کنکور

کارت ورود به جلسه کنکور 1402 [نحوه دریافت و رفع نقص کارت نوبت دوم آزمون]

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، كارت‌ ورود به جلسه‌ی آزمون‌ کنکور سراسری 1402 (نوبت اول) به همراه راهنمای شركت در آزمون از روز یک‌شنبه (25 دی 1401) تا روز چهارشنبه (28 دی 1401) روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش كشور قرار می‌گیرد. همچنین کارت‌های شرکت در آزمون نوبت دوم کنکور همراه با راهنما از روز یکشنبه (11 تیر 1402) تا روز سه‌شنبه (13 تیر 1402) در درگاه سنجش قرار می‌گیرد.

داوطلبان کنکور سراسری باید در زمان مقرر به درگاه اطلاع‌رسانی سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند. داوطبان باید پس از ورود به سامانه‌ی آزمون سراسری، با ورود به کاربری خود از طریق درج کدملی/شماره‌ی فراگیر و رمز عبور، یک نسخه‌ پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

نوبت اول آزمون سراسری سال 1402 از تاریخ 29 تا 30 دی‌ماه 1401 و نوبت دوم این آزمون هم از تاریخ 14 تا 15 تیرماه 1402 برگزار می‌شود. زمان دقیق برگزاری کنکور برای هر گروه آزمایشی، تعداد و نحوه‌‌ی دریافت كارت‌ ورود به جلسه، شرایط، نحوه و محل رفع نقص كارت شركت در آزمون سراسری سال 1402، ازجمله اطلاعاتی هستند که به تفصیل در این مقاله برای داوطلبان این آزمون سرنوشت‌ساز تشریح شده‌‌اند.

کارت ورود به جلسه کنکور 1402
کارت ورود به جلسه کنکور 1402

نحوه‌ دریافت كارت شركت در کنکور 1402 (نوبت اول و دوم)

داوطلبان شرکت در نوبت اول کنکور سراسری 1402 باید از 25 تا 28 دی‌ماه 1401 برای دریافت کارت ورود به جلسه‌ی به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند. داوطلبان نوبت دوم کنکور 1402 نیز می‌توانند از روز یکشنبه (11 تیر 1402) تا سه‌شنبه (13 تیر 1402) برای دریافت کارت اقدام کنند. برای دریافت کارت باید اطلاعات زیر را وارد کنید:

داوطبان باید پس از ورود به سامانه‌ی آزمون سراسری (مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور)، با ورود به کاربری خود از طریق درج کدملی/شماره‌ی فراگیر و رمز عبور، یک نسخه‌ پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

درنهایت يک نسخه‌ی پرينت از برگ راهنما و كارت ورود به جلسه‌ی کنکور تهيه کنند. داوطلبانی كه در 2 يا 3 گروه آزمايشی کنکور سراسری ثبت‌نام کرده‌اند، علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون گروه آزمايشی اصلی، باید از كارت گروه آزمايشی دوم و يا گروه‌های آزمايشی دوم و سوم (گروه‌­های آزمايشی هنر و زبان‌های خارجی) خود را نیز پرینت بگیرند.

کارت ورود به جلسه‌ی کنکور از وسایل مورد نیاز کنکور است. علاوه بر پرینت کارت ورود، همراه داشتن اصل كارت ملی و يا اصل شناسنامه‌ی عكس­‌دار در کنکور الزامی است.

بهتر است داوطلبان بعد از دریافت کارت با توجه به آدرس مندرج روی کارت ورود به جلسه‌ی آزمون، حوزه امتحانی خود را در روزهای باقیمانده تا آزمون شناسایی کنند تا بدون نگرانی در جلسه آزمون حضور یابند 

نحوه دریافت مجدد شماره پرونده یا کد پیگیری کنکور 1402

اگر به دليل نداشتن اطلاعات مربوط به ثبت‌نام کنکور یعنی شماره‌ی پرونده و يا كد پيگيری، نمی‌توانید از کارت ورود به جلسه‌ی کنکور خود پرينت بگیرید، نگران نباشید. نیاز به مراجعه‌ی حضوری هم نیست. به هيچ‌وجه به باجه‌ی رفع نقص مراجعه نکنید. باید به درگاه سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه کنید و به سيستم پاسخگويی وارد شوید. نام آزمون و موضوع پيگيری را وارد و اطلاعات مربوط به شماره‌ی پرونده يا كد پيگيری ثبت‌­نام خود را دریافت کنید.

توجه داشته باشید که امكان دریافت مجدد شماره پرونده یا کد پیگیری ثبت‌نام کنکور 1402 برای متقاضیانی فراهم است كه در سيستم پاسخگويی سازمان سنجش دارای عضويت باشند. پس اگر اطلاعات فوق را ندارید یا گم کرده‎‌اید با عضويت در اين سيستم نسبت به بازيابی اين اطلاعات اقدام کنید.
لینک دانلود اپلیکیشن رایگان هم‌درس
لینک دانلود اپلیکیشن رایگان هم‌درس

تعداد کارت شرکت در کنکور سراسری 1402

تعداد کارت شرکت در آزمون قابل دریافت برای داوطلبان با توجه به ثبت‌­نام آن‌ها در گروه‌­های آزمایشی مختلف در جدول زیر ذکر شده است:

گروه آزمایشی در کنکور تعداد و نوع‌ کارت‌های ورود به جلسه‌ی دریافتی
علوم تجربی فقط کارت ورود به جلسه‌ی آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی
علوم ریاضی فقط کارت ورود به جلسه‌ی آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی
علوم انسانی فقط کارت ورود به جلسه‌ی آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی
هنر
  1. کارت ورود به جلسه‌ی گروه آزمایشی هنر
  2. کارت ورود به جلسه‌ی یکی گروه‌­های آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی (در صورتی که قبلاً در آن‌ها ثبت‌نام کرده‌اند)
  3. کارت ورود به جلسه‌ی گروه آزمایشی زبان‌های خارجی (در صورتی که قبلاً در آن‌ها ثبت‌نام کرده‌اند)
زبان‌های خارجی
  1. کارت ورود به جلسه‌ی گروه آزمایشی زبان‌های خارجی
  2. کارت ورود به جلسه‌ی یکی گروه­‌های آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی (در صورتی که قبلاً در آن‌ها ثبت نام کرده‌اند)
  3. کارت ورود به جلسه‌ی گروه آزمایشی هنر (در صورتی که قبلاً در آن‌ها ثبت‌نام کرده‌‎اید)

برای داوطلبانی که علاوه بر ثبت­‌نام در آزمون یکی از گروه‌های آزمايشی علوم‌ رياضی و فنی، علوم‌ تجربی و علوم‌ انسانی، در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی نیز ثبت‌­نام کرده‌اند، سه‌ كارت‌ شركت در آزمون صادر شده است. يک كارت‌ مربوط‌ به‌ گروه‌ آزمايشی اصلی علوم‌ رياضی و فنی يا علوم‌ تجربی و يا علوم‌ انسانی و دو كارت‌ ديگر به‌ ترتيب‌ برای گروه‌ هنر و زبان‌های خارجی.

رفع مغایرت اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور

با توجه به دريافت اطلاعات شناسنامه‌ای داوطلبان کنکور از سامانه‌ی ثبت احوال، امکان ويرايش اطلاعات شناسنامه‌ای وجود ندارد. پس اگر مغايرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 1، 2، 3، 4، 12 و 13 كارت شركت در آزمون داوطلبان وجود داشت، ضروری است موارد مغایرت را از اداره‌ی ثبت احوال شهر یا منطقه‌ی محل سکونت خود پیگیری کنید.

با توجه به اینکه تمامی داوطبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند، اگر مغايرتی در اطلاعات سال اخذ و نوع ديپلم، کد دانش‌آموزی و منطقه‌ی اخذ دیپلم، عنوان مدرک پیش دانشگاهی، منطقه یا ناحیه‌ی اخذ پیش‌دانشگاهی و کد دانش‌آموزی مطع پیش‌دانشگاهی مغايرتی دیدند، باید براي اصلاح مورد يا موارد مذكور حداكثر تا تاريخ 20 تیرماه 1402 به منطقۀ آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه و آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

چنانچه مغایرتی در اطالاعات محل تولد، معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم، محل اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی، وضعیت تحصیلی و اشتغال مشاهده کردید. لازم است در زمان مشاهده‌‎ی کارت در سامانه‌ی آزمون سراسري، نسبت به اصلاح موارد اقدام کنید.

چنانچه نسبت به اطلاعات مندرج در بندهای الف، ب، ج و د به شرح ذیل معترض هستید، ضروری است برای بررسی موضوع در روز سه‌شنبه به تاریخ 1402/4/13 صبح از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 18:00 (به نماینده‌ی سازمان سنجش مستقر در واحد رفع نقص حوزه‌ی مربوطه براساس جدول محل رفع نواقص کارت، به محل اعلام شده مراجعه کنید:

الف) مغایرت در بندهای 2 و 8 (جنسیت و معلولیت)

ب) چنانچه شماره‌ی داوطلبی شما چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا است.

ج) چنانچه کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس بوده و یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله اشتباه عکس، فاقد مهر، عدم وضوح و … است، باید در روز اعلام شده شخصاً با همراه داشتن 3 قطعه عکس 4×3 (در سال جاری تهیه شده باشد)، کارت ملی و یا شناسنامه‌ی عکس‌دار به نماینده‌ی سازمان سنجش مستقر در واحد رفع نقص حوزه مراجعه کنید. در غیر این صورت مطابق ضوابط با شما رفتار خواهد شد. در صورتی که در این خصوص کارت داوطلب دارای اشکال است و تا روز قبل از آزمون نسبت به رفع آن اقدام نکند، مطابق مقررات مربوط به تخلف و تقلب با وی رفتار خواهد شد.

د) برای آن دسته از داوطلبانی که یکی از بندهای مربوط به معلولیت را در تقاضانامه‌ی ثبت‌نام عالمت‌گذاری کرده و پس از استعالم از سازمان بهزیستی معلولیت آن‌ها مورد تأیید قرار گرفته، در مقابل عنوان معلولیت در کارت شرکت در آزمون نوع معلولیت و شدت آن درج شده است. چنانچه داوطلبی یکی از بندهای مذکور را عالمت‌گذاری کرده، ولیمعلولیت او مورد تأیید قرار نگرفته است و بند معلولیت وی حذف شده، باید در روز اعلام شده، با همراه داشتن گواهی معلولیت که از سازمان بهزیستی محل سکونت خود دریافت کرده، مراتب را سریعاً به واحد رفع نقص اطلاع دهد تا قبل از برگزاری آزمون وضعیت او مشخص شود.

محل رفع نقص كارت شركت در کنکور 1402

زمان و محل رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون متقاضیان گروه­‌های آزمايشی علوم رياضی و فنی، علوم انسانی، علوم‌ تجربی، هنر و زبان‌های ‌خارجی بر مبنای شهرستان‌ انتخابی آن‌ها – كه‌ در بند 46 تقاضانامه‌‌ی ثبت‌‌نام‌ کنکور مشخص‌كرده‌اند – تعیین می‌شود.

تذكر مهم: در نوبت دوم آزمون سراسری 1402 تغییر گروه آزمايشی، ثبت‌نام جديد و تغییر حوزه‌ی امتحاني به هیچ وجه امکان پذير نیست. از مراجعه به واحدهای رفع نقص کارت برای اين موارد خودداری کنید.

برای دریافت جدول شهرستان‌ها و یا بخش محل اجرای آزمون داوطلبان برای همه‌ی گروه‌های آزمایشی (نوبت دوم) اینجا کلیک کنید. همچنین جدول آدرس محل رفع نقص کارت ورود به جلسه‎‌ی حوزه‌ی خواهران و برادران آزمون سراسری 1402 (نوبت دوم) از اینجا قابل دانلود است.

موارد الزامی مراجعه به باجه‌ های رفع نقص کارت آزمون کنکور

رفع مغایرت اطلاعات و نقص کارت آزمون کنکور در موارد خاصی نیاز به مراجعه حضوری به باجه‌های رفع نقص دارد. این موارد در ادامه ذکر شده‌اند:

  1. مغایرت در جنسيت، دین، زبان خارجی امتحانی، معلوليت، بهياری و نوع سوال انتخابی. (مختص داوطلبان دارنده‌ی ديپلم علوم و معارف اسلامی در گروه آزمايشی علوم انسانی)
  2. ناخوانا بودن شماره‌ی داوطلبی چه به صورت عددی و يا به صورت حروف
  3. فاقد عکس بودن کارت شرکت در آزمون یا دارای اشکال بودن عکس کارت. ازجمله اشتباه بودن عکس، فاقد مهر بودن آن یا عدم وضوح تصویر. (متقاضی باید 3 قطعه عكس 4×3 که در سال جاری تهيه شده باشد، همراه داشته باشد. متقاضی باید كارت ملی يا شناسنامه‌ی عكس‌دار خود را به نماينده‌ی سازمان سنجش در باجه‌ی رفع نقص ارائه دهد.)
  4. در کارت متقاضیاتی که بند معلولیت تقاضانامه‌ی ثبت‌نام کنکور را علامت‌گذاری کرده‎‌اند، تفاوتی وجود دارد. در مقابل عنوان معلولیت در کارت آن‌ها، پس از استعلام از سازمان بهزیستی، نوع‌ معلوليت‌ و شدت آن درج‌ می‌شود. چنانچه‌ معلوليت متقاضی مورد تاييد قرار نگرفته است یا بند معلوليت کارت او حذف شده باشد، باید به باجه رفع نقص مراجعه کند. (همراه داشتن گواهی معلوليت هنگام مراجعه ضروری است)

در صورتی كه عکس کارت ورود به جلسه‌ی کنکور داوطلبی دارای اشكال باشد و تا روز قبل از آزمون نسبت به رفع آن اقدام نکند، در جلسه‌ی کنکور مطابق مقررات مربوط به تخلف و تقلب با وی رفتار خواهد شد.

نحوه رفع مغایرت در اطلاعات مربوط به سهمیه‌ کنکور 1402 (نوبت دوم)

اگر سهمیه‌ی درخواستی داوطلب غیر از سهمیه‌ی مناطق است و در بند 17 کارت شرکت در آزمون سهمیه‌ی مناطق درج شده، لازم است که متقاضیان استفاده از سهمیه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، رزمندگان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت جهاد کشاورزي و رزمنده‌ی متقاضي بسیجی و همچنین همسر و فرزندان آن‌ها، در زمان مشاهده‌ی کارت در سامانه‌ی آزمون سراسری، نسبت به اصلاح سهمیه اقدام کنند تا درصورت تأیید سهمیه توسط ارگان مربوط، بعد از برگزاری آزمون، سهمیه برای آن‌ها اعمال شود.

اگر متقاضیان استفاده از سهمیه‌های مذکور این اقدامات را صورت ندهند، با سهميه‌ی مناطق گزينش خواهند شد. هيچگونه اعتراضی از سوی آن‌ها قابل‌قبول نیست. همچنین متقاضیانی كه سهميه‌ی آن‌ها مورد تاييد قرار نگرفته است باید برای اطمينان بيشتر و بررسی وضعيت عدم تاييد سهميه‌ی خود (بعد از ويرايش) به ارگان‌های ذيربط هم مراجعه کنند.

داوطلبان علاقمند به انتخاب رشته‌هاي تحصیلی مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و همچنین موسسات غیرانتفاعی و دانشگاه پیام نور، می‌توانند در زمان اعلام نتایج اولیه و انتخاب رشته (نیمه دوم مرداد ماه سال 1402) نسبت به اعلام علاقمندی و سپس انتخاب کد رشته محل‌های این دانشگاه‌ها اقدام کنند.

برای اطلاع از وسایل مورد نیاز، وسایل ممنوعه، مواردی از قانون رسيدگی به تخلفات و جرايم در کنکور و دستورالعمل بهداشتی جلسه‎‌ی کنکور، مقاله‌ی «روز کنکور با خود چه ببریم؟» را مطالعه کنید.

زمان برگزاری نوبت دوم کنکور 1402

آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی در تاریخ‌های اعلام شده به شرح ذیل در 417 شهرستان و بخش مختلف در کشور برگزا خواهد شد.

گروه‌های آزمایشی تاریخ برگزاری آزمون
علوم تجربی صبح پنجشنبه 1402/04/15
زبان‌های خارجی بعدازظهر پنجشنبه 1402/04/15
علوم انسانی صبح چهارشنبه 1402/04/14
علوم ریاضی و فنی
هنر بعدازظهر چهارشنبه 1402/04/14

نحوه تماس با سازمان سنجش آموزش کشور

داوطلبان می‌توانند سوال یا درخواست خود را از طریق سامانه‌ی پاسخگویی اینترنتی به نشانی /https://request.sanjesh.org به این سازمان ارسال کنند. ضمناً داوطلبان در صورت لزوم می‌توانند سوال یا سوالات خود را در ساعات اداری با شماره‌ی تلفن 42163 با پیش شماره‌ی 021، در میان بگذارند.

با توجه تغییرات عمده‌ای که در نحوه‌ی برگزاری کنکور از سال 1402 اعمال شده است، سوالات زیادی در ذهن داوطلبان شکل گرفته است، بنابراین سازمان سنجش آموزش کشور به برخی از سوالات کلیدی در مورد کنکور 1402 پاسخ داده است. برای مشاهده‌ی این سوالات و پاسخ‌های سازمان سنجش، مقاله‌ی «پاسخ سوالات کلیدی درباره کنکور 1402» را مطالعه کنید. برای آگاهی از جزئیات تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 1402، مقاله‌‌ی «تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۲ چگونه است؟» را بخوانید.

جدول فرآیند مراحل کنکور 1402

سازمان سنجش آموزش کشور برای تسهیل دسترسی دواطلبان به زمان برگزاری هر یک از مراحل آزمون سراسری سال 1402، جدول زیر را ارائه داده است:

ردیف مراحل زمان انجام توضیحات
1 ثبت نام نوبت اول:  8 تا 1401/8/18  نوبت دوم: 15 تا 1402/1/21 (ثبت‌نام نوبت اول از ساعت 8 صبح لغایت 17 روز یکشنبه 22 آبان 1401 تمدید شد)
2 مشاهده، کنترل و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی نوبت اول:  8 تا 1401/8/14  نوبت دوم: 15 تا 1402/1/21 بعد از ثبت‌نام، تا آخر مهلت ثبت‌نام می‌توانید اطلاعاتی را که وارد کرده‌اید، ویرایش کنید.
3 دریافت کارت ورود به جلسه (نوبت اول) از سه‌شنبه 1401/10/27 تا پنجشنبه 1401/10/29 اطلاعات تکمیلی در درگاه اطلاع‌سانی سازمان سنجش و نشریۀ پیک سنجش (19 دی ماه 1401) اعلام می‌شود.
4 برگزاری آزمون سراسری (نوبت اول) پنجشنبه 1401/10/29 و جمعه 1401/10/30 زمان دقیق آزمون هر یک از گروه‌های آزمایشی در اطلاعیۀ مورخ 19 دی ماه 1401 اعلام می‌شود.
5 اعلام نمرات خام و نمره‌ کل آزمون اختصاصی (نوبت اول) نیمۀ اول اسفندماه 1401
6 برگزاری آزمون سراسری (نوبت دوم) چهارشنبه 1402/4/14 و پنجشنبه 1402/4/15 زمان دقیق آزمون هر یک از گروه‌های آزمایشی در اطلاعیۀ مورخ 5 تیرماه 1402 اعلام می‌شود.
7 اعلام نمرات خام و نمره کل آزمون اختصاصی (نوبت دوم) نیمۀ دوم مرداد ماه 1402
8 ارائه کارنامه نهایی و انتخاب رشته نیمۀ دوم مرداد ماه 1402 داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در مهلت اعلام شده و بر اساس ظرفیت‌های اعلام شده در دفترچۀ راهنمای انتخاب رشته، رشته‌های مورد علاقۀ خود را به صورت اینترنتی انتخاب می‌کنند.
9 اعلام نتیجۀ نهایی و بارگذاری کارنامه نتایج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نیمۀ دوم شهریور ماه 1402

جمع‌بندی

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، كارت‌ ورود به جلسه‌ی آزمون‌ کنکور سراسری 1402 (نوبت اول) به همراه راهنمای شركت در آزمون از روز یک‌شنبه (25 دی 1401) تا روز چهارشنبه (28 دی 1401) روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش كشور قرار می‌گیرد. همچنین کارت‌های شرکت در آزمون نوبت دوم کنکور همراه با راهنما از روز یکشنبه (11 تیر 1402) تا روز سه‌شنبه (13 تیر 1402) در درگاه سنجش قرار می‌گیرد. نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 با بیش از یک میلیون و 119 هزار داوطلب در  صبح و عصر روزهای چهارشنبه 14 و پنج‌شنبه 15 تیرماه در 417 شهرستان، 662 حوزه‌ی اصلی و 1955 حوزه‌ی فرعی برگزار خواهد شد.

دریافت کارت ورود به جلسه، آگاهی از محل برگزاری آزمون برای هر داوطلب و کسب آمادگی برای حضور به موقع در جلسه‌ی کنکور اهمیت زیادی دارند. اگر اطلاعات کارت آزمون دچار مغایرتی باشد، رفع آن‌ ضروری است. قوانین و محل رجوع برای رفع مغایرت‌ها و نقص‌های کارت ورود به جلسه‌ی کنکور در مقاله ذکر شده است.


سوالات متداول

کارت ورود به جلسه‌ی نوبت اول کنکور 1402 چه زمانی قابل دریافت است؟

داوطلبان شرکت در نوبت اول کنکور سراسری 1402 باید از روز یک‌شنبه (25 دی ماه 1401) تا روز چهارشنبه (28 دی ماه 1401) برای دریافت کارت شرکت در کنکور 1402 به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

برای دریافت کارت ورود به جلسه‌ی کنکور 1402 به چه اطلاعاتی نیاز است؟

وارد کردن شماره‌ی سريال كارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و شماره‌ی شناسنامه يا شماره‌ی پرونده و كدپيگيری ثبت‌نام (16 رقمی) برای مشاهده و دریافت کارت ضروری است. داوطلبان همچنین باید نام و نام¬ خانوادگی، كدملی و سريال شماره‌ی شناسنامه‌ی خود را وارد کنند و درنهایت يک نسخه‌ی پرينت از برگ راهنما و كارت ورود به جلسه‌ی کنکور تهيه کنند.

در چه مواردی باید برای رفع مغایرت اطلاعات کارت ورود به جلسه‌ی کنکور به باجه‌های رفع نقص مراجعه کرد؟

در صورت مغایرت در برخی از اطلاعات ثبت‌نامی مانند فاقد عکس، اشتباه عکس و یا معلولیت، داوطلبان باید به باجه‌های رفع نقص مطابق با شهر محل سکونت خود مراجعه کنند.

میانگین امتیاز 4.8 / 5. جمع امتیاز 5

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا