راهنمای ثبت نام کنکور

دریافت کد 12 رقمی ایثارگری بنیاد شهید isaar.ir

کد ایثارگری isaar.ir : کلیه داوطلبانی که شرایط استفاده از سهمیه ایثارگری سپاه را دارند، برای دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری سپاه به پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه نمایند و کد مذکور را به صورت اینترنتی دریافت کنند. باتوجه به سوالات متداول داوطلبان در رابطه با نحوه ورود به سایت بنیاد شهید و دریافت کد سهمیه ایثارگری سپاه راهنمای تصویری دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری سپاه از سایت ایثار در این مقاله بیان شده است.

دریافت کد 12 رقمی ایثارگری بنیاد شهید isaar.ir
دریافت کد 12 رقمی ایثارگری بنیاد شهید isaar.ir

سامانه کد ایثارگری سپاه isaar.ir

داوطلبانی که براساس دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری، شرایط استفاده از سهمیه ایثارگری را دارند، برای دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری سپاه باید به سایت ایثار isaar.ir مراجعه نموده و پس از درج اطلاعات خواسته شده به صورت غیرحضوری کد 12 رقمی سهمیه را دریافت کنند و در فرم تقاضانامه ثبت نام کنکور درج نمایند.

یکی از سهمیه های موثر در ثبت نام کنکور، سهمیه رزمندگان و سهمیه 5 درصدی و 25 درصدی ایثارگران می باشد. داوطلبانی که شرایط استفاده از سهمیه ایثارگری را دارند، برای دریافت کد ایثارگری سپاه لازم است به سایت بنیاد شهید یا سایت ایثار مراجعه کنند و به صورت اینترنتی کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری سپاه را دریافت نمایند. (از مراجعه حضوری برای دریافت کد سهمیه خودداری نمایید.)

در صورتیکه ارگان تایید کننده سهمیه سپاه پاسداران یا ستاد کل نیروهای مسلح باشد، لازم است کد پیگیری 12 رقمی از ناحیه محل اعزام دریافت شود. (کد پیگیری 12 رقمی ایثارگران برای هر آزمون متفاوت است.)

داوطلبان برای دریافت کد 12 رقمی سهمیه باید به سایت ایثار مراجعه نمایند. برای آگاهی از نحوه دریافت کد سهمیه در سایت ایثار به صورت کامل می توانید به مقاله راهنمای دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری مراجعه کنید.

isaar.ir

کلیه داوطلبان کنکور سراسری که شرایط استفاده از سهمیه ایثارگری را دارند، لازم است پیش از زمان ثبت نام کنکور سراسری 1401، با مراجعه به سایت isaar.ir – پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران کد سهمیه ایثارگری سپاه را دریافت نموده و در فرم ثبت خود درج کنند.

باتوجه به آنکه کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری برای هر آزمون و هرسال متفاوت است، اگر شرایط استفاده مجدد از سهمیه را دارید لازم است برای دریافت کد مذکور مجددا به سایت ایثار مراجعه کنید. ورود به سامانه کد سهمیه ایثارگری سپاه (سامانه خدمات الکترونیک ایثار) نیارمند دسترسی به کدملی فرد ایثارگر می باشد.

داوطلبان توجه داشته باشند، اگر یکبار از سهمیه ایثارگران برای ورود به دوره های غیر روزانه استفاده کرده باشید، صرفا با انصراف از تحصیل می توانید برای ورود به دوره های غیر روزانه مجددا از سهمیه ایثارگران استفاده نمایید.

جهت ورود به سایت خدمات الکترونیک ایثار “اینجا” را کلیک کنید.

ورود به سایت ایثار بنیاد شهید
ورود به سایت ایثار بنیاد شهید

ورود به سایت کد ایثارگری بنیاد شهید isaar.ir

دریافت کد 12 رقمی ایثارگری بنیاد شهید و امور ایثارگران

برای ورود به سایت ایثار بنیاد شهید و دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری لازم است در ابتدا به نشانی isaar.ir مراجعه نمایید. متقاضیان توجه داشته باشند، تمام مراحل دریافت کد سهمیه ایثارگری سپاه منحصرا به صورت غیرحضوری و از طریق سایت ایثارگران سپاه انجام می شود و به درخواست های حضوری داوطلبان پاسخ داده نخواهد شد.

برای ورود به سایت ایثارگری سپاه و دریافت کد سهمیه لازم است به کد ملی فرد ایثارگر دسترسی داشته باشید.

مراحل ورود به سایت ایثار بنیاد شهید و دریافت کد 12 رقمی سهمیه سپاه:

📌پس از مراجعه به سایت isaar.ir از طریق منوی سمت راست گزینه “خدمات پرکاربرد” را انتخاب کنید.

📌در صفحه باز شده، از بخش “خدمات الکترونیکی عمومی” گزینه “استعلام ایثارگر یا وابسته” را انتخاب کنید.

📌کد ملی شخص مورد نظر را وارد کنید.

📌برای دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری سپاه، بر روی گزینه “استعلام” کلیک کنید.

راهنمای دریافت کد سهمیه ایثارگری سپاه isaar.ir

راهنمای دریافت کد سهمیه ایثارگری سپاه isaar.ir به صورت تصویری در ادامه بیان شده است. برای ورود به سایت ایثار لازم است به کدملی شخص مورد نظر دسترسی داشته باشید. باتوجه به آنکه کد سهمیه ایثارگری برای هر آزمون متفاوت است، برای ثبت نام در هر آزمون با مراجعه به واحد مربوط نسبت به دریافت کد 12 رقمی مخصوص همان آزمون اقدام نمایید.

داوطلبانی که یکبار از سهمیه خود استفاده کرده اند و در دوره روزانه پذیرفته شده اند، دیگر شرایط استفاده از سهمیه را در کنکور سراسری ندارند.

راهنمای تصویری ورود به سایت ایثارگران:

  • مراجعه به سایت ایثار isaar.ir و انتخاب گزینه “خدمات پرکاربرد”
سایت ایثار isaar.ir
سایت ایثار isaar.ir
  • انتخاب گزینه “استعلام ایثارگر یا وابسته”

استعلام ایثارگر یا وابسته در سایت ایثار

  • درج کد ملی شخص موردنظر و استعلام کد سهمیه ایثارگری سپاه
استعلام کد سهمیه ایثارگری سپاه
استعلام کد سهمیه ایثارگری سپاه

***درصورتیکه پس از درج کدملی اطلاعاتی برای شما نمایش داده نشد، لازم است قبل از شروع ثبت نام کنکور سراسری، با به همراه داشتن مدارک لازم به سپاه استان محل اعزام خود مراجعه نمایید.

ردیف 26 و 27 فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی کنکور در سایت سنجش به سهمیه اختصاص دارد. داوطلبان لازم است نوع سهمیه خود را در ردیف 26 فرم ثبت نام علامت گذاری کنند. در صورتیکه سهمیه شما غیر از سهمیه مناطق است باید با مراجعه به سایت ارگان مربوطه نسبت به دریافت کد پیگیری 12 رقمی سهمیه ایثارگران اقدام کنید. (محل درج کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری ردیف 27 فرم تقاضانامه ثبت نام است.)

داوطلبانی که شرایط استفاده از سهمیه ایثارگری سپاه را دارند، برای دریافت کد سهمیه باید به سایت دریافت کد سهمیه ایثارگری سپاه isaar.ir مراجعه نمایند و کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری سپاه را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.


سوالات متداول

نشانی سایت دریافت کد سهمیه ایثارگران سپاه چیست؟

آدرس سایت ایثارگران سپاه isaar.ir می باشد.

ورود به سایت ایثار نیازمند چه اطلاعاتی است؟

برای ورود به سایت ایثار و استعلام کد پیگیری سهمیه ایثارگران لازم است به کدملی شخص ایثارگر دسترسی داشته باشید.

چگونه کد سهمیه ایثارگری سپاه را دریافت کنیم؟

داوطلبان برای دریافت کد 12 رقمی سهمیه ایثارگری سپاه لازم است به سایت ایثار مراجعه نمایند. راهنمای تصویری ورود به سایت دریافت کد سهمیه ایثارگری سپاه در این مقاله ارائه شده است.

میانگین امتیاز 4.2 / 5. جمع امتیاز 6

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. این رو آپدیت کنبد تغییر کرده بعد از ورود به سایت ایثار باید وارد صفحه ایثار من بشید و بعد بقیه مراحل

  2. سلام
    الان میشه کد ایثارگری رو گرفت؟ چون سایت الان این گزینه خدمات پرکاربرد رو نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا