مدیریت کلاس و مدرسه

سامانه آموزش آنلاین چگونه به مدارس و دانش آموزان کمک میکند؟

امروزه نرم افزارهای آموزشی از بسیاری جهات به مدارس کمک کرده تا کارآمدتر شوند. سامانه های آموزش آنلاین طیف گسترده ای از ویژگی ها را ارائه می دهند که می توانند همه چیز را بسیار کارآمد و بدون دردسر کند. دنیا به سمت محیط فنی تر حرکت می کند و منطقی است که مدارس به سیستم مدیریت مدرن ارتقا پیدا کنند.

یکی از ویژگی های کلیدی نرم افزارهای آموزشی، مدیریت دانش آموزان است و می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند در طول دوران تحصیلی خود از همه چیز آگاه باشند. مدارس و موسسات آموزشی در سرتاسر جهان به یک سیستم جدید و خودکار روی آورده‌اند که به آن‌ها کمک می‌کند سازماندهی شوند و زمان زیادی را برای مدارس صرفه‌جویی کنند. در ادامه توضیحاتی در رابطه با مزایای استفاده از سامانه آموزش آنلاین برای سامانه مدیریت مدارس پرداخته ایم.

سامانه آموزش آنلاین چگونه به مدارس و دانش آموزان کمک میکند؟
سامانه آموزش آنلاین چگونه به مدارس و دانش آموزان کمک میکند؟

مزایای سامانه آموزش آنلاین برای دانش آموزان

سامانه آموزش آنلاین یک پلتفرم در بستر وب است که دانش آموزان می توانند برای دسترسی به اطلاعات مهم برنامه وارد وب سایت مدرسه شوند. سامانه آموزش آنلاین حاوی اطلاعاتی همچون دروس ارائه شده، ریز نمرات، برنامه های درسی، جدول زمانی، برنامه امتحانات، آرشیو تکالیف، لیست حضور و غیاب، فایل های ضبط شده کلاس، محتواهای آموزشی و … می باشد.

با کمک نرم افزارهای آموزش آنلاین، دانش آموزان می توانند به اطلاعات مورد نیاز خود به صورت آنلاین دسترسی داشته باشند. شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس مشکلاتی را در آموزش دانش آموزان به وجود آورد. اما سیستم مدیریت مدرسه دارای ویژگی هایی مانند کلاس آنلاین است تا دانش آموزان بتوانند به تحصیل خود ادامه دهند. و آنها می توانند این کار را در آسایش و امنیت خانه خود انجام دهند.

?سامانه آموزش آنلاین چه مزایایی برای دانش آموزان دارد؟

  • ارتباط سریع با معلمان
  • گزارش های قابل دسترس در مورد نمرات و کارنامه، کلاس ها، تکالیف و امتحانات

دسترسی به اطلاعات درسی در هر زمان و مکان

یکی از نکات مهم در مورد نرم افزارهای آموزشی دسترسی راحت و سریع به اطلاعات است. سامانه آموزش آنلاین بستری را فراهم می کند که دانش آموزان می توانند به راحتی اطلاعات مربوط به مدرسه خود را پیدا کنند. اطلاعاتی مانند زمان شروع کلاس ها، کار درسی، نمرات، تکالیف، گزارش ها و موارد دیگر برای آنها در دسترس است. آنها می توانند با حساب کاربری اختصاصی خود، وارد سیستم شوند و اطلاعات مورد نیاز را پیدا کنند.

پلتفرم آموزش آنلاین به دانش آموزان کمک می کند تا سازماندهی شده و مطلع باشند و بتوانند زمان خود را به طور موثر مدیریت کنند. همچنین به مدارس کمک می کند تا کارآمد بمانند و همه چیز را تحت کنترل داشته باشند.

دسترسی به محتوای کلاس و مرور مجدد مطالب

دانش‌آموزان می‌توانند محتوای کلاس را ضبط و ذخیره نموده و مجددا مشاهده نمایند. دانش آموزان به راحتی می توانند مطالب درسی خود را به صورت آنلاین دانلود کرده و هر زمان که بخواهند مطالعه کنند. تمام فایل های مطالعه آنها بر روی رایانه در دسترس‌شان خواهد بود. معلمان می توانند در کلاس های آنلاین شرکت کنند و فیلم ها را برای استفاده بعدی در دسترس قرار دهند. دانش‌آموزان به راحتی می‌توانند چندین بار ویدیوها را تماشا کنند.

یادگیری مطالب درسی بدون استرس

یادگیری مطالب درسی بدون استرس

با سیستم نرم افزاری مدرسه و پورتال های دانش آموزی، دانش آموزان به راحتی می توانند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. این امر استرس را از معادله خارج می کند و به دانش آموزان کمک می کند همیشه کارآمد و سازماندهی شوند. دانش‌آموزان زمان کمتری را صرف نگرانی در مورد دوره‌ها و برنامه‌ریزی می‌کنند و بر روی مطالعات تمرکز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: تاثیر آموزش مجازی در اضطراب

مزایای سامانه آموزش آنلاین برای مدارس

آموزش، تبادل مداوم اطلاعات بین معلمان و فراگیران است. برای اینکه این تبادل بدون مشکل انجام شود، ایده خوبی است که فناوری را وارد کنید تا موسسات آموزشی بتوانند از آن استفاده کنند. اگر جزو کارکنان اداری مدرسه و یا معلم هستید، استفاده از نرم افزار مدیریت مدرسه می تواند کار شما را بسیار آسان کند:

?وضایف اضافی روزانه شما کاهش می یاید. (برای مثال حضور و غیاب کلیه دانش آموزان مدرسه به صورت اتوماتیک انجام شده و در اختیار شما قرار داده می شود.)

?کلیه امور مدرسه را می توانید به صورت آنلاین مدیریت کنید.

?تمام اطلاعات دانش آموزان از طریق داشبورد در دسترس است.

?در صورتیکه معلم هستید نیز می‌توانید کارهای روزانه خود را با سهولت بیشتری انجام دهید.

?همه داده های دانش آموزان از جمله نمرات، تکالیف و … با کلیک یک دکمه در دسترس هستند.

?امکان پیگیری کلاس ها و ساعت شروع و پایان هر کلاس به صورت آنلاین وجود دارد.

?با چند کلیک می‌توانید به جزئیات حضور و غیاب آنلاین دانش آموزان دسترسی داشته باشید.

?با والدین دانش آموز می‌توانید به صورت آنلاین ارتباط داشته باشید. (بهره مندی از سیستم اطلاعات دانش آموزی به والدین کمک می کند تا نمرات، حضور و غیاب و پیشرفت فرزند خود را بی درنگ مشاهده کنند.)

?با یک سیستم مدیریت آموزشی آنلاین، کل فرآیند یک موسسه خودکار می شود. (یک سیستم اطلاعات دانش آموزی، مدیریت امور مدرسه را آسان و بدون استرس می کند.)

به طورکلی، سامانه مدیریت مدارس آموزش شما را هدفمند می کند، سبب افزایش رضایت دانش آموزان و کادر آموزشی مدرسه می شود، میزان مشارکت دانش آموزان را در کلاس افزایش می دهد و در یک کلام، کارایی کلی مدرسه را بهبود می بخشد.

مزایای سامانه آموزش آنلاین برای مدارس

سامانه تراز یک پلتفرم جامع مدیریت مدارس است که کلیه امور مربوط به آموزش و مدرسه شما را پوشش می دهد و کلیه امکاناتی را که برای مدیریت و نظارت دانش آموزان نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد. و اما چرا سامانه تراز؟

  • طراحی بصری ساده و کاربرپسند
  • دسترسی سریع به اطلاعات دانش آموزان
  • پشتیبانی از روز اول
  • قابلیت استفاده بر روی هر دستگاه و سیستم عاملی

برای آشنایی بیشتر با خدمات و امکانات سامانه مدیریت آموزش تراز، می توانید تا دوهفته به صورت رایگان از کلیه امکانات سامانه استفاده نمایید:

برای ثبت نام رایگان در تراز کلیک کنید

 

میانگین امتیاز 5 / 5. جمع امتیاز 2

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام و عرض ادب
    مقالات سایت شما در حوزه آموزش بسیار مفید هستند، سپاس فراوان از شما و تیم تراز

    1. سلام دوست عزیز
      برای تیم تراز بسیار ارزشمنده که مقالات مطالعه کردید، ممنون از شما?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا