • برگزاری کلاس آنلاین در سه بستر ادوبی کانکت، اسکای روم و بلوباتن
  • نظارت و کنترل حضور و غیاب دانش آموزان پس از برگزاری کلاس آنلاین
  • مصرف اینترنت نیم‌بها
سامانه آموزش انلاین برای مدارس برتر
سامانه آموزش انلاین برای مدارس برتر

ثبت تکالیف آنلاین

سامانه آموزش آنلاین مدارس ، علاوه بر امکان برگزاری کلاس های درس، قابلیت ثبت تکالیف آنلاین را نیز دارد. با بهره‌گیری از سامانه ثبت تکالیف آنلاین می‌توانید به صورت یکپارچه و منسجم به تکالیف دانش آموزان دسترسی داشته و در صورت لزوم و برای اطلاع‌رسانی والدین، برای تکالیف دانش آموزان کارنامه آنلاین صادر نمایید. دبیر می‌تواند تکالیف دانش آموزان را به صورت تصویر و یا فایل پی‌دی‌اف بارگذاری نماید. دانش آموزان پس از مشاهده و دانلود تکالیف می‌توانند پاسخ خود را به صورت فایل یا تصویر بارگذاری نمایند.

دبیر پس از بررسی تکالیف ارسال شده می‌تواند توضیحات لازم را درج نموده و نمره را به دو صورت کمی یا کیفی تعیین نماید. در صورت لزوم امکان صدور کارنامه تکلیف نیز وجود دارد.

مزایای سامانه ثبت تکالیف آنلاین :

  • دسترسی به تکالیف دانش آموزان به صورت یکپارچه
  • بارگذاری تکالیف و پاسخ تکالیف به صورت تصویر یا پی‌دی‌اف
  • امکان صدور کارنامه تکلیف
  • امکان تعیین نمره به صورت عددی یا توصیفی (کامل / ناقص)
  • اطلاع رسانی وضعیت درسی دانش آموز به والدین
  • تعیین زمان معین برای بارگذاری تکالیف
  • مشاهده زمان تاخیر در ارسال تکالیف

حضور و غیاب آنلاین

حضور و غیاب آنلاین یکی از مواردی است که هنگام استفاده از سامانه آموزش آنلاین مدارس برای برگزاری کلاس های مجازی با آن روبرو بوده‌اند. در پلتفرم آموزش مجازی تراز حضور و غیاب دانش آموزان پس از برگزاری کلاس به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد و شما می‌توانید لیست دانش آموزان حاضر در کلاس، دانش آموزان غایب و دانش آموزانی که با تاخیر وارد کلاس شده‌اند را مشاهده و بررسی کنید.

در ضمن تعداد هر ورود و خروج دانش آموز و همچنین ساعت و تاریخ اولین ورود دانش آموز برای شما نمایش داده خواهد شد. در صورت لزوم می‌توانید برای حضور و غیاب دانش آموزان کارنامه نیز صادر کنید.

مزایای سامانه حضور و غیاب آنلاین کلاس مجازی تراز :

  • دسترسی به لیست حضور و غیاب دانش آموزان در هر زمان و مکان
  • بررسی و کنترل بر وضعیت حضور و غیاب کلیه دانش آموزان مدرسه
  • صدور کارنامه حضور و غیاب
  • مشاهده تعداد ورود و خروج دانش آموز پس از برگزاری کلاس
  • اطلاع‌رسانی به والدین از طریق پیامک در صورت تاخیر یا عدم حضور دانش آموز

دفتر کلاسی آنلاین و ثبت مطالعات

سامانه آموزش آنلاین مدارس این امکان را برای دبیران فراهم آورده است که می توانند برای کلیه دانش آموزان یا هریک از دانش آموزان الگوی مطالعه تعریف نمایند و دانش آموزان موظف به مطالعه دروس تعیین شده در ساعت مقرر خواهند بود. دانش آموز پس از مطالعه درس موردنظر می‌تواند ساعت مطالعه خود را برای دبیر مربوطه ثبت نماید.

مدیریت همکاران و دانش آموزان

در سامانه سامانه جامع آموزش آنلاین مدارس مدیر مدرسه می‌تواند بر کلیه فعالیت‌های همکاران و دانش آموزان نظارت داشته باشند. ساعت و تاریخ برگزاری هریک از کلاس های تعیین شده، حضور و یا عدم حضور دبیر و دانش آموز، نظارت بر نحوه برگزاری کلاس، نمرات دانش آموزان، نحوه برگزاری امتحانات، وضعیت تصحیح آزمون ها و … از جمله مواردی است که مدیر مدرسه می‌تواند به صورت آنلاین بر آن نظارت داشته باشد.

مشاوره آنلاین

سامانه آموزش مجازی تراز دارای پشتیبانی 24 ساعته می‌باشد و هر زمانی که برای همکاران سوالی به وجود آمده باشد، می توانند از مشاوره آنلاین تراز بهره مند شوند. درضمن می توانید در جلسات آنلاین و رایگان تراز شرکت نموده تا راهنمای گام به گام استفاده از امکانات سامانه تراز برای شما توضیح داده شود. در صورت هرگونه ابهام می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

شماره تماس 02191017523 | 02191017423

میانگین امتیاز 5 / 5. جمع امتیاز 1

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. سلام ممنون از سایت خوبتون من از طرف مدرسه ثبت نام شدم ولی نمی تونم وارد بشم یا خطا میده یا میگه اشتباه است و مسدود شده قسمت پشتیبانی تو سایتتون پیدا نکردم

    1. سلام دوست عزیز، شما می‌توانید از این لینک استفاده کنید: «ثبت نام در تراز» و یا اینکه با شماره‌های تماسی که در مقاله ذکر شده، با taraz.org ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا