راهنمای ثبت نام کنکور

پاسخنامه خالی کنکور l دانلود پاسخنامه خام کنکور ( 30,35,50,100)

داوطلبان شرکت در کنکور سراسری باید مطالعه و تست زنی مفید داشته باشند، یعنی در زمان درست مطالب کنکوری را به خوبی مطالعه کنند و سپس به تست زنی مبحث خوانده شده بپردازند. داوطلبان برای تست زنی باید ذهن آماده داشته باشند، به عبارت دیگر باید با تمرکز و دقت بالا آزمون را آغاز کنند.

پاسخنامه خالی کنکور به شما این امکان را می‌دهد که با فضای آزمون آشنا شوید و همچنین تست زنی از طریق این پاسخ‌نامه را نیز تجربه کنید.

ممکن است دانش آموز به دلیل حضور طولانی مدت برای برگزاری آزمون خسته و کسل شود، بنابراین قبل از تاریخ مقرر برگزاری کنکور، دوبار یا بیشتر با تصور این‌که در محیط کنکور حضور دارید به تست زنی بپردازید. این روش به داوطلب کمک میکند تا با شرایط کنکور آشنا شده و در نهایت آزمون خوبی را به اتمام برساند. در ادامه در مورد پاسخنامه خالی کنکور بیشتر توضیح داده‌ایم.

پاسخنامه خالی کنکور دانلود پاسخنامه خام کنکور 30,50,100 تایی
پاسخنامه خالی کنکور دانلود پاسخنامه خام کنکور 30,50,100 تایی

دانلود پاسخنامه سفید کنکور سراسری

برای تست زنی در کنکور چشمان ما باید به پاسخنامه خالی کنکور سراسری عادت داشته باشد، باید مطابق با بودجه بندی استاندارد سازمان سنجش تست زنی انجام دهیم. برای تست زنی در خانه می‌توانید از پاسخنامه‌ های سفید با تعداد سوالات متفاوت استفاده کنید. در ادامه، برای استفاده از نمونه پاسخنامه خالی کنکور روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

دانلود پاسخنامه خام کنکور

دانلود پاسخ نامه سفید کنکور
دانلود پاسخنامه خالی استاندارد سازمان سنجش
دانلود پاسخنامه سفید کنکور 100 تایی
دانلود پاسخنامه خام سفید کنکور 50 تایی
دانلود پاسخنامه خالی کنکور 35 تایی
دانلود پاسخنامه سفید کنکور 30 تایی

فرم پاسخنامه خام کنکور

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، پاسخنامه‌ خام کنکور شامل 30تایی، 35تایی، 50تایی، 100تایی و نسخه استاندارد سازمان سنجش می‌باشد. پس از حل سوال و پیدا کردن جواب، حتما در پاسخنامه سفید کنکور سراسری وارد کنید. برای وارد کردن پاسخ از مداد مشکی نرم و پر رنگ استفاده کنید، علامت تیک زدن یا ضربدر به هیچ عنوان کار درستی نمی‌باشد، سعی کنید پس از اطمینان از گزینه انتخاب شده، جواب را وارد پاسخنامه خام کنکور کنید، هنگام وارد کردن جواب دقت داشته باشید شماره سوال با پاسخنامه یکسان باشد، زیرا در غیر اینصورت ادامه سوالات نیز اشتباه وارد خواهد شد و تلاش‌های شما از دست می‌رود.

دانش آموزانی هستند که پس از پاسخگویی به یک درس یا کل دفترچه، شروع به وارد کردن گزینه مورد نظر در پاسخنامه خالی کنکور می‌کنند، از این روش خودداری کنید زیرا ممکن است زمان کافی برای وارد کردن تمام گزینه‌ها در پاسخنامه را نداشته باشید.

استفاده از این روش در منزل و تمرین تست زنی به متقاضیان کمک زیادی می‌کند تا در وارد کردن پاسخ، سرعت بیشتری پیدا کنند، همچنین داوطلبانی که در آزمون‌های آزمایشی شرکت می‌کنند می‌توانند به راحتی از طریق این پاسخنامه جهت شرکت در کنکور ریاضی، کنکور تجربی، کنکور انسانی و آزاد آماده شوند.

اگر جزو دانش آموزانی هستید که میخواهید نمونه سوال کنکوری تمرین کنید، به شما پیشنهاد میکنیم تا سوالات کنکور سال های گذشته در رشته های مختلف را دانلود کرده و جواب آن را در این پاسخنامه ها وارد کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن رایگان هم‌درس
لینک دانلود اپلیکیشن رایگان هم‌درس

سوالات متداول

نمونه پاسخنامه خام و خالی کنکور شامل چند فضای پاسخ است؟

پاسخنامه سفید کنکور شامل 30، 35، 50 و 100 تایی فراهم شده است

استفاده از پاسخنامه کنکور چه فایده ای دارد؟

استفاده از پاسخنامه خالی کنکور باعث میشود تا با پاسخنامه اصلی کنکور بیشتر آشنا شویم و در روز امتحان احساس راحت تری با پاسخ نامه داشته باشیم

برای آزمون در منزل نیاز به پاسخنامه خام دارم؟

پاسخ به سوالات آزمون در پاسخنامه خام کنکور باعث میشود تا احساس نزدیک تری به کنکور سراسری داشته باشید

میانگین امتیاز 3.6 / 5. جمع امتیاز 9

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا