تیزهوشان نهم به دهم

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403-1402

مدارس تیزهوشان از مدرسه‌های برتر در کشور هستند زیرا سطح علمی بالایی نسبت به مدارس دیگر دارند. داوطلبان برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان باید در زمان معین برای ثبت نام  در آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم (فروردین ماه هر سال) به سامانه‌ی سمپاد به آدرس اینترنتی my.medu.ir مراجعه کنند. زمان دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان در ادامه اطلاع رسانی شده است.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

زمان ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم

ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم هرساله به صورت الکترونیکی و فقط از طریق سایت ثبت‌نام آزمون سمپاد به نشانی my.medu.ir انجام می‌شود. دانش‌آموزان علاقمند به ادامه‌ی تحصیل در مدارس تیزهوشان در مقطع متوسطه‌ی دوره‌ی دوم، می‌توانند در بازه‌ی زمانی اعلام شده در سایت سمپاد نسبت به تکمیل اطلاعات خود در این سامانه اقدام کنند.

ثبت نام در آزمون برای تمام دانش آموزان پایه‌ی نهم در تاریخ اعلام شده انجام می‌شود و آزمون نیز به صورت هماهنگ کشوری در یک روز مشخص (تیرماه) برگزار خواهد شد.

لازم به ذکراست، بررسی تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم، به برنامه‌ریزی و مطالعه‌ی دقیق‌تر داوطلبان، کمک بسیاری خواهد کرد.

زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون تیزهوشان

بر اساس دستورالعمل آزمون‌‌های ورودی دبیرستان‌های دوره‌ی اول و دوم استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی 03-1402، ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم از روز سه‌شنبه 1402/01/15 تا روز دوشنبه 1402/01/28 از طریق سامانه‌ی ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir انجام می‌شود. 

در پاسخ به درخواست مکرر جمعی از دانش‌آموزان و اولیاء مقرر شد که سامانه ثبت‌نام روز یکشنبه، ۱۰ اردیبهشت 1402 تا ساعت ۲۴ برای ثبت‌نام جاماندگان فعال شود.

آزمون ورودی پایه هفتم، رأس ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه مورخ 1402/04/01 و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم رأس ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ 1402/04/02 برگزار می‌شود.

نحوه ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403-1402

دانش آموزان باید برای شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان، با مراجعه به سایت استعدادهای درخشان و تکمیل فرم‌های ثبت نام و پرداخت هزینه‌ی نام نویسی، روند ثبت نام در آزمون را تکمیل خواهند کرد.

تمام مراحل ثبت نام از جمله نام نویسی، ثبت مدارک، پرداخت هزینه و … در سامانه‌ی ثبت‌نام آزمون سمپاد به نشانی my.medu.ir به صورت الکترونیکی انجام می‎‌شود و مدارس محل تحصیل دانش‌آموزان در خصوص این موضوع مسئولیتی ندارند. دانش‌آموزان اتباع خارجی نیز باید از کد اتباع استفاده کنند.

کارت ورود به جلسه شامل اطلاعاتی مانند نام، نام‌خانوادگی و سایر مشخصات فردی، عكس داوطلب، مدارس استعدادهاي درخشان انتخاب‌شده به ترتیب اولویت و نشانی دقیق حوزه، هفت روز قبل از تاریخ برگزاري تا روز برگزاري آزمون، از طریق سامانه‌ی ثبت‌نام در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. شرکت داوطلبان در جلسه‌ی آزمون، بدون ارائه‌ی کارت ورود به جلسه، ممنوع است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی نحوه‌ی پرداخت هزینه‌ی ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم، مقاله‌ی هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم را مطالعه کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن رایگان هم‌درس
لینک دانلود اپلیکیشن رایگان هم‌درس

مراحل ثبت‌نام داوطلبان ورود به مدارس تیزهوشان 1403-1402

✔️ تكمیل نمون‌برگ اینترنتی تقاضانامه‌ی ثبت‌نام: داوطلبان باید پس از ورود به سامانه‌ی ثبت‌نام، به نشانی my.medu.ir، نسبت به تكمیل تقاضانامه‌ی ثبت‌نام اقدام کنند.

? داوطلبان باید در انتخاب اولویت‌های مورد نظر دقت کافی داشته باشند. بعد از تكمیل فرایند ثبت‌نام امكان تغییر و جابه‌جایی اولویتهای انتخابی (مدارس تیزهوشان مورد نظر) و رشته‌ی تحصیلی در دوره‌ی دوم متوسطه وجود ندارد.

✔️ بارگذاری فایل عكس داوطلب: جهت ثبت‌نام، فایل عكس باید با ابعاد حداکثر 300 × 200 یا 400 × 300 پیكسل در فرمت jpg با زمینه‌ی سفید، مربوط به سرال جاری دانش‌آموز باشد. در صورت استفاده از تصاویر قدیمی یا تصرویر فردی غیر از دانش‌آموز شرکت‌کننده، ضمن محرومیت داوطلب از شرکت در آزمون، ثبت‌نام وی بی‌اثر خواهد شد.

✔️ مبلغ ثبت‌نام 700.000 (هفتصد هزار ریال) است که صرفاً از طریق درگاه اینترنتی سامانه‌‌ی ثبت‌نام دریافت خواهد شد. داوطلبان باید برای پرداخت وجه ثبت‌نام، از کارت‌های بانكی عضو شبکه‌ی شتاب استفاده کنند.

? هرنوع پرداخت خارج از سامانه‌ی ثبت‌نام آزمون فاقد اعتبار بوده و مبلغ واریزی قابل استرداد نخواهد بود.

?  مبلغ فوق ثابت بوده و به جز این مبلغ، دریافت هرگونه وجه تحت هر عنوان ممنوع است.

✔️ دریافت شماره‌ی پیگیری: ضروری است که داوطلبان پس از طی مراحل ثبت‌نام، شماره‌ی پیگیری را که به منزله‌ی ثبت‌نام قطعی است دریافت کرده و آن را جهت استفاده‌های بعدی نزد خود نگهداری کنند.

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم

سامانه‌ی استعدادهای درخشان در بازه‌ی زمانی معینی (بعد از پایان مهلت ثبت‌نام در فروردین ماه) مهلت ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم را تمدید می‌کند. داوطلبانی که در مهلت اولیه، موفق به نام نویسی در آزمون مدارس تیزهوشان نشده‌ باشند، می‌توانند در فرصت مجددی که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، ثبت نام کرده و یا اطلاعات خود را ویرایش کنند.

مهلت ثبت نام آزمون سمپاد پایه‌ی دهم، که تا روز جمعه 25 فروردین تعیین شده بود، تا تاریخ 28 فروردین 1402 تمدید شده است. لازم به ذکر است بعداز به پایان رسیدن مهلت مقرر، زمان ثبت نام تمدید نخواهد شد.

نکته: در پاسخ به درخواست مکرر جمعی از دانش‌آموزان و اولیاء مقرر شد که سامانه ثبت‌نام روز یکشنبه، ۱۰ اردیبهشت 1402 تا ساعت ۲۴ برای ثبت‌نام جاماندگان فعال شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی تمدید مهلت ثبت نام به مقاله‌ی “تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم” مراجعه کنید.

دانش‌آموزان برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم باید مدارک لازم برای ثبت نام را فراهم کرده باشند. داوطلبان برای تکمیل فرم‌های ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم نیازمند اطلاعات شناسنامه‌ای، کد پستی، شماره تماس و … هستند. ثبت نام در آزمون ممکن است توسط دانش آموز یا والدین آن‌ها انجام شود، دقت کنید پس از اتمام ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان، سامانه‌ی سمپاد یک کد پیگیری به شما می‌دهد که برای مشاهده‌ی نتیجه آزمون باید آن را نزد خود حفظ کنید.

نتیجه گیری

داوطلبان زیادی علاقمند به ادامه تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان هستند، این دانش آموزان می‌توانند در بازه‌ی زمانی اعلام شده در سامانه‌ی سمپاد (15 تا 25 فروردین ماه) با مراجعه به سایت my.medu.ir برای نام نویسی در آزمون مدارس تیزهوشان اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، روی هر کدام کلیک کنید.
ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم
آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم راه های قبولی در تیزهوشان نهم به دهم
آزمون مدارس سمپاد نهم به دهم بهترین منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم
آزمون مدارس استعدادهای درخشان نهم به دهم سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم
تیزهوشان نهم به دهم وسایل لازم برای شرکت در آزمون تیزهوشان
سایت تیزهوشان نهم به دهم کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم
دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم
زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم
شرایط ورود به مدارس تیزهوشان پایه دهم سهمیه های آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم
شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرایط نقل و انتقال پذیرفته شدگان مدارس تیزهوشان نهم به دهم
مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم شهریه مدارس تیزهوشان تیزهوشان دهم
نمونه برگ ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم لیست مدارس پسرانه تیزهوشان نهم به دهم تهران
پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم لیست مدارس تیزهوشان دخترانه نهم به دهم تهران
ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

سوالات متداول

چه زمانی باید برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم اقدام کرد؟

سامانه‌ی ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم کدام است؟

ثبت نام در آزمون تیزهوشان نهم به دهم از طریق سامانه‌ی ثبت‌نام آزمون سمپاد با آدرس اینترنتی my.medu.ir انجام می‌شود.

آیا مهلت ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان تمدید هم می‌شود؟

بله. ثبت نام در آزمون تیزهوشان در بازه‌ی زمانی مشخصی در فروردین ماه هر سال انجام می‌شود، در صورتی که دانش‌آموزان در مدت زمان اولیه موفق به ثبت نام در سامانه نشوند، می‌توانند در زمان تمدید ثبت نام اقدام کنند.

میانگین امتیاز 5 / 5. جمع امتیاز 2

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

    1. سلام. معمولا زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان هرساله تمدید می شود. توصیه می شود در بازه زمانی تعیین شده فرآید ثبت نام خود را انجام دهید و نام نویسی خود را به روزهای پایانی موکول ننمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا