ادوبی کانکت Adobe Connect

ارور preparing the room در ادوب کانکت

در این مقاله آموزشی به یکی از سوالات متداول کاربران در رابطه با ارور preparing the room در ادوب کانکت پاسخ داده ایم. ادوبی کانکت یکی از نرم افزارهای پرطرفدار برای برگزاری کلاس های آنلاین می باشد که به واسطه خدمات و امکانات متنوعی که برای کاربران فراهم آورده است، اکثر مدارس و موسسات آموزشی برای برگزاری کلاس های مجازی خود از آن استفاده می کنند.

برخی از کاربران هنگام ورود به کلاس ممکن است با خطای preparing the room روبرو شوند. عوامل مختلفی باعث ایجاد این خطا می شود که در ادامه به بررسی و ارائه راه حل برای رفع این خطا پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

ارور preparing the room در ادوب کانکت
ارور preparing the room در ادوب کانکت

خطای preparing the room در adobe connect

خطای preparing the room در adobe connect، هنگام ورود کاربران به کلاس مجازی رخ می دهد که عوامل مختلفی مانند سرعت اینترنت، پرشدن حجم هارد ادوبی کانکت و یا سرور می تواند باعث ایجاد این خطا هنگام ورود به کلاس شود.

بیشتر بخوانید:

کند بودن سرعت اینترنت

در صورتیکه اینترنت شما ضعیف باشد و حالت پایداری نداشته باشد، (قطع و وصل شود)، با خطای preairing the room روبرو می شوید. برای اطمینان و آگاهی از سرعت اینترنت لازم است در گام اول از اینترنت خود پینگ بگیرید و بررسی کنید که سرعت اینترنت شما ضعیف است یا خیر.

پاک کردن کش مرورگر

در صورت بررسی وضعیت سرعت اینترنت و اطمینان از سرعت و پایداری اینترنت، گام بعدی پاک کردن کش مرورگر می باشد. (در صورت ورود با مرورگر کش مرورگر را پاک کنید و در صورت ورود با اپلیکیشن، کش اپلیکیشن را کامل پاک کنید.)

پر شدن حجم هارد ادوبی کانکت

در صورتیکه کلیه کاربران هنگام ورود به کلاس با خطای preparing the room مواجه شدند، علت آن پرشدن حجم هارد ادوب کانکت می باشد. اگر تعداد رکوردهای شما زیاد باشد، حجم هارد شما پر شده و این خطا رخ می دهد. پرشدن حجم هارد، سبب بروز اختلالات زیادی می شود که یکی از آنها خطای preparing می باشد. در این صورت لازم است با سرویس دهنده تماس بگیرید تا سرویس شما ریست کند.

مشکلات سخت افزاری

در صورتیکه کلیه موارد بالا را بررسی کردید و مشکل شما برطرف نشد، با سیستم دیگری تست کنید و با استفاده از یک سیستم دیگر وارد کلاس آنلاین شوید.

بیشتر بخوانید: راهنمای پاک کردن کوکی ها در ادوبی کانکت

سامانه تراز یک پلتفرم مدیریت آموزش است که خدمات گوناگونی را برای برگزاری کلاس های آنلاین فراهم آورده است. به منظور آشنایی بیشتر با امکانات سامانه، تراز امکان برگزاری کلاس های آنلاین را تا دو هفته به صورت رایگان برای کاربران فراهم آورده است.در صورت هرگونه ابهام در رابطه با رفع خطای preparing the room در ادوب کانکت می توانید با پشتیبانی تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید:

021-91017523 | 021-91017423

میانگین امتیاز 0 / 5. جمع امتیاز 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا