تیزهوشان نهم به دهم

تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم کردستان

دانش‌آموزان برای ورود به مدارس تیزهوشان در دوره‌ی دوم متوسطه نیازمند کسب تراز لازم در آزمون استعدادهای درخشان هستند، هر چه تراز کسب شده توسط دانش‌آموزان بیشتر باشد، رتبه‌ی بهتری در این آزمون به دست خواهند آورد و شانس بالاتری برای قبولی دارند.

دانش‌آموزان پس از مطالعه‌ی دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم می‌توانند با مراجعه به سامانه‌ی سمپاد به نشانی azmoon.medu.ir برای تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند. در ادامه به توضیحات بیشتری در مورد تراز قبولی در مدارس تیزهوشان دخترانه و پسرانه در استان کردستان می‌پردازیم.

تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم کردستان
تراز قبولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم کردستان

تراز قبولی مدارس تیزهوشان دخترانه نهم به دهم کردستان

معیار پذیرش دانش‌آموزان در دو مقطع متوسطه‌ی اول و دوم مدارس تیزهوشان تنها با تراز کسب شده در آزمون انجام می‌شود. در مدارس هر استان، تراز لازم برای قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم متفاوت است. مطلع بودن از تراز قبولی دانش‌آموزان در مدارس دخترانه‌ی تیزهوشان در دوره‌ی دوم متوسطه در استان کردستان به دانش‌آموزان متقاضی در این استان کمک می‌کند تا برای مطالعه‌ی خود برنامه ریزی کنند و در نهایت به هدف خود برسند.

استان کردستان 4 مدرسه‌ی شناخته‌شده‌ی تیزهوشان دخترانه در دوره‌ی دوم متوسطه دارد که در مجموع 130 دانش‌آموز پذیرش می‌کنند. در ادامه آخرین تراز قبولی در سه مدرسه‌ی تیزهوشان مقطع متوسطه‌ی دوم برای دختران در استان کردستان در سال تحصیلی 1401-1400 در جدول زیر فهرست شده‌اند:

نام مدرسه رشته آخرین تراز جنسیت
فرزانگان تجربی 39068 دختر
فرزانگان تجربی 37950
فرزانگان 2 تجربی 34394

تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه نهم به دهم کردستان

اطلاع از تراز لازم برای قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم مدارس پسرانه در استان کردستان، به پسران متقاضی در این استان کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی مطالعاتی بهتری داشته باشند. پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم و مشاهده‌ی جزئیات کارنامه از جمله تراز و رتبه، مشاهده خواهید کرد که تمام مدارس تیزهوشان متوسطه‌ی اول و دوم (دخترانه و پسرانه) در استان کردستان تنها از طریق نتایج کسب شده در آزمون پذیرش دانش آموز انجام می‌دهند.

در کردستان دست‌کم 5 مدرسه‌ی تیزهوشان پسرانه در مقطع متوسطه‌ی دوره‌ی دوم وجود دارد که ظرفیت پذیرش این مدارس به طور کلی حدود 130 دانش‌آموز است. بنابراین داوطلبان باید با مطالعه ‌یعمیق مطالب بتوانند در آزمون تیزهوشان نهم به دهم رتبه خوبی کسب کنند تا به مدارس استعدادهای درخشان راه یابند.

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان را دارند، با بررسی تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم، می‌توانند برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای مطالعه‌ی دروس خود داشته باشند.

در حال حاضر تراز لازم برای ورود دانش‌آموزان به مدارس پسرانه‌ی تیزهوشان استان کردستان در پایه تحصیلی دهم اعلام نشده است. در صورت انتشار خبری در این مورد، این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

در صورتی که در مورد تراز لازم برای قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم در استان کردستان سوالی داشتید، می‌توانید در بخش کامنت این مقاله ثبت کنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت به سوالات شما پاسخ دهند.

نتیجه گیری

دانش‌آموزان برای ورود به مدارس تیزهوشان دوره‌ی دوم متوسطه ابتدا باید دفترچه‌ی آزمون تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه کنند و سپس از طریق سامانه‌ی استعدادهای درخشان به نشانی azmoon.medu.ir برای تکمیل فرم ثبت نام در سایت اقدام کنند. دانش‌آموزان پس از شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان دوره‌ی دوم متوسطه باید منتظر اعلام نتایج آزمون شوند. در کارنامه‌ی آزمون تیزهوشان نهم به دهم دو نوع نتیجه مشخص شده است، یکی به‌عنوان رتبه و دیگری تراز. هر چه تراز کارنامه‌ی دانش‌آموز بیشتر باشد، دانش‌آموز رتبه بهتری کسب کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، روی هر کدام کلیک کنید.
ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم
آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم راه های قبولی در تیزهوشان نهم به دهم
آزمون مدارس سمپاد نهم به دهم بهترین منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم
آزمون مدارس استعدادهای درخشان نهم به دهم سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم
تیزهوشان نهم به دهم وسایل لازم برای شرکت در آزمون تیزهوشان
سایت تیزهوشان نهم به دهم کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم
دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم
زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم
شرایط ورود به مدارس تیزهوشان پایه دهم سهمیه های آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم
شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرایط نقل و انتقال پذیرفته شدگان مدارس تیزهوشان نهم به دهم
مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم شهریه مدارس تیزهوشان تیزهوشان دهم
نمونه برگ ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم لیست مدارس پسرانه تیزهوشان نهم به دهم تهران
پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم لیست مدارس تیزهوشان دخترانه نهم به دهم تهران
ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

سوالات متداول

تراز کارنامه‌ی تیزهوشان در مقطع متوسطه‌ی دوره‌ی دوم نشان‌دهنده‌ی چیست؟

تراز ملاکی برای قبولی دانش‌آموزان در مدارس تیزهوشان است، هرچه تراز کارنامه بیشتر باشد، بنابراین دانش‌آموز رتبه‌ی بهتری کسب کرده است.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم از طریق چه سامانه‌ای اعلام می‌شود؟

نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم از طریق سامانه‌ی سمپاد به نشانی azmoon.medu.ir اعلام می‌شود.

اطلاع از تراز لازم برای قبولی در آزمون تیزهوشان در استان چه فایده‎‌ای دارد؟

تراز لازم برای قبولی در آزمون تیزهوشان در هر استان بر اساس سطح دانش‌آموزان و تعداد و ظرفیت مدارس متفاوت است و بنابراین اطلاع از تراز دانش‌آموزان پذیرفته شده در مدارس تیزهوشان در سال‌های گذشته در هر استان، به داوطلبین جدید کمک می‌کند.

میانگین امتیاز 0 / 5. جمع امتیاز 0

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا