ادوبی کانکت Adobe Connect

تست ادوبی کانکت l تست رایگان ادوبی کانکت [AdobeConnect TEST]

باتوجه به سوالات متداول کاربران در رابطه با تست ادوبی کانکت ، در این مقاله به بیان توضیحاتی پیرامون این موضوع پرداخته ایم. ادوبی کانکت امکان ارتباط و برگزاری کلاس‌های مجازی را به صورت آنلاین برای کاربران فراهم آورده‌است. نرم‌افزار ادوبی کانکت خدمات و امکانات گوناگونی را برای کاربران ارائه داده است و افراد می‌توانند به‌راحتی اقدام به برگزاری کلاس‌های مجازی خود نمایند. به منظور آشنایی بیشتر کاربران، در انتهای مقاله لینک تست کلاس ادوب کانکت قرار داده شده است. با ما همراه باشید.

تست رایگان ادوبی کانکت تست ادوبی کانکت [Adobe TEST]
تست رایگان ادوبی کانکت تست ادوبی کانکت [Adobe TEST]

نسخه آزمایشی ادوب کانکت

پس از مجازی شدن مدارس و دانشگاه‌ها، بسیاری از اساتید و معلمان اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی به‌صورت آنلاین نمودند. ادوبی کانکت از جمله نرم افزارهایی است، که بسیاری از کاربران برای برگزاری کلاس‌های درسی خود از آن استفاده می‌کنند. این نرم افزار امکانات و خدمات گوناگونی را برای برگزاری کلاس های مجازی ارائه می‌دهد از این‌رو مورد استقبال بسیاری از کاربران واقع شده‌است و اکثر مراکز آموزشی برای برگزاری کلاس های خود از نرم افزار ادوبی کانکت استفاده می‌کنند.

سامانه تراز یک پلتفرم مدیریت آموزش مدارس می‌باشد که امکانات گوناگونی را برای مدارس فراهم آورده‌است. مدارس و مراکز آموزشی می‌توانند جهت برگزاری کلاس‌های درسی خود از سامانه تراز استفاده نمایند و کلاس‌های خود را نیز در نرم افزار Adobe Connect برگزار کنند. برای استفاده از نسخه آزمایشی ادوب کانکت در سامانه تراز، کافیست به صورت رایگان ثبت‌نام نموده و سپس از امکانات سیستم و نسخه آزمایشی ادوب کانکت استفاده نمایید.

تست رایگان ادوبی کانکت
تست رایگان ادوبی کانکت
همچنین بخوانید: نحوه فعال كردن ميكروفون در ادوب كانكت (Adobe Connect)

تست رایگان ادوبی کانکت

بسیاری از کاربرانی که قصد برگزاری کلاس در نرم افزار ادوبی کانکت را دارند، می‌خواهند در ابتدا نسخه آزمایشی ادوب کانکت را مشاهده نموده و بررسی های لازم را انجام دهند سپس اقدام به خرید و برگزاری کلاس‌های مجازی خود در ادوب کانکت نمایند. سامانه تراز این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که تا دو هفته به صورت رایگان از کلیه خدمات سامانه از جمله برگزاری کلاس رایگان در نرم افزار ادوب کانکت استفاده کنند و با امکانات نرم افزار به صورت کامل آشنا شوند.

برای استفاده از تست ادوبی کانکت ، لازم است در ابتدا نرم افزار Adobe Connect را متناسب با دستگاه خود نصب و دانلود کنید سپس وارد کلاس شوید و قسمت های مختلف نرم افزار را بررسی نمایید. پس از ثبت نام در سایت تراز و ورود به نرم افزار از طریق لینک تست Adobe Connect می توانید تا دو هفته به صورت رایگان اقدام به برگزاری کلاس‌های مجازی کنید.

از جمله امکانات و ویژگی‌های نسخه آزمایشی ادوبی کانکت در سامانه تراز، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

?امکان استفاده از تخته مجازی

?استفاده از ابزارهای مختلف تخته مجازی

?برقراری ارتباط صوتی و تصویری از طریق وب کم

?امکان ضبط و ذخیره محتوای کلاس

?امکان اشتراک گذاری فایل های مختلف از جمله پی دی اف، پاورپوینت، فایل های تصویری، ویودئو و …

و …

لینک دانلود اپلیکیشن رایگان هم‌درس
لینک دانلود اپلیکیشن رایگان هم‌درس

اطلاعات بیشتر درباره ادوبی کانکت:

لینک آزمایشی ادوبی کانکت

سامانه مدیریت آموزش تراز، یک پلتفرم کامل برای مدیریت آموزش مدارس می‌باشد و کلیه امور مربوط به سیستم آموزش مدرسه شما را پوشش می دهد. از جمله ویژگی‌های سامانه آموزش آنلاین تراز می‌توان به برگزاری آزمون آنلاین و حضوری تستی و تشریحی، تحلیل و ارزیابی دانش آموزان، نظرسنجی، ثبت نمرات و … اشاره کرد. یکی از خدمات تراز، برگزاری کلاس‌های مجازی دانش آموزان به صورت آنلاین در نرم افزار ادوب کانکت می باشد. برای مشاهده نسخه آزمایشی ادوب کانکت و مشاهده نحوه برگزاری کلاس در این نرم افزار، لازم است بر روی لینک زیر کلیک نموده و فرآیند ثبت‌نام خود را به صورت رایگان انجام دهید.

ثبت نام و مشاهده نسخه آزمایشی ادوب کانکت برای مدارس

میانگین امتیاز 4.2 / 5. جمع امتیاز 6

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

10 دیدگاه

    1. سلام، ادوبی کانکت قابلیت تایپ فارسی را دارد. برای تایپ فارسی فقط کافیست به جای کلید “ی” در کیبورد از کلید «ctrl+x» استفاده کنید.

    1. سلام. بله ادوبی کانکت امکان ضبط و ذخیره کلاس مجازی را به کاربران می‌دهد.

    1. سلام هیچ محدودیتی برای اشتراک گذاری فایل در نرم افزار ادوبی کانکت وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا