سوالات کنکور سال های گذشتهکنکور ریاضی

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری ریاضی 1400

بررسی سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری ریاضی 1400  به برنامه ریزی دقیق تر داوطلبان کمک بسیاری خواهد کرد. داوطلبان قبل از شرکت در آزمون لازم است از نحوه طراحی سوالات، زمان پاسخگویی، تعداد سوالات دفترچه عمومی و اختصاصی آگاهی داشته باشند. توصیه می شود برای موفقیت در کنکور ریاضی 1401 و آشنایی با سوالات حتما دفترچه گروه آزمایشی ریاضی سال 1400 را دانلود و به دقت بررسی کنید.

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری ریاضی
سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری ریاضی

دانلود سوالات عمومی و اختصاصی کنکور ریاضی ۱۴۰۰

دانلود و بررسی سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری ریاضی ۱۴۰۰ به برنامه ریزی دقیق تر و موفقیت داوطلبان کمک بسیاری خواهد کرد. داوطلبانی که سال در کنکور ریاضی شرکت کرده بودند، از نحوه طراحی سوالات و همچنین سختی آزمون گلایه داشتند. بررسی سوالات و پاسخنامه آزمون می تواند آگاهی بیشتری در رابطه با نحوه طراحی سوالات در اختیار شما قرار دهد.

بیشتر بخوانید: منابع کنکور ریاضی ۱۴۰۱

متقاضیان کنکور سراسری ریاضی برای قبولی در رشته های مهندسی از جمله مهندسی برق، مهندسی کامپیوتر، مهندسی عمران، مهندسی شیمی و … با یکدیگر به رقابت می پردازند. بررسی سوالات کنکورهای گذشته به آگاهی داوطلبان کمک شایانی خواهد کرد.

داوطلبانی که قصد ثبت نام کنکور سراسری ریاضی را دارند، برای آگاهی از نحوه مطالعه دروس، برنامه ریزی درسی، اختصاص زمان مطالعه به دروس عمومی و اختصاصی و به طور کلی آشنایی با نحوه طراحی سوالات، لازم است سوالات کنکوری سال های گذشته را دانلود و به صورت دقیق بررسی نمایند. لینک دانلود دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور ریاضی 1400 در جدول زیر قرار داده شده است.

همچنین بخوانید: دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور ریاضی ۹۹

لینک دانلود سوالات عمومی و اختصاصی کنکور سراسری ریاضی ۱۴۰۰
دانلود دفترچه سوالات عمومی کنکور سراسری ریاضی
دانلود دفترچه سوالات اختصاصی کنکور سراسری ریاضی
دفترچه فرهنگ و معارف اقلیت های دینی و زبان های خارجی غیر انگلیسی

پاسخنامه کنکور سراسری ریاضی 1400

داوطلبان برای ارزیابی و تحلیل سوالات آزمون می توانند پاسخنامه کنکور سراسری 1400 را دانلود و مشاهده نمایند. داوطلبان با بررسی سوالات کنکور و تحلیل سوالات درست، نادرست و نزده می توانند نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنند.

برنامه ریزی برای تقویت نقاط ضعف به موفقیت بیشتر داوطلبان کمک زیادی می کند. پس از پاسخ به سوالات حتما با استفاده از پاسخنامه ارائه شده، آزمون خود را به صورت دقیق ارزیابی کنید.

لینک دانلود پاسخنامه آزمون سراسری ریاضی
پاسخنامه کنکور سراسری ریاضی

دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور ریاضی خارج از کشور ۱۴۰۰

به داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون سراسری 1401 را دارند، توصیه می شود، علاوه بر بررسی سوالات عمومی و اختصاصی کنکور سراسری ریاضی داخل کشور، به بررسی دفترچه سوالات کنکور ریاضی خارج از کشور نیز بپردازند. لینک دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون سراسری ریاضی خارج از کشور ۱۴۰۰ به منظور تسهیل دسترسی داوطلبان در جدول زیر قرار داده شده است:

برای بررسی تعداد سوالات درست، نادرست و نزده لازم است پاسخ های خود را با پاسخنامه ارائه شده در جدول بررسی کنید تا بتوانید برنامه ریزی دقیق تری برای مطالعه خود داشته باشید.

لینک دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 1400 – خارج از کشور
دانلود دفترچه عمومی کنکور سراسری ریاضی (خارج از کشور)
دفترچه اختصاصی کنکور سراسری ریاضی (خارج از کشور)
پاسخنامه کنکور سراسری ریاضی (خارج از کشور)
لینک دانلود اپلیکیشن هم‌درس
لینک دانلود اپلیکیشن هم‌درس

تعداد سوالات کنکور سراسری ریاضی

آگاهی از زمان و تعداد سوالات کنکور سراسری ریاضی، به برنامه ریزی و مدیریت زمان داوطلبان کمک بسیاری خواهد کرد. تعداد سوالات عمومی و اختصاصی به همراه مدت زمان پاسخگویی به سوالات در جدول زیر قرار داده شده است:

عنوان توضیحات
گروه آزمایشی علوم ریاضی / آزمون عمومی زمان برگزاری: ساعت 14:00 روز پنج‌شنبه مورخ 1400/04/10
تعداد سوالات : 100
مدت زمان پاسخگویی : 75 دقیقه
مواد امتحانی: زبان و ادبیات فارسی، زبان عربی، فرهنگ و معارف اسلامی، زبان انگلیسی
عنوان توضیحات
گروه آزمایشی علوم ریاضی / آزمون اختصاصی زمان برگزاری: ساعت 14:00 روز پنج‌شنبه مورخ 1400/04/10
تعداد سوالات : 135
مدت زمان پاسخگویی : 175 دقیقه
مواد امتحانی : ریاضیات، فیزیک، شیمی

داوطلبان کنکور ریاضی باید به دو دفترچه عمومی و اختصاصی پاسخ دهند. دروس عمومی کنکور ریاضی شامل ادبیات، عربی، دینی و زبان می باشد. دفترچه اختصاصی آزمون سراسری ریاضی نیز شامل سه ماده امتحانی، ریاضی، فیزیک و شیمی است که متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده به سوالات پاسخ دهند. لینک دانلود سوالات عمومی و اختصاصی داخل و خارج از کشور کنکور سراسری ریاضی سال 1400 در این مقاله قرار داده شد.

توصیه می شود داوطلبان برای موفقیت بیشتر و آگاهی در رابطه با نحوه طراحی سوالات و نحوه مطالعه دروس، سوالات کنکوری سال های گذشته را دانلود و به دقت بررسی نمایند.

سوالات متداول

مواد امتحانی دفترچه اختصاصی کنکور سراسری ریاضی چیست؟

مواد امتحانی دفترچه اختصاصی آزمون سراسری ریاضی، شامل ریاضیات، فیزیک و شیمی می باشد.

مدت زمان پاسخگویی به سوالات دفترچه اخصاصی کنکور ریاضی چگونه است؟

داوطلبان باید در مدت زمان 175 دقیقه به مجموع 135 سوال پاسخ دهند.

چگونه پاسخنامه کلیدی کنکور ریاضی را دریافت کنیم؟

پاسخنامه کنکور چند روز پس از برگزاری از طریق سایت سنجش قابل دریافت است. به منظور تسهیل دسترسی داوطلبان، لینک دانلود پاسخنامه کلیدی کنکور تجربی 1400 در این مقاله گردآوری شده است.

 

میانگین امتیاز 5 / 5. جمع امتیاز 2

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا