راهنمای ثبت نام کنکور

زمان برگزاری کنکور خارج از کشور 1401

زمان برگزاری کنکور خارج از کشور 1401 به تفکیک هریک از گروه های آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان در این مقاله بیان شده است. داوطلبانی که در خارج از ایران سکونت دارند و قصد شرکت در کنکور سراسری و ادامه تحصیل در دانشگاه های ایران را دارند، می توانند در کنکور خارج از کشور ثبت نام و شرکت نمایند.

کنکور خارج از کشور برای کلیه گروه های آزمایشی اصلی و فرعی (شناور) برگزار خواهد شد. برای آگاهی از زمان دقیق برگزاری کنکور خارج از کشور ۱۴۰۱ با ما همراه باشید.

زمان برگزاری کنکور خارج از کشور
زمان برگزاری کنکور خارج از کشور

زمان برگزاری کنکور خارج از کشور ۱۴۰۱

داوطلبان با آگاهی از زمان برگزاری کنکور خارج از کشور ۱۴۰۱، می توانند در زمان مقرر با به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون به حوزه های امتحانی تعیین شده مراجعه نمایند. کنکور خارج از کشور برای داوطلبانی که در خارج از ایران سکونت دارند ولی می خواهند در دانشگاه های ایران به تحصیل بپردازند، برگزار می شود.

متقاضیان لازم است در زمان تعیین شده کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و براساس تاریخ و ساعت درج شده در کارت آزمون به حوزه امتحانی مراجعه نمایند و به صورت حضوری در کنکور خارج از کشور شرکت کنند.

زمان دقیق برگزاری کنکور سراسری خارج از کشور 1401 به تفکیک هریک از گروه های آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان به زودی از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. در سال گذشته با شیوع ویروس کرونا در کشور به منظور حفظ سلامت داوطلبان، کنکور سراسری در 4 روز (9 تا 12 تیرماه) برگزار شد.

زمان برگزاری کنکور های خارج از کشور

زمان برگزاری کنکور های خارج از کشور 1401 به تفکیک تمامی گروه های آزمایشی در جدول زیر گردآوری شده است. متقاضیان لازم است با به همراه داشتن کارت ورود به جلسه کنکور در ساعت و تاریخ تعیین شده به محل برگزاری آزمون مراجعه نمایند. (به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در آزمون الزامی است.)

تاریخ برگزاری کنکور خارج از کشور 1401 – به تفکیک گروه های آزمایشی
گروه آزمایشی روز برگزاری کنکور خارج از کشور تاریخ برگزاری کنکور خارج از کشور
زمان برگزاری کنکور تجربی خارج از کشور 1401 به زودی اعلام خواهد شد. به زودی اعلام خواهد شد.
زمان برگزاری کنکور ریاضی خارج از کشور 1401 به زودی اعلام خواهد شد. به زودی اعلام خواهد شد.
زمان برگزاری کنکور انسانی خارج از کشور 1401 به زودی اعلام خواهد شد. به زودی اعلام خواهد شد.
زمان برگزاری کنکور زبان خارج از کشور 1401 به زودی اعلام خواهد شد. به زودی اعلام خواهد شد.
زمان برگزاری کنکور هنر خارج از کشور 1401 به زودی اعلام خواهد شد. به زودی اعلام خواهد شد.

کلیه داوطلبانی که می خواهند در کنکور خارج از کشور 1401 شرکت کنند باید در زمان مقرر به سایت سنجش sanjesh.org مراجعه نموده و کارت ورود به جلسه آزمون خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون الزامی است بنابراین توصیه می شود در زمان تعیین شده نسبت به دریافت کارت آزمون اقدام نمایید.

پس از دریافت کارت آزمون، در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات کارت (تاریخ تولد، نام و نام خانوادگی و …) لازم است نسبت به رفع مغایرت به باجه های رفع نقص یا سایت سازمان سنجش بخش ویرایش اطلاعات کارت، مراجعه نمایید.

جمع بندی

داوطلبان خارج از کشور در صورتیکه قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های ایران را دارند، می توانند در زمان تعیین شده در کنکور خارج از کشور ثبت نام و شرکت نمایند. (ثبت نام کنکور خارج از کشور همزمان با ثبت نام کنکور سراسری داخل کشور می باشد.) زمان برگزاری کنکور خارج از کشور هر یک از گروه های آزمایشی در طی اطلاعیه ای از طریق سایت سنجش منتشر می گردد.

تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با زمان دقیق برگزاری آزمون سراسری خارج از کشور منتشر نشده است. آخرین اخبار پیرامون زمان برگزاری کنکور خارج کشور از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.


سوالات متداول

کنکور خارج از کشور 1401 چه زمانی برگزار خواهد شد؟

کنکور خارج از کشور همزمان با کنکور سراسری 1401 داخل کشور در تیرماه برگزار می گردد.

برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور خارج از کشور به چه سایتی مراجعه کنیم؟

کارت ورود به جلسه کنکور خارج از کشور به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش کشور منتشر خواهد شد.

کنکور زبان خارج از کشور چه زمانی برگزار می شود؟

کنکور زبان خارج از کشور 1401 در تیرماه برگزار می شود. روز و ساعت دقیق برگزاری آزمون به زودی از طریق این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

میانگین امتیاز 3 / 5. جمع امتیاز 2

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. سلام
    برای ثبت نام کنکور خارج کشور هام مراحل ثبت نام داخل طی میشه و در آخر انتخاب محل دیگه….؟یا کلا سریال مخصوص باید خریداری کرد و هزینه متفاوتی پرداخت کرد و در بخشی جدا مراحل رو انجام داد؟

    1. سلام دوست عزیز، پس از ورود به سایت سازمان سنجش، لازم است که اتباع غیر ایرانی از طریق لینک مربوط به سامانه اتباع غیر ایرانی وارد شده و مراحل مربوط به ثبت نام در این آزمون را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا