سوالات کنکور سال های گذشتهکنکور ریاضی

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری ریاضی 1401 (+ دانلود)

کنکور سراسری سال 1401 که نسبت به سال‌های گذشته با تغییراتی همراه بود، تیرماه برگزار شد. از تغییرات کنکور ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰ می‌توان به تغییر در دفترچه‌ها، زمان پاسخگویی به سوالات و تعداد سوالات کنکور اشاره کرد. در کنکور 1401 تاثیر سوابق تحصیلی نیز به صورت مثبت و به میزان 40 درصد بود. داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط لازم، مشمول اعمال سوابق تحصیلی شدند.

داوطلبانی که قصد ثبت‌نام و شرکت در کنکور ریاضی 1402 را دارند، می‌توانند با دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور ریاضی 1401، آگاهی لازم در رابطه با نحوه‌ی طراحی سوالات، تعداد سوالات کنکور ریاضی و زمان پاسخگویی به سوالات دفترچه عمومی و اختصاصی این گروه را کسب کنند.

سوالات و پاسخنامه کنکور ریاضی 1401
سوالات و پاسخنامه کنکور ریاضی 1401

در ادامه‌ی این مقاله لینک دانلود سوالات عمومی و اختصاصی کنکور 1401 در گروه آزمایشی ریاضی در داخل و خارج از کشور به همراه پاسخنامه قرار داده شده است.

دانلود سوالات عمومی و اختصاصی کنکور ریاضی 1401

دانلود و بررسی سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری ریاضی 1401 به برنامه‌ریزی دقیق‌تر و موفقیت داوطلبان کمک بسیاری خواهد کرد. بررسی سوالات و پاسخنامه‌ی این آزمون می‌تواند آگاهی بیشتری در رابطه با نحوه‌ی طراحی سوالات در اختیار شما قرار دهد.

گروه آزمایشی ریاضی در کنکور سراسری، دارای سه دفترچه سوال (یک دفترچه سوال عمومی و دو دفترچه سوال اختصاصی) و سه پاسخنامه است.

گروه آزمایشی ریاضی
تعداد سوال عمومی زمان پاسخ به سوالات عمومی تعداد سوال اختصاصی زمان پاسخ به سوالات اختصاصی تعداد داوطبان زمان برگزاری کنکور
100 سوال 75 دقیقه 120 سوال (دو دفترچه با دو پاسخنامه اختصاصی) 160 دقیقه 145 هزار و 657 نفر (93 هزار و 329 زن و مابقی مرد) پنجشنبه 9 تیر 1401

در گروه علوم ریاضی و فنی یک دفترچه‌ی عمومی و دو دفترچه‌ی اختصاصی با دو پاسخنامه‌ی مجزا ارائه خواهد شد.

لینک دانلود سوالات عمومی و اختصاصی کنکور سراسری ریاضی 1401
دفترچه سوالات عمومی کنکور ریاضی 1401
دفترچه اول سوالات اختصاصی کنکور ریاضی 1401
دانلود دفترچه دوم سوالات اختصاصی کنکور سراسری ریاضی
دفترچه فرهنگ و معارف اقلیت‌های دینی و زبان‌های خارجی غیر انگلیسی

پاسخنامه کنکور سراسری ریاضی 1401

داوطلبان برای ارزیابی و تحلیل سوالات آزمون می‌توانند پاسخنامه کنکور سراسری 1401 را دانلود و مشاهده کنند. داوطلبان با بررسی سوالات کنکور و تحلیل سوالات درست، نادرست و نزده می‌توانند نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کنند.

برنامه‌ریزی برای رفع نقاط ضعف به موفقیت بیشتر داوطلبان کمک زیادی می‌کند. پس از پاسخ به سوالات، با استفاده از پاسخنامه‌ی ارائه شده، عملکرد خود را به صورت دقیق ارزیابی کنید.

لینک دانلود پاسخنامه آزمون سراسری ریاضی
پاسخنامه‌ سوالات کنکور ریاضی 1401 (کلید اولیه)

اگر علاوه بر کنکور ریاضی، در آزمون‌های سراسری هنر و زبان‌های خارجی نیز شرکت خواهید کرد، دفترچه‌ی سوالات و پاسخنامه‌های کلیدی آن‌ها را اینجا بیابید: سوالات و پاسخنامه کنکور هنر 1401 و سوالات و پاسخنامه کنکور زبان های خارجی 1401.

دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور ریاضی خارج از کشور 1401

به داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون سراسری را دارند، توصیه می‌شود علاوه بر بررسی سوالات عمومی و اختصاصی کنکور سراسری ریاضی داخل کشور، به بررسی دفترچه‌ی سوالات کنکور ریاضی خارج از کشور نیز بپردازند. لینک دانلود سوالات و پاسخنامه آزمون سراسری ریاضی خارج از کشور 1401 به منظور تسهیل دسترسی داوطلبان در جدول زیر قرار داده شده است:

برای بررسی تعداد سوالات درست، نادرست و نزده لازم است پاسخ‌های خود را با پاسخنامه ارائه شده در جدول بررسی کنید تا بتوانید برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای مطالعه‌ی خود داشته باشید.

لینک دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 1401 – خارج از کشور
دانلود دفترچه عمومی کنکور سراسری ریاضی (خارج از کشور)
دفترچه اختصاصی اول کنکور سراسری ریاضی (خارج از کشور)
دفترچه اختصاصی دوم کنکور سراسری ریاضی (خارج از کشور)
کلید سوالات آزمون سراسری ریاضی خارج از کشور 1401
لینک دانلود اپلیکیشن رایگان هم‌درس
لینک دانلود اپلیکیشن رایگان هم‌درس

تعداد و زمان پاسخگویی به سوالات کنکور ریاضی 1401

اگر داوطلب شرکت در کنکور ریاضی فیزیک هستید، اطلاع از منابع کنکور ریاضی، رشته‌های بدون کنکور ریاضی ۱۴۰۱ و ضرایب کنکور ریاضی می‎‌تواند به شما کمک کند. همچنین اگر علاقمندید که بدانید رتبه‌‌ی برتر کنکور سراسری ریاضی در سال گذشته از چه روش‌هایی برای کسب موفقیت استفاده کرده‌ است، می‌توانید در وبلاگ تراز از نحوه‌ی مطالعه و درصدهای نفر اول کنکور ریاضی 1400 آگاه شوید.

اطلاعات مربوط به دفترچه‌‌های اختصاصی کنکور ریاضی 1401
دفترچه دروس تعداد سوالات زمان پاسخگویی
دفترچه‌ اختصاصی شماره 2 ریاضی 50 سوال 80 دقیقه
دفترچه اختصاصی شماره 3 فیزیک 40 سوال 50 دقیقه
شیمی 30 سوال 30 دقیقه

در گروه علوم ریاضی و فنی علاوه بر دفترچه‌ی عمومی، دو دفترچه‌ی اختصاصی با دو پاسخنامه مجزا ارائه خواهد شد. در دفترچه‌ی اختصاصی اول، 50 سوالات درس ریاضیات ارائه و ۸۰ دقیقه زمان برای پاسخگویی به آن‌ها در نظر گرفته شده است. دفترچه‌ی اختصاصی دوم شامل سوالات دروس فیزیک و شیمی است. این دفترچه حاوی ۷۰ سوال است و زمان پاسخگویی به سوالات ۸۰ دقیقه است.

توصیه می شود داوطلبان برای موفقیت بیشتر و آگاهی در رابطه با نحوه طراحی سوالات و نحوه مطالعه دروس، سوالات کنکوری سال‌های گذشته را دانلود و به دقت بررسی کنند. می‌توانید سوالات کنکور ریاضی سال‌های گذشته را اینجا بیابید: سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری ریاضی 1400، دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور ریاضی ۹۹.

جمع‌بندی

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور ریاضی را دارند، برای برنامه ریزی بهتر، آشنایی با نحوه‌ی طراحی سوالات آزمون و شناخت نقط قوت و ضعف خود، می‌توانند سوالات کنکور سال‌های گذشته را ارزیابی و تحلیل کنند. بهره‌گیری از سوالات مختلف در سطوح گوناگون، روند حفظ مطالب درسی را در مغز، بهبود می‌بخشد. نمی‌توان نقش نمونه سوال در افزایش سطح یادگیری را نادیده گرفت. تراز با معرفی اپلیکیشن آموزشی هم‌درس شرایطی را فراهم کرده است که دانش‌آموزان سراسر کشور بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، به مجموعه‌ی بی‌نظیری از سوالات، همراه با پاسخنامه‌ی تشریحی، رفع اشکال هوشمند و دفتر برنامه‌ریزی دست پیدا کنند.

در این مقاله دفترچه‌ی سوالات و پاسخنامه‌ی کنکور سراسری ریاضی سال 1401 برای بهره‌گیری داوطلبان شرکت در کنکور سراسری ارائه شده است. استفاده از این سوالات و شبیه‌سازی کنکور، می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا با سابقه‌ی ذهنی و آگاهی بالاتری در این آزمون سرنوشت‌ساز شرکت کنند.

سوالات متداول

مواد امتحانی دفترچه اختصاصی کنکور سراسری ریاضی چیست؟

مواد امتحانی دفترچه اختصاصی آزمون سراسری ریاضی، شامل ریاضیات، فیزیک و شیمی است.

مدت زمان پاسخگویی به سوالات دفترچه اخصاصی کنکور ریاضی چگونه است؟

داوطلبان باید در مدت زمان 160 دقیقه به مجموع 120 سوال پاسخ دهند.

دانلود سوالات تستی مناسب برای شرکت در کنکور ریاضی 1402 از چه طریقی ممکن است؟

تراز با معرفی اپلیکیشن آموزشی هم‌درس شرایطی را فراهم کرده است که دانش‌آموزان سراسر کشور بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، به مجموعه‌ی بی‌نظیری از سوالات، همراه با پاسخنامه‌ی تشریحی، رفع اشکال هوشمند و دفتر برنامه‌ریزی دست پیدا کنند.

میانگین امتیاز 5 / 5. جمع امتیاز 3

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا