تیزهوشان نهم به دهم

سایت ثبت‌نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

مدارس تیزهوشان جزو مدارس برتر کشور از نظر کیفیت آموزش هستند. این مدارس آزمون ورودی دارند و دانش‌آموزان علاقمند در دو پایه‌ی تحصیلی ششم و نهم می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت‌نام آزمون سمپاد my.medu.ir برای این آزمون ثبت‌نام کنند. داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استعدادهای درخشان می‌توانند در مدارس تیزهوشان ادامه‌ی تحصیل دهند. در ادامه مقاله درباره‌ی سایت ثبت‌نام آزمون تیزهوشان توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد.

سایت تیزهوشان نهم به دهم
سایت تیزهوشان نهم به دهم

my.medu.ir

my.medu.ir آدرس اینترنتی‌ای است سازمان آموزش و پرورش برای ثبت‌نام در آزمون مدارس تیزهوشان ارائه معرفی کرده است. سایت تیزهوشان امکان ثبت نام اینترنتی، دریافت کارت ورود به آزمون، اعلام نتایج و تمام اطلاعیه‌هایی که مربوط به مدارس تیزهوشان برای داوطلبان آزمون استعدادهای درخشان فراهم می‌کند.

سایت تیزهوشان ابتدا با انتشار اطلاعیه‌ای جهت ثبت نام علاقمندان برای ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان، دانش آموزان را مطلع می‌کند، پس از اعلام بازه‌ی مشخصی برای نام نویسی در مدارس استعدادهای درخشان باید دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم که فقط از طریق سایت سمپاد قابل دریافت است را با دقت مطالعه کرده و سپس اقدام به ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان کنید.

📌 در صورتی که داوطلبان در تاریخ مشخص شده توسط سایت استعدادهای درخشان، موفق به ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم نشدند، در بازه‌ی معینی می‌توانند جهت نام نویسی به سایت سمپاد نهم به دهم مراجعه کنند.

سایت ثبت نام آزمون استعدادهای درخشان

در سایت ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان علاوه بر ثبت‌نام در آزمون تیزهوشان، نتیجه‌ی آزمون‌ها و اطلاعیه‌های نیز درج می‌شوند. هر ساله زمانی برای تمدید ثبت‌نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم در نظر گرفته می‌شود تا داوطلبان جا مانده از ثبت نام بتوانند اطلاعات خود را در سایت تیزهوشان تکمیل کنند.

چند روز قبل از برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم، کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سایت تیزهوشان نهم به دهم در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. دانش آموزان پایه نهم پس از دریافت کارت ورود به امتحان استعدادهای درخشان و شرکت در آزمون باید تا انتشار نتایج ازمون از سامانه تیزهوشان منتظر بمانند.

زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون تیزهوشان

بر اساس دستورالعمل آزمون‌‌های ورودی دبیرستان‌های دوره‌ی اول و دوم استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی 03-1402، ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم از روز سه‌شنبه 1402/01/15 تا روز دوشنبه 1402/01/28 از طریق سامانه‌ی ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir انجام می‌شود. 

در پاسخ به درخواست مکرر جمعی از دانش‌آموزان و اولیاء مقرر شد که سامانه ثبت‌نام روز یکشنبه، ۱۰ اردیبهشت 1402 تا ساعت ۲۴ برای ثبت‌نام جاماندگان فعال شود.

آزمون ورودی پایه هفتم، رأس ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه مورخ 1402/04/01 و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم رأس ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ 1402/04/02 برگزار می‌شود.

زمان ثبت‌نام، توزیع کارت و برگزاری آزمون تیزهوشان

دفترچه‌ی راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون‌های ورودی سمپاد، از طریق سامانه‌ی ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. مشخصات مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور، هنگام ثبت‌نام قابل مشاهده خواهد بود.

ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه‌ی هفتم و آزمون ورودی تكمیل ظرفیت پایه‌ی دهم از روز سه شنبه (15 فروردین 1402) تا دوشنبه (28 فروردین 1402) از طریق سامانه‌ی ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir انجام می‌شود. قابل ذکر است که در پاسخ به درخواست مکرر جمعی از دانش‌آموزان و اولیاء مقرر شد که سامانه ثبت‌نام روز یکشنبه، ۱۰ اردیبهشت 1402 تا ساعت ۲۴ برای ثبت‌نام جاماندگان فعال شود.

تمامی فرآیند ثبت‌نام به صورت اینترنتی توسط داوطلبان انجام خواهد شد و مدارس محل تحصیل دانش‌آموزان در خصوص این موضوع مسئولیتی ندارند. دانش آموزان اتباع خارجی نیز باید از کد اتباع استفاده کنند.

کارت ورود به جلسه که شامل اطلاعاتی از قبیل نام، نام‌خانوادگی و سایر مشخصات فردی، عكس داوطلب، مدارس استعدادهای درخشان انتخاب شده به ترتیب اولویت و نشانی دقیق حوزه است، هفت روز قبل از تاریخ برگزاری تا روز برگزاری آزمون، از طریق سامانه‌ی ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. شرکت داوطلبان در جلسه‌ی آزمون، بدون ارائه‌ی کارت ورود به جلسه، ممنوع است.

آزمون ورودي پایه‌ی هفتم، رأس ساعت 9 صبح روز پنج شنبه (1 تیرماه 1402) و آزمون تكمیل ظرفیت پایه‌ی دهم، رأس ساعت 9 صبح روز جمعه (2 تیرماه 1402) برگزار می‌شود. هرگونه تغییر احتمالی در زمان و ساعت برگزاری آزمون از طریق مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش و
سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام خواهد شد. لازم است داوطلبان به اطلاعیه‌های صادره توجه کنند.

برای آگاهی از تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن رایگان هم‌درس
لینک دانلود اپلیکیشن رایگان هم‌درس

ورود به سامانه سمپاد نهم به دهم

ورود به سامانه‌ی ثبت‌نام برای شرکت در آزمون سمپاد نهم به دهم از طریق نشانی اینترنتی my.medu.ir انجام می‌شود، داوطلبان برای نام نویسی در آزمون استعدادهای درخشان، ابتدا باید وارد سامانه شوند.

تكمیل نمون‌برگ اینترنتی تقاضانامه‌ی ثبت‌نام: داوطلبان باید پس از ورود به سامانه‌ی ثبت‌نام، به نشانی my.medu.ir نسبت به تكمیل تقاضانامه‌ی ثبت‌نام اقدام کنند.

📌 داوطلبان در انتخاب اولویت‌های مورد نظر دقت کافی داشته باشند. بعد از تكمیل فرایند ثبت‌نام، امكان تغییر و جابه‌جایی اولویت‌های انتخابی و رشته‌ی تحصیلی در دوره‌ی دوم متوسطه، وجود ندارد.

داوطلبان باید برای ثبت‌نام عکس خود را بارگذاری کنند. فایل عكس باید با ابعاد حداکثر 300 × 200 یا 400 × 300 پیكسل در فرمت jpg با زمینه‌ی سفید، مربوط به سال جاری دانش‌آموز باشد. در صورت استفاده از تصاویر قدیمی یا تصویر فردی غیر از دانش‌آموز شرکت‌کننده، ضمن محرومیت داوطلب از شرکت در آزمون، ثبت‌نام وي بی‌اثر خواهد شد.

مبلغ ثبت‌نام 700.000 ریال است که صرفاً از طریق درگاه اینترنتی سامانه ثبت‌نام دریافت خواهد شد. داوطلبان باید جهت پرداخت وجه ثبت‌نام، از کارت‌هاس بانكی عضو شبكه‌ی شتاب استفاده کنند. هرنوع پرداخت خارج از سامانه‌ی ثبت‌نام آزمون، فاقد اعتبار بوده و مبلغ واریزی قابل استرداد نخواهد بود. مبلغ فوق ثابت بوده و به جز این مبلغ، دریافت هرگونه وجه تحت هر عنوان ممنوع است.

📌 ضروری است که داوطلبان پس از طی مراحل ثبت‌نام، شماره‌ی پیگیری را که به منزله‌ی ثبت‌نام قطعی است دریافت کرده و آن را جهت استفاده‌های بعدی نزد خود نگهداری کنند.

نتیجه گیری

سایت تیزهوشان با نشانی اینترنتی my.medu.ir برای ثبت نام در آزمون مدارس استعدادهای درخشان، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، اعلام نتایج پس از برگزاری آزمون و دیگر اطلاعات مربوط به آزمون تیزهوشان برای دانش آموزان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، روی هر کدام کلیک کنید.
ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم
آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم راه های قبولی در تیزهوشان نهم به دهم
آزمون مدارس سمپاد نهم به دهم بهترین منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم
آزمون مدارس استعدادهای درخشان نهم به دهم سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم
تیزهوشان نهم به دهم وسایل لازم برای شرکت در آزمون تیزهوشان
سایت تیزهوشان نهم به دهم کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم
دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم
زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم
شرایط ورود به مدارس تیزهوشان پایه دهم سهمیه های آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم
شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرایط نقل و انتقال پذیرفته شدگان مدارس تیزهوشان نهم به دهم
مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم شهریه مدارس تیزهوشان تیزهوشان دهم
نمونه برگ ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم لیست مدارس پسرانه تیزهوشان نهم به دهم تهران
پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم لیست مدارس تیزهوشان دخترانه نهم به دهم تهران
ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

سوالات متداول

آدرس سامانه سمپاد کدام است؟

سایت سمپاد به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای مدارس استعدادهای درخشان در اختیار دانش آموزان علاقه گرفته است.

نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم چه زمانی منتشر می‌شود؟

پس از برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم 5 الی 6 هفته بعد از آزمون نتایج در سامانه سمپاد منتشر خواهد شد.

چگونگی مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم در سامانه سمپاد؟

نتایج آزمون مدارس تیزهوشان در سایت استعدادهای درخشان به صورت اینترنتی قایل مشاهده است.

میانگین امتیاز 5 / 5. جمع امتیاز 2

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا