کنکور ریاضیمنابع کنکور

کتاب تست کنکور ریاضی ۱۴۰۱

باتوجه به تنوع منابع کمک آموزشی، ممکن است داوطلبان در تهیه بهترین کتاب تست کنکور ریاضی ۱۴۰۱ دچار سردرگمی شوند و ندانند مناسب ترین منبع برای دروس عمومی و اختصاصی کنکور سراسری تجربی کدام است. به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان در این مقاله به معرفی کتب های کمک درسی کنکور ریاضی پرداخته ایم.

توجه داشته باشید، منبع اصلی مطالعه و همچنین مرجع سوالات کنکور سراسری، کتب درسی دانش آموزان است. متقاضیان برای تسلط بیشتر بر کتاب های درسی و آشنایی با نحوه طراحی سوالات چهارگزینه ای و مدیریت زمان می توانند از کتاب های تستی استفاده نمایند.

کتاب تست کنکور ریاضی
کتاب تست کنکور ریاضی

کتاب تست کنکور ریاضی 1401

داشتن برنامه ریزی و استفاده از کتاب تست کنکور ریاضی 1401 از جمله فاکتورهای مهم برای موفقیت داوطلبان در آزمون سراسری می باشد. در تهیه منابع کمک آموزشی حتما سطح خود را در نظر بگیرید و کتاب تستی مناسب را تهیه کنید. از مناع کمک آموزشی متعدد استفاده نکنید زیرا دچار سردرگمی خواهید شد. اگر در درسی ضعف دارید بجای استفاده از منابع متعدد، روش مطالعه خود را تصحیح کنید.

از نکات اساسی که برای موفقیت در کنکور ریاضی باید به آن توجه داشته باشید، تست زنی زیاد می باشد تا علاوه بر آشنایی با شیوه طراحی سوالات چهارگزینه ای، با انواع تست ها آشنا شده و بر مباحث مختلف تسلط کامل پیدا کنید.

در جدول زیر به معرفی تعدادی از منابع تستی و کمک آموزشی عمومی و اختصاصی آزمون سراسری ۱۴۰۱ پرداخته ایم. توجه داشته باشید، انتخاب بهترین منبع به طور مطلق وجود ندارد و ممکن است بهترین منابع براساس سطح هر داوطلب متفاوت باشد.

روش مطالعه دروس را هم ببینید:

معرفی کتاب تست کنکور ریاضی دروس عمومی

برای موفقیت و کسب رتبه خوب در کنکور سراسری، از اهمیت مطالعه دروس عمومی نباید غافل شد. باتوجه سوالات متداول متقاضیان در ادامه این مقاله به معرفی کتاب تست کنکور ریاضی دروس عمومی (زبان و ادبیات فارسی، دین و زندگی، زبان عربی و زبان انگلیسی) 1401 پرداخته ایم.

همچنین بخوانید: منابع کنکور ریاضی ۱۴۰۱

✔️بهترین منابع ادبیات کنکور ریاضی

در مطالعه درس زبان و ادبیات فارسی، موضوعی خواندن مطالب اهمیت زیادی دارد. باتوجه به اهمیت درس ادبیات در کنکور و ضریب بالای آن بهتر است از منابع مناسب تستی استفاده کنید تا به صورت کامل بر مطالب تسلط پیدا کنید. از بهترین منابع تست ادبیات کنکور که مباحث را به صورت موضوعی مطرح کرده است می توان به انتشارات نشرالگو اشاره کرد:

کتاب تست ادبیات کنکور ریاضی
کتاب تست کنکور ریاضی کتاب تست کنکور ریاضی قرابت معنایی کتاب تست کنکور ریاضی تاریخ ادبیات نشرالگو کتاب تست کنکور ریاضی دستور زبان فارسی نشرالگو کتاب تست کنکور ریاضی لغت و املا نشرالگو

✔️بهترین منابع عربی کنکور ریاضی

درس عربی برای داوطلبان کنکور ریاضی کمی دشوار است اما داوطلبان با تست زدن زیاد می توانند به راحتی بر مباحث عربی تسلط پیدا کنند. در درس عربی از مطالعه قواعد، لغات و فنون ترجمه غافل نشوید. از بهترین منابع جامع برای تست عربی کنکور ریاضی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کتاب تست عربی کنکور ریاضی 
کتاب تست ریاضی کنکور عربی خیلی سبز کتاب تست ریاضی کنکور عربی نردبام خیلی سبز کتاب تست ریاضی کنکور عربی جامع کنکور میکرو

✔️بهترین منابع دین و زندگی کنکور ریاضی

در درس دین و زندگی تسلط کامل بر آیات اهمیت زیادی دارد. برای آگاهی از نحوه طراحی سوالات و تکرار و تثبیت آیات دینی توصیه می شود از اهمیت تست زنی غافل نشوید. در جدول زیر تعدادی از کتاب های جامع برای مطالعه و تست زنی درس دینی گردآوری شده است:

کتاب تست دین و زندگی کنکور ریاضی
کتاب تست ریاضی کنکور آیات و نکات گاج کتاب تست ریاضی کنکور دین و زندگی خیلی سبز کتاب تست ریاضی کنکور دین و زندگی میکرو گاج

✔️کتاب تست زبان انگلیسی کنکور ریاضی

درس زبان انگلیسی و کسب درصد قابل قبول در درس زبان انگلیسی در رتبه و قبولی داوطلبان نقش مهمی دارد. در انتخاب منابع تست درس زبان انگلیسی به مباحث لغت، ریدینگ، درک مطلب و گرامر توجه داشته باشید. در جدول زیر تعدادی از منابع کمک آموزشی مناسب برای زبان کنکور ریاضی ارائه داده شده است:

کتاب تست زبان انگلیسی کنکور ریاضی
کتاب تست ریاضی کنکور زبان نردبام کتاب تست ریاضی کنکور درک متن انگلیسی به زبان ساده کتاب تست ریاضی کنکور زبان انگلیسی جامع کنکور مبتکران

بهترین کتاب تست کنکور ریاضی دروس اختصاصی

تست زنی در کنکور سراسری ریاضی برای تسلط بر دروس تخصصی اهمیت زیادی دارد. باتوجه به تنوع منابع کمک آموزشی، در جدول زیر به معرفی بهترین کتاب تست کنکور ریاضی دروس اختصاصی 1401 پرداخته ایم. از دروس تخصصی کنکور ریاضی می توان به فیزیک، شیمی و ریاضیات اشاره کرد.

✔️معرفی کتاب تست هندسه برای کنکور

کتاب تست هندسه کنکور ریاضی
کتاب تست ریاضی کنکور هندسه جامع مهر و ماه کتاب تست کنکور ریاضی هندسه جامع کنکور گاج کتاب تست کنکور ریاضی هندسه کنکور مهر و ماه
کتاب تست کنکور ریاضی جامع هندسه نشرالگو کتاب تست ریاضی کنکور درسنامه هندسه کنکور کتاب تست کنکور ریاضی هندسه جامع منشران

✔️بهترین کتاب تست حسابان کنکور

کتاب تست حسابان و ریاضی کنکور ریاضی
کتاب تست کنکور ریاضی حسابان و ریاضی خیلی سبز کتاب تست کنکور ریاضی حسابان جامع کنکور گاج کتاب تست کنکور ریاضی جمع بندی حسابان و ریاضی خیلی سبز

✔️معرفی کتاب تست گسسته و آمار و احتمال برای کنکور

کتاب تست گسسته و آمار و احتمال کنکور
کتاب تست کنکور ریاضی گسسته و آمار و احتمال خیلی سبز کتاب تست کنکور ریاضی گسسته و آمار و احتمال گاج کتاب تست کنکور ریاضی گسسته و آمار و احتمال مهر و ماه

✔️معرفی کتاب تست فیزیک برای کنکور ریاضی

کتاب تست فیزیک کنکور ریاضی
کتاب تست کنکور ریاضی فیزیک جامع خیلی سبز کتاب تست کنکور ریاضی فیزیک کامل کنکور ریاضی کتاب تست کنکور ریاضی فیزیک جامع

✔️معرفی کتاب تست شیمی برای کنکور ریاضی

کتاب تست شیمی کنکور ریاضی
کتاب تست کنکور ریاضی شیمی جامع خیلی سبز کتاب تست کنکور ریاضی شیمی کامل کنکور گاج کتاب تست کنکور ریاضی شیمی مهر و ماه
بیشتر بخوانید: روش مطالعه درس شیمی | (روش صحیح مطالعه شیمی)

جمع بندی

داوطلبان کنکور سراسری ریاضی برای آشنایی با نحوه طراحی سوالات و همچنین تسلط بر مباحث ریاضی، فیزیک و شیمی باید از منابع کمک آموزشی و تستی استفاده کنند. در انتخاب منابع تستی کنکور ریاضی، سطح خود را در نظر گرفته و متناسب با آن برای تهیه کتب کمک درسی اقدام کنید. کسب رتبه خود در کنکور سراسری ریاضی مستلزم تست زنی زیاد می باشد.

بیشتر بخوانید و بدانید:

سوالات متداول

استفاده از کتاب تست کنکور ریاضی چه فایده ای دارد؟

استفاده از منابع کمک آموزشی کنکور ریاضی به تسلط بیشتر داوطلبان، آشنایی با نحوه طراحی سوالات کنکور، مرور و جمع بندی سریعتر مطالب و شناخت نقاط ضعف متقاضیان کمک بسیاری خواهد کرد.

بهترین منابع کتاب تست برای هندسه کنکور ریاضی چیست؟

از بهترین منابع تست هندسه کنکور ریاضی می توان به هندسه جامع کنکور میکرو گاج، هندسه جامع مهر و ماه و هندسه کنکور لقمه طلایی مهر و ماه اشاره کرد.

فاکتورهای لازم برای انتخاب کتاب تست کنکور ریاضی چیست؟

در انتخاب کتاب تست حتما به سطح خود توجه داشته باشید در ضمن پاسخنامه تشریحی نیز از فاکتورهای .مهم انتخاب کتاب تست کنکور می باشد

میانگین امتیاز 5 / 5. جمع امتیاز 1

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا