تیزهوشان نهم به دهم

آزمون مدارس تيزهوشان نهم به دهم 1403-1402

مدارس تیزهوشان به دلیل سطح علمی و کیفیت بالا متقاضیان زیادی دارد. داوطلبان علاقمند برای ادامه تحصیل در مدرسه‌های تیزهوشان ابتدا باید در آزمون مدارس تیزهوشان شرکت کنند. مرکز استعدادهای درخشان هرسال در دو پایه‌ی تحصیلی هفتم و دهم با برگزاری آزمون، دانش‌آموز می‌پذیرد.

آزمون مدارس تيزهوشان نهم به دهم
آزمون مدارس تيزهوشان نهم به دهم

آزمون تیزهوشان نهم

آزمون تیزهوشان نهم برای ورود به پایه‌ی دهم در تاریخی که هر ساله در دفترچه‌ی ثبت نام تیزهوشان بیان می‌شود، برگزار می‌شود. زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم در کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم نیز مشخص شده است، حوزه امتحانی دانش آموزان برای شرکت در آزمون براساس محل زندگی داوطلبان مشخص شده است.

در زمان ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم، دانش آموزان می‌توانند 3 مدرسه براساس اولویت خود انتخاب کنند، اما در زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم فقط در یکی از مدارس پذیرش خواهند شد. آگاهی از تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم، به برنامه‌ریزی دقیق‌تر داوطلبان کمک بسیاری خواهد کرد.

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم از طریق سایت ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir انجام می‌شود. دانش آموزان پس از مطالعه‌ی دقیق دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم باید در زمان معین شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند. باید مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم را آماده کنند و پس از درج کد ملی و رمز عبور برای ورود به سامانه‌ی تیزهوشان برای ثبت نام اقدام کنند.

اطلاعات خواسته شده در فرایند ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم باید با دقت وارد شوند، در صورتی که اطلاعات اشتباه باشد، معمولاً فرصت مجددی با عنوان تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم ایجاد می‌شود تا داوطلبان اطلاعات ثبت شده را ویرایش کنند، و در نهایت به راحتی بتوانند کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم را دریافت نمایند.

پس از پر کردن اطلاعات خواسته شده برای ثبت نام، باید هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم را واریز کنید. مبلغ ثبت نام 700.000 (هفتصد هزار ریال) است که صرفاً از طریق درگاه اینترنتی سامانه‌ی ثبت‌نام دریافت خواهد شد. داوطلبان باید برای پرداخت وجه ثبت‌نام از کارت‌های بانکی عضو شبکه‌ی شتاب استفاده کنند.
بعد از پرداخت مبلغ از طریق درگاه اینترنتی سامانه سمپاد، یک کد پیگیری دریافت می‌کنید که باید تا پایان اعلام نتایج آزمون را آن را نزد خود حفظ کنید. سمپاد از طریق این هزینه‌های دریافت شده از دانش آموزان، آزمون را برگزار می‌کند.

? توجه کنید در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام در آزمون تیزهوشان اقدام کنید و به ساعات پایانی موکول نکنید زیرا ترافیک سامانه افزایش می‌یابد.

لینک دانلود اپلیکیشن رایگان هم‌درس
لینک دانلود اپلیکیشن رایگان هم‌درس

شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم

یکی از شرایط مهم ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم داشتن تابعیت ایرانی است. دانش آموزان برای شرکت در آزمون استعدادهای درخشان باید دارای یکسری شرایط باشند تا بتوانند در آزمون ثبت نام نمایند. از شرایط دیگر برای ثبت نام داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم کسب حداقل معدل 19 در نوبت دوم سال هشتم است.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی جزئیات شرایط ثبت نام، مقاله‌ی شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه کنید.

اگر درباره‌ی  آزمون مدارس تیزهوشان سوالی دارید، می‌توانید در کامنت این مقاله بپرسید تا کارشناسان ما در کمتر از 24 ساعت پاسخ دهند.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

زمان ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم در سامانه سمپاد اطلاع رسانی شده است. توصیه می‌کنیم که خود داوطلبان یا والدین آن‌ها برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم اقدام کنند، زیرا برخی از اطلاعات ثبت نامی دانش آموزان محرمانه می‌باشد به همین خاطر بهتر است دانش آموز یا اولیا برای ثبت نام به سامانه آزمون استعدادهای درخشان به نشانی my.medu.ir مراجعه کنند.

زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون تیزهوشان

بر اساس دستورالعمل آزمون‌‌های ورودی دبیرستان‌های دوره‌ی اول و دوم استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی 03-1402، ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم از روز سه‌شنبه 1402/01/15 تا روز جمعه 1402/01/25 از طریق سامانه‌ی ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir انجام می‌شود. 

آزمون ورودی پایه هفتم، رأس ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه مورخ 1402/04/01 و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم رأس ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ 1402/04/02 برگزار می‌شود.

نتیجه گیری

آزمون مدارس تیزهوشان طبق دفترچه ثبت نام در آزمون مدارس استعدادهای درخشان نهم به دهم، تیر ماه برگزار خواهد شد. داوطلبان در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند برای ثبت نام در آزمون اقدام کنند. ثبت نام برای آزمون مدارس تیزهوشان باید با در ساعات ابتدایی انجام شود زیرا ترافیک سایت کمتر است، اطلاعات ثبت شده را مجدد بررسی کنید، البته معمولا مهلت ثبت نام تمدید می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، روی هر کدام کلیک کنید.
ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم
آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم راه های قبولی در تیزهوشان نهم به دهم
آزمون مدارس سمپاد نهم به دهم بهترین منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم
آزمون مدارس استعدادهای درخشان نهم به دهم سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم
تیزهوشان نهم به دهم وسایل لازم برای شرکت در آزمون تیزهوشان
سایت تیزهوشان نهم به دهم کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم
دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم
زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم
شرایط ورود به مدارس تیزهوشان پایه دهم سهمیه های آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم
شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرایط نقل و انتقال پذیرفته شدگان مدارس تیزهوشان نهم به دهم
مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم شهریه مدارس تیزهوشان تیزهوشان دهم
نمونه برگ ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم لیست مدارس پسرانه تیزهوشان نهم به دهم تهران
پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم لیست مدارس تیزهوشان دخترانه نهم به دهم تهران
ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

سوالات متداول

پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم در چه سایتی انجام می‌شود؟

واریز هزینه ثبت نام برای آزمون تیزهوشان از سامانه سمپاد به نشانی my.medu.ir انجام می‌شود.

شرط ثبت نام برای آزمون تیزهوشان نهم کدام است؟

تابعیت ایرانی برای داوطلبان ثبت نام در آزمون الزامی است. از شرایط دیگر برای ثبت نام داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم کسب حداقل معدل 19 در نوبت دوم سال هشتم است.

در صورتی که اطلاعات ثبت نامی دانش آموز برای آزمون تیزهوشان دارای اشتباه باشد چه می‌توان کرد؟

مرکز استعدادهای درخشان فرصت مجدد با عنوان تمدید مهلت ثبت نام برای ویرایش اطلاعات دانش آموزان در اختیار آن‌ها قرار داده است.

میانگین امتیاز 5 / 5. جمع امتیاز 1

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

    1. سلام، سایت تیزهوشان نهم به دهم جهت ثبت نام در آزمون استعدادهای درخشان، معمولا در اواسط فروردین ماه برای داوطلبان در دسترس قرار می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا