بیگ بلو باتن BigBlueButton

پخش فایل صوتی در بیگ بلو باتن

بیگ بلوباتن یک نرم افزارهای برگزار کننده جلسات آنلاین است که به دلیل داشتن محیط کاربری ساده مورد استفاده بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. قابلیت‌های نرم افزار بیگ بلو باتن باعث شده است تا کاربران را به خود جذب کند، یکی از ویژگی‌های بیگ بلو باتن اشتراک گذاری فایل و ویدئو از طریق لینک است. در این مقاله پخش فایل صوتی از طریق لینک آموزش داده‌ایم. با ما همراه باشید.

پخش فایل صوتی در بیگ بلو باتن
پخش فایل صوتی در بیگ بلو باتن

اشتراک گذاری ویدئو و فایل صوتی در بیگ بلو باتن

در BigBlueButton اشتراک گذاری فقط از طریق لینک صورت می‌گیرد. (اشتراک گذاری فایل در نرم افزار ادوبی کانکت) معلمان در نرم افزار بیگ بلوباتن می‌توانند فایل صوتی و یا ویدئو با دانش آموزان خود به اشتراک بگذارند تا درک مطالب برای مخاطبان بهتر صورت گیرد، چندان اهمیت ندارد که فایل‌ها از چه منبعی با کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود، از سایت‌های متفاوت حتی YouTube امکان اشتراک گذاری فایل صوتی یا ویدئو وجود دارد. در ادامه شیوه اشتراک گذاری به ترتیب بیان شده است.

مرحله اول) معلم یا همان برگزارکننده جلسات کافی است روی دایره آبی که علامت + داخل آن قرار دارد کلیک کند.

مرحله دو) در صفحه نمایش داده شده گزینه Share an External Video (اشتراک گذاری ویدئو خارجی) را انتخاب کنید.

پخش فایل صوتی در بیگ بلوباتن
پخش فایل صوتی در بیگ بلوباتن

مرحله سوم) سپس در صفحه مشخص شده کادری مشاهده می‌کنید که در آن لینک ویدئو یا فایل صوتی مورد نظر را قرار دهید. (دقت کنید که لینک کاملا درست انتقال یابد) با کلیک روی گزینه Share a New Video (به اشتراک گذاری ویدئو جدید) برای کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود.

پخش صدا در بیگ بلو باتن
پخش صدا در بیگ بلو باتن

مرحله چهارم) زمانی که بخواهید تا اشتراک گذاری متوقف شود کافی است مجدد روی علامت + در دایره آبی کلیک کرده و گزینه Stop Sharing (متوقف کردن نمایش ویدئو خارجی) را انتخاب کنید تا اشتراک گذاری فایل متوقف شود.

پخش فایل ویدئویی در بیگ بلو باتن
پخش فایل ویدئویی در بیگ بلو باتن
بیشتر در مورد بیگ بلو باتن بخوانید:

این ویژگی بیان شده در نرم افزار بیگ بلوباتن برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند تا فایل مورد نظر را از صفحه مورد نظر دانلود نکنند و تنها با کپی کردن لینک آن فایل بتوانند اشتراک گذاری را به راحتی و آنلاین با دانش آموزان خود انجام دهند.
تراز یک سامانه مدیریت آموزش است که برای کاربران قابلیت‌هایی از جمله امکان برگزاری کلاس آنلاین، برگزاری آزمون تستی یا تشریحی، حضور و غیاب و… را فراهم می‌‎کند. کاربران به مدت دو هفته به صورت رایگان امکان استفاده از سامانه مدیریت آموزش تراز را با سرور دلخواه دارند. برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

سامانه مدیریت آموزش تراز

سوالات متداول

امکان به اشتراک گذاری فایل صوتی و ویدئو در بیگ بلو باتن وجود دارد؟

بله. امکان به اشتراک گذاری فایل صوتی و ویدئویی از طریق لینک در نرم افزار بیگ بلوباتن امکان پذیر است.

آیا محدودیت در لینک‌هایی که به اشتراک خواهیم گذاشت وجود دارد؟

خیر ازهر منبعی بدون محدودیت امکان اشتراک گذاری ویدئو و فایل صوتی وجود دارد.

چگونه اشتراک گذاری فایل در نرم افزار بیگ بلو باتن را متوقف کنیم؟

متوقف کردن اشتراک گذاری با کلیک روی علامت + که در دایره آبی قرار دارد و سپس انتخاب گزینه متوقف کردن نمایش ویدئو خارجی انجام می‌شود.

میانگین امتیاز 3.5 / 5. جمع امتیاز 2

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا