تیزهوشان نهم به دهم

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1403-1402

داوطلبانی که در زمان معین نسبت به ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم اقدام کرده باشند، باید برای حضور در آزمون کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم را به همراه داشته باشند. کارت ورود به جلسه‌ی آزمون هویت و ثبت‌نام شما را تأیید می‌کند. در ادامه نحوه‌ی دریافت کارت ورود به جلسه‌ی آزمون تیزهوشان نهم را شرح خواهیم داد.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم

دریافت کارت ورود به جلسه‌ی آزمون تیزهوشان نهم به دهم از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون سمپاد به نشانی اینترنتی my.medu.ir انجام می‌شود. داوطلبان پس از مطالعه‌ی دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم، باید در سامانه ثبت نام خود را انجام دهند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان دهم بیان شده است. معمولاً چند روز قبل از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه در پنل شخصی هر دانش آموز قرار می‌گیرد که برای دریافت کارت باید به سامانه‌ی استعدادهای درخشان وارد شده و نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه‌ی آزمون تیزهوشان اقدام کنند.

برای آگاهی از تراز قبولی مدارس تیزهوشان نهم به دهم، روی لینک کلیک کنید.

زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون تیزهوشان

بر اساس دستورالعمل آزمون‌‌های ورودی دبیرستان‌های دوره‌ی اول و دوم استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی 03-1402، ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم از روز سه‌شنبه 1402/01/15 تا روز جمعه 1402/01/25 از طریق سامانه‌ی ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir انجام می‌شود. 

آزمون ورودی پایه هفتم، رأس ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه مورخ 1402/04/01 و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم رأس ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ 1402/04/02 برگزار می‌شود.

کارت ورود به جلسه (شامل نام، نام خانوادگی و سایر مشخصات فردی، عکس داوطلب، مدارس استعدادهای درخشان انتخاب شده به ترتیب اولویت و نشانی دقیق حوزه)، پنج روز قبل از تاریخ برگزاری تا روز برگزاری آزمون، از طریق سامانه‌ی ثبت نام به نشانی my.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. شرکت داوطلبان در جلسه‌ی آزمون، بدون ارائه‌ی کارت ورود به جلسه، ممنوع است.

دریافت کارت ورود به جلسه استعدادهای درخشان نهم

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استعدادهای درخشان نهم با ورود به سامانه سمپاد به صورت اینترنتی و درج اطلاعات خواسته شده امکان پذیر است. در ادامه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم بیان شده است.

☑️ ورود به سامانه ثبت نام آزمون سمپاد my.medu.ir

☑️ وارد کردن کد ملی و رمز عبور

☑️ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

دفترچه‌ی راهنماي ثبت‌نام و شرکت در آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد، از طریق سامانه‌ی ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. مشخّصات مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور، هنگام ثبت‌نام قابل مشاهده خواهد بود.

ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه‌ی هفتم و آزمون ورودی تكمیل ظرفیت پایه‌ی دهم از روز سه شنبه (15 فروردین 1402) تا روز جمعه (25 فروردین 1402) از طریق سامانه‌ی ثبتنام به نشانی my.medu.ir انجام می‌شود. تمامی فرآیند ثبت‌نام به صرورت اینترنتی توسط داوطلبان انجام خواهد شد و مدارس محل تحصیل دانش‌‎آموزان در خصوص این موضوع مسئولیتی ندارند. دانش آموزان اتباع خارجی از کد اتباع استفاده کنند.

لینک دانلود اپلیکیشن رایگان هم‌درس
لینک دانلود اپلیکیشن رایگان هم‌درس

کارت ورود به جلسه شامل اطلاعاتی مانند نام، نام‌خانوادگی و سایر مشخصات فردی، عكس داوطلب، مدارس استعدادهای درخشان انتخاب شده به ترتیب اولویت و نشانی دقیق حوزه (هفت روز قبل از تاریخ برگزاری تا روز برگزاری آزمون، از طریق سامانه‌ی ثبت‌نام به نشانی my.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد. شرکت داوطلبان در جلسه‌ی آزمون، بدون ارائه‌ی کارت ورود به جلسه، ممنوع است.

داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون تیزهوشان باید پرینت کارت ورود به جلسه آزمون را به همراه داشته باشند. دفترچه‌ی سوالات و کارت ورود به جلسه‌ی امضا شده‌ی داوطلبان، پس از پایان آزمون جمع‌آوری می‌شود.

اگر از مقاله آزمون مدارس سمپاد سوالی دارید، می‌توانید در کامنت این مقاله بپرسید تا کارشناسان ما در کمتر از 24 ساعت پاسخ دهند.

نتيجه گيري

پس از ثبت نام براي آزمون تيزهوشان نهم در سامانه سمپاد بايد براي آزمون آماده شويد، کارت ورود به جلسه از طريق سامانه استعدادهاي درخشان و درج کد ملی و رمز عبور چند روز قبل از برگزاري آزمون قابل دريافت است.

براي شرکت در آزمون تيزهوشان نهم به دهم بايد پرينت کارت آزمون را به همراه داشته باشيد تا اجازه ورود به آزمون به شما داده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، روی هر کدام کلیک کنید.
ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم
آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم راه های قبولی در تیزهوشان نهم به دهم
آزمون مدارس سمپاد نهم به دهم بهترین منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم
آزمون مدارس استعدادهای درخشان نهم به دهم سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم
تیزهوشان نهم به دهم وسایل لازم برای شرکت در آزمون تیزهوشان
سایت تیزهوشان نهم به دهم کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم
دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم
زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم
شرایط ورود به مدارس تیزهوشان پایه دهم سهمیه های آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نهم به دهم
شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرایط نقل و انتقال پذیرفته شدگان مدارس تیزهوشان نهم به دهم
مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم شهریه مدارس تیزهوشان تیزهوشان دهم
نمونه برگ ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم لیست مدارس پسرانه تیزهوشان نهم به دهم تهران
پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم لیست مدارس تیزهوشان دخترانه نهم به دهم تهران
ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم

سوالات متداول

دريافت کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان از طریق چه سايتي انجام مي‌شود؟

داوطلبان براي دريافت کارت ورود به جلسه‌ی آزمون تيزهوشان نهم به ده بايد به سامانه‌ی استعدادهاي درخشان به نشاني اينترنتي my.medu.ir مراجعه کنند.

زمان دريافت کارت ورود به جلسه‌ی آزمون تيزهوشان نهم چه زماني است؟

کارت ورود به جلسه (شامل نام، نام خانوادگی و سایر مشخصات فردی، عکس داوطلب، مدارس استعدادهای درخشان انتخاب شده به ترتیب اولویت و نشانی دقیق حوزه)، پنج روز قبل از تاریخ برگزاری تا روز برگزاری آزمون، از طریق سامانه‌ی ثبت نام به نشانی my.medu.ir در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

در صورت فراموشي رمز عبور همگام چه مي‌توان کرد؟‎‌

اگر داوطلب رمز عبور همگام خود را فراموش کرده باشد با مراجعه به مدير مدرسه مي‌تواند مجدد رمز عبور همگام از سامانه سيدا دريافت کند.

میانگین امتیاز 5 / 5. جمع امتیاز 2

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام
    من تمام کار ها را برای دریافت کارت انجام دادم نوشته. کارت یافت نشد.
    من در بازه زمانی های مختلف به این سایت رفتم
    میشه بگید حالا من باید چیکار کنم

    1. سلام دوست عزیز، اگر مراحل ثبت نام در آزمون به رو به درستی انجام داده باشید، فقط باید وارد my.medu.ir بشید و کدملی و شماره سریال شناسنامه خودتون رو وارد کنید، روی لینک کارت سمپاد بزنید و روی دریافت کارت بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا