سامانه ها

سامانه نوبت دهی سنجش سلامت my.medu.ir

کلیه نوآموزان پیش دبستانی و کلاس اول دبستان برای بررسی سلامت جسمانی باید در طرح سنجش سلامت شرکت کنند. در سال‌های گذشته فراخوان سنجش سلامت با ثبت نام مدارس در یک بازه‌ی زمانی و در تابستان انجام می‌شد و مدیران مدارس از طریق مراجعه به سامانه نوبت دهی سنجش سلامت h1.iehs.ir اقدام به پیش ثبت نام و نوبت ‌گیری برای سنجش سلامت می‌کردند.

از سال 1401 خود خانواده‌ها بدون مراجعه به مدرسه فقط از طریق وارد شدن به سامانه my.medu.ir می‌توانند ثبت نام سنجش سلامت را انجام دهند که در واقع مرحله‌ی اول ثبت نام مدرسه به حساب می‌آید. به منظور آشنایی بیشتر کاربران، راهنمای ورود به سامانه نوبت دهی سنجش سلامت و دریافت نوبت الکترونیکی به صورت کامل در این مقاله ارائه داده شده است.

سامانه نوبت دهی پایگاه سنجش سلامت نوآموزان

کلیه نوآموزان پیش دبستانی و اول دبستان ملزم به شرکت در طرح سنجش سلامت هستند. (ثبت نام نوآموزان منوط به شرکت در برنامه‌ی سنجش سلامت است.) سنجش سلامت برای سال تحصیلی آینده (مهر 1402) از بهمن ماه 1401 آغاز شده و خود خانواده بدون مراجعه به مدرسه فقط از طریق وارد شدن به سامانه my.medu.ir می‌تواند امر ثبت نام سنجش سلامت را انجام دهد.

اسامی و اطلاعات فرزندان پنج سال تمام در این سامانه ثبت شده است و پس از احراز هویت، صفحه‌ی سنجش باز و ثبت نام انجام می‌شود. فرایند ثبت نام ساده است و نیازی به مراجعه به کافی نت‌ها نیست و حتی با گوشی تلفن همراه قابل انجام است. اگر دسترسی هم نباشد مدیران مدارس و مراکز کودکستانی می‌توانند این کار را انجام دهند.

در این سامانه خانواده خودش نزدیک‌ترین محل و زمان سنجش را انتخاب و در زمان تعیین شده مراجعه می‌کند. توصیه می‌شود که تمام کودکانی که مهر ۱۴۰۲ باید به کلاس اول بروند کار سنجش‌شان را انجام دهند و به سال بعد موکول نکنند.

زمان نوبت‌ گیری برای سنجش سلامت نوآموزان

دریافت نوبت برای مراجعه به پایگاه‌های سنجش به صورت اینترنتی و از طریق سامانه‌ی نوبت‌دهی سنجش سلامت my.medu.ir، توسط خانواده‌ی نوآموز انجام می‌شود. اولیا باید در زمان تعیین شده (8 اسفندماه 1401) با مراجعه به سایت مذکور برای دریافت نوبت اقدام کنند

بر اساس اعلام آموزش و پرورش، با پایان یافتن مهلت نوبت‌گیری در زمستان 1401، نوبت‌دهی برنامه‌ی سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی از ابتدای سال 1402 (فروردین ماه) دوباره از سر گرفته شده است.

بر اساس تازه‌ترین اعلام وزارت آموزش و پرورش، نوبت دوم اجرای برنامه‌ی سنجش سلامت نوآموزان از 15 فروردین 1402 تا 31 اردیبهشت 1402 در پایگاه‌های سنجش انجام خواهد شد. نوبت‌گیری از روز سه‌شنبه (اول فروردین 1402) فعال است و پایگاه‌ها نیز از 14 فروردین 1402 آغاز به‌کار کرده‌اند.

هزینه سنجش سلامت نوآموزان

هزینه سنجش سلامت نوآموزان در سال‌های گذشته در پایگاه‌ها و با دستگاه پوز انجام می‌شد، اما از سال 1401، هنگام نوبت گیری از طریق درگاه انجام می‌شود و وجهی به صورت نقد دریافت نخواهد شد.

مبلغ سنجش سلامت همانند سال گذشته، 60 هزار تومان است. براساس آنچه در سامانه به اولیا اعلام می‌شود، عدم حضور به موقع موجب حذف نوبت می‌شود و برای نوبت‌گیری مجدد مبلغ 30 هزار تومان دریافت و نوبت‌گیری مجدد انجام خواهد شد.

لینک دانلود اپلیکیشن رایگان هم‌درس
لینک دانلود اپلیکیشن رایگان هم‌درس

نحوه ورود به سایت سنجش سلامت و دریافت نوبت

ورود به سایت سنجش سلامت و دریافت نوبت الکترونیکی فقط به صورت غیرحضوری صورت می‌گیرد.

مراحل ورود به سامانه‌ی سنجش نوآموزان پیش دبستانی و اول دبستان به قرار زیر است:

✔️ برای ورود به سامانه‌ی نوبت‌گیری سنجش سلامت به نشانی my.medu.ir یا my.csdeo.ir مراجعه کنید.

✔️ با انتخاب نقش والدین وارد شوید و آیکن سنجش بدو ورود را انتخاب کنید.

✔️ اطلاعات فرزندتان را تکمیل کرده و نوبت‌گیری را آغاز کنید.

✔️ بعد از انتخاب سنجش و دریافت نوبت، منطقه و پایگاه مورد نظرتان را انتخاب کرده و نوبت خود را رزرو کنید.

✔️ رسید را دریافت کنید، آن را چاپ کنید و در زمان مقرر به مرکز مورد نظر مراجعه کنید.

اگر برای طی کردن مراحلی که در بالا اشاره شد، با مشکل روبرو شدید، اینجا کلیک کنید و پس از مطالعه‌ی راهنمای سنجش بدو ورود، مجدداً برای نوبت‌گیری اقدام کنید.

لوازم و مدارک مورد نیاز هنگام حضور در پایگاه‌های سنجش سلامت

راس ساعت ذکر شده در برگه‌ی رزرو نوبت سنجش سلامت به مرکز مورد نظر مراجعه کنید. به همراه داشتن موارد زیر الزامی است:

  • اصل کارت واکسن
  • اصل شناسنامه پدر و مادر
  • اصل شناسنامه کودک
  • یک قطعه عکس سه در چهار از کودک
  • در صورتی که نوآموز از وسایل کمکی مانند عینک، سمعک، واکر و … استفاده می‌کند، همراه داشتن آن‌ها الزامی است.

عدم حضور به موقع موجب حذف نوبت می‌شود و باید مجدداً نوبت‌گیری صورت بگیرد.

جمع بندی

نوآموزان پیش دبستانی و اول دبستان در بدو ورود به مدرسه باید طرح سنجش سلامت نوآموزان را انجام دهند. دریافت نوبت برای مراجعه به پایگاه‌های سنجش به صورت اینترنتی و از طریق سامانه‌ی نوبت‌دهی سنجش سلامت my.medu.ir، توسط خانواده‌ی نوآموز انجام می‌شود. اولیا باید در زمان تعیین شده (8 اسفندماه 1401) با مراجعه به سایت مذکور برای دریافت نوبت اقدام می‌کردند.

بر اساس اعلام آموزش و پرورش، با پایان یافتن مهلت نوبت‌گیری در زمستان 1401، نوبت‌دهی برنامه‌ی سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان پیش دبستانی از ابتدای سال 1402 (فروردین ماه) دوباره از سر گرفته شده است.

سازمان آموزش و پرورش استثنایی، با انتشار اطلاعیه‌ای شماره‌ی تماس پشتیبانی سامانه‌ی سنجش بدو ورود را اعلام کرده است. به موجب این اطلاعیه «مدیران و اولیای گرامی جهت پاسخگویی در خصوص ثبت نام نوآموزان در پایگاه‌های سنجش می‌توانند با شماره (۶۶۹۷۰۴۵۵-۰۲۱ داخلی ۱۲۳۶ – ۱۲۹۸ – ۱۱۷۶) تماس بگیرند».

یکی از اهداف مهم اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود و پیش دبستانی‌ها، تشخیص به موقع و مداخله‌ی بهنگام وجایدهی مناسب نوآموزان است. نوآموزان در پایگاه‌های سنجش سلامت از نظر بینایی، شنوایی، آمادگی تحصیلی، اختلالات جسمی- حرکتی، قد و وزن، دهان و دندان و وضعیت واکسیناسیون مورد سنجش و غربالگری قرار می‌گیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه های مشابه، روی هر کدام کلیک کنید
سامانه پادا pada. medu. ir
سامانه سیدا sida medu ir
سامانه نظارت و ارزیابی عملکرد مدارس nezarat medu ir
سامانه همگام (نحوه ثبت نمرات در سامانه همگام) hamgam medu ir
سامانه کد و سوابق تحصیلی آموزش و پرورش dipcode.medu.ir
سامانه امین فارغ التحصیلی edu.medu.ir

سوالات متداول

نشانی سامانه‌ی سنجش بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی چیست؟

اولیا نوآموزان برای دریافت نوبت سنجش سلامت فرزندانشان باید به سامانه‌ی my.medu.ir مراجعه کنند.

اطلاعات لازم برای ورود به سامانه‌ی نوبت‌دهی سنجش سلامت نوآموزان چیست؟

برای ورود به سایت سامانه‌ی سنجش سلامت باید شماره‌ی موبایل و کد ملی مادر یا پدر وارد و پسورد یکبار مصرف دریافت شود.

دریافت نوبت سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستان و دبستان چگونه است؟

اولیا نوآموزان باید در زمان مقرر با مراجعه به سایت سنجش به نشانی https://my.medu.ir/ برای دریافت نوبت اقدام کنند.

میانگین امتیاز 3.2 / 5. جمع امتیاز 80

هنوز امتیازی ثبت نشده

نوشته های مشابه

184 دیدگاه

  1. سلام
    تمام مراکز سنجش وقتشان پر شده است. یرای انجام سنجش افرادی که نوبت دهی نشده اند، چه باید کرد؟
    سردرگم شده ایم.

    1. سلام دوست عزیز، با شماره‌های اعلام شده (۶۶۹۷۰۴۵۵-۰۲۱ داخلی ۱۲۳۶ – ۱۲۹۸ – ۱۱۷۶) تماس بگیرید، معمولاً پاسخگو هستند. اما می‌توانید حضوری به یکی از مراکز هم مراجعه کرده یا تلفنی با یک مرکز تماس بگیرید و سوال بفرمایید.

        1. سلام من تمام مراحل رو انجام دادم و رسیدم به قسمتی که نوشته این برگه باید چاپ شود و روز سنجش به همراه داشتن الزامیست. ولی چون اون لحظه امکان چاپ نداشتم خارج شدم الان نمی‌دونم دوباره چطوری برم چاپ کنم لطفاً کمکم کنید

          1. سلام دوست عزیز، در زمان مقرر به مرکزی که اعلام شده مراجعه کنید، معمولاً نیازی به ارائۀ برگه نیست. با این حال برای دریافت مجدد این برگه، یکبار دیگر از طریق مدخل «دولت من» و دریافت رمز یکبار مصرف وارد سایت my.medu شوید و بعد از منوی ارائه شده؛ روی سنجش بدو ورود کلیک کنید.

      1. سلام خسته نباشید من نوبت گرفتم ولی متاسفانه یادم رفته برای چه روزی و کدام پایگاه بوده چطور مطلع بشم زمان سنجش چه روزیه

        1. سلام دوست عزیز، وارد سایت بشید از طریق دولت من، به اسم خودتون و بعد در بخش فرزندان، بخش سنجش بدو ورود رو بزنید اطلاعات نوبتی که تهیه کردید اونجا ثبت شده.

      2. سلام واقعا خدا لعنت کنه الان دوماه دارم سعی میکنم نوبت بگیرم نمیتونم. این چه وضعشه اخه. از خوزستان شهر ماهشهر

        1. سلام دوست عزیز، از دفتردار مدرسه‌ی فرزندتون کمک بگیرید یا به اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه‌ی محل تحصیل فرزندتون مراجعه کنید.

  2. سلام بااسم خودم برای یکی سنجش بدو ورودثبت نام کردم که اطلاع نداشتم بایدباخط خوداولیاثبت کنم حالامیخوام حذفش کنم نوبتی که گرفتمواگه میشه حذف کنم راهنماییم کنیدممنون میشم

    1. سلام دوست عزیز، اطلاعاتی در این مورد ذکر نشده. برای کسب اطلاع دقیق بعد از تعطیلات با شماره‌ی (۶۶۹۷۰۴۵۵-۰۲۱ داخلی ۱۲۳۶ – ۱۲۹۸ – ۱۱۷۶) تماس بگیرید.

        1. سلام دوست عزیز، برخی از اولیا به صورت حضور به مدارس محل سنجش سلامتی مراجعه کرده و مشکل خودشون رو مطرح کردن.

          1. خدا لعنت کنه باعث وبانی این کارتان را وارد سایت خراب مونده اش نمی شود خدا لعنت کنه باعث وبانی اش را

          2. سلام من اردیبهشت ماه دخترم رو بردم سنجش گفتن بچه خسته شده وبه بعضی سوالات جواب نداه وگفتن باهاتون تماس میگیریم که ببرید برای سنجش تخصصی اما هنوز تماس نگرفتن ومن باید چیکار کنم؟

          3. سلام دوست عزیز، به همون مرکزی که در ابتدا رفته بودید مراجعه کنید یا باهاشون تماس بگیرید.

          4. سلام من ثبت نام کردم وقتی پول واریز شد صفحه رفت گفت مدت تمام شده ولی پول از حساب کم شده دوباره وارد میشم میزنه ثبت نام نشده باید چیکار کنم

          5. سلام دوست عزیز، معمولا در این موارد پول به حساب برمی‌گرده. اگر اینطور نشد به اداره‌ی آموزش و پرورش منطقۀ محل تحصیل فرزندتون، یا مرکزی که بنا داشتید برای حضور در آن ثبت نام کنید، مراجعه کنید. یا با آن‌ها تماس بگیرید.

        2. من نوبت گرفتم و نتونستم برم. الان نمیتونم نوبت مجدد بگیرمد. شماره تماسی ام که گذاشتید یا جوابگو نیستن یامشغوله
          . چطور وقتی از روز ثبت نام میگذره سیستم خودش دریافت نوبت مجدد و فعال نمیکنه. خاهشی ک دارم از ادارات اینطور بی مسئولیت اینه ک شما لازم نیست با تکنولوژی پیش برید وقتی خودتون و ملزم به رفع باگ سیستمون نمیکنید.

          1. سلام دوست عزیز، از طریق مدرسۀ فرزندتون یا از طریق مراجعه یا تماس با ادارۀ آموزش و پرورش منطقۀ محل تحصیل فرزندتون مشکل رو برطرف بفرمایید.

      1. سلام من پسرمو كه بردم سنجش گفتن مشكلي نداشته فقط تمركزش پايين بوده
        الانم داخل سايت زده ثبت نام سنجش تخصصي در حال انجامه، ممكنه رد شده باشه؟

        1. واسه پسر من الان ابن مشکل هست .یا نوشته شما در سنجش سلامت شرکت نکردین .در حالی که پسر من شرکت کرده و قبول هم شده . الان باید چیکار کنم

          1. سلام دوست عزیز، برای خیلی از اولیا این اتفاق افتاده و متاسفانه به نظر می‌رسه بخشی از اطلاعات از روی سامانه حذف شده. باید منتظر اطلاع رسانی های بعدی باشیم.

          2. سلام من محل تولد پسرم رو اشتباه وارد کردم امکان ویرایش داره؟چطوری؟میشه راهنمایی کنید

        1. سلام دوست عزیز، با اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه‌ی محل تحصیل دخترتون تماس بگیرید یا حضوراً مراجعه بفرمایید.

          1. سلام وقت بخیر من برای دادتشم ثبت نام کردم اطلاعات رو نوشتم و الان هرچقدر میزنم برا میاد مهلت زمان نوبت دهی تموم شده.

      1. سلام
        من برای سنجش وقت گرفتم ولی متاسفانه تاریخ رو یادم رفته چطور میتونم تاریخ و ساعت ر مجدد ببینم

        1. سلام دوست عزیز، در سایت my.medu.ir نقش والدین را انتخاب کنید و وارد شوید. در صفحه ی خود فرزند را بر اساس کد ملی اضافه کرده و پرونده‌ی سنجش او را مشاهده کنید. در آن بخش تاریخ و محل سنجش ذکر شده است.

          1. سلام
            من سال ۴۰۱ سنجش انجام دادم ، ولی الان برای پیش ثبت نام اول میخام اقدام کنم میگه سنجش انجام نشده… با کجا باید تماس بگیرم تا ببینم مشکل چیه

          2. سلام دوست عزیز یا با شماره های موجود در مقاله تماس بگیرید یا به صورت حضوری به پایگاهی که در اون سنجش انجام شده سر بزنید.

        2. سلام من هر کاری کردم نتونستم وقت سنجش بگیرم الان نوشته که نوبت گیری به پایان رسیده الان من باید چیکار کنم آیا امکانش هست دوباره جلوی سایت را باز کنند ممنون میشم راهنمایی کنید؟

          1. سلام دوست عزیز، باید به اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه‌ی محل تحصیل فرزندتون مراجعه کنید یا با آن اداره تماس بگیرید. اگر در مدرسه‌ای ثبت نام کرده‌اید، از طریق مسئولین مدرسه هم می‌تونید پیگیری کنید.

      2. منم همین مشکل و دارم نمرش 103 شده ولی. نوشتن
        ادامه روند ثبت نام نوآموز در سنجش تخصصی در حال انجام است

        1. سلام دوست عزیز، برای خیلی از دانش آموزان این اتفاق افتاده، به نظر می رسه بهترین راه مراجعۀ مجدد به محلیه که سنجش انجام شده

  3. با سلام
    جهت ثبت نام فرزندم ، کد ملی و شماره سریال را وارد میکنم ، اما پیام میاد که همچنین کد ملی با سریال شناسنامه ثبت نشده است

    1. سلام دوست عزیز، در ابتدا باید به عنوان پدر یا مادر کد ملی خودتون رو وارد کنید و بعد از ورود به صفحه ی شخصی خودتون فرزند رو اضافه کنید.

      1. سلام .برای ثبت نام سنجش بدوورود،بعدازاینکه کدملی وسریال میزنم مینویسه فردی بااین کدملی یافت نشد،علت چیه؟

        1. سلام دوست عزیز، در سایت my.medu.ir به عنوان والدین وارد بشید و بعد کد ملی خودتون رو وارد کنید. در بخش اضافه کردن فرزند، فرزندتون رو اضافه کنید.

          1. من این مراحل روانجام دادم روی اضافه کردن فرزندکه میزنیم کدملی وسریال میخوادبعدواردکردن بررسی روکه میزنم مینویسه فردی بااین کدملی وحودندارد

          2. سلام مجدد دوست عزیز، در این صورت با شماره‌های ذکر شده در مقاله تماس بگیرید یا به ادارۀ آموزش و پرورش مراجعه کنید.

      2. ببخشید من اشتباهی کد یکتای بچه رو وارد کردم و الان اشتباهی تو برگه نوبتش والدینم همون اسم بچست چیکار کنم؟

        1. سلام دوست عزیز، از طریق دفتردار مدرسۀ فرزندتون برای اصلاح این موضوع اقدام کنید یا شخصاً به ادارۀ آموزش و پرورش منطقۀ محل تحصیل فرزندتون مراجعه کنید یا با این اداره تماس بگیرید.

  4. بخدا نوبرید
    این چه مسخره بازی در اوردین
    نمیتونید اوپی نیایید لاف نزینید
    نوبت اینترنتی، نوبت اینترنتی
    اومدین توی هر شهر سه مرکز با روزانه ده تا نوبت گذاشتین که ملت سرکار بذارید.
    خیلی احمقید بخدا

    1. سلام دوست عزیز، با مرکزی که از آن وقت گرفتید تماس بگیرید و درباره ی جابه جایی هماهنگ کنید.

  5. سلام
    چجوری آدرس منزل در سایت سنجش تغییر بدم ،ادرس اشتباه ثبت شده
    و شنیدم برای ثبتنام در مدرسه با مشکل مواجه میشیم!؟

    1. سلام دوست عزیز. یا با شماره‌های ذکر شده در مقاله تماس بگیرید: (۶۶۹۷۰۴۵۵-۰۲۱ داخلی ۱۲۳۶ – ۱۲۹۸ – ۱۱۷۶) و یا با شماره تماس: ۸۲۲۸۱۱۱۱-۰۲۱ داخلی ۳۰۵۵ تماس بگیرید و با کارشناسان واحد پشتیبانی سایت my.medu.ir در ساعات اداری صحبت کنید.

  6. سلام من برای بچه هام نوبت گرفتم. بردن سنجش شدن.حالا میخام نتیجش و ببینم هرچی تو سایت میزنم موفق نمیشم.ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز، نتیجه در سایت برای هیچ کس ذکر نشده. بر اساس آنچه والدین اعلام کردن، به افرادی که برای ورود به دبستان آماده نبوده اند، در همان مرکز سنجش نامه داده شده است.

  7. با سلام در سایت برای سنجش کلاس اول پسرم ثبت نام کردم ولی موقع پرداخت سامانه قطع شد.الان هرکاری میکنم که هزینه رو پرداخت کنم نمیشه و تمام مشخصات پسرم رو میاره و میگه قبلا ثبت نام شده .به مرکزی هم که اعلام کردن و نوبت دادن تماس گرفتم اونا هم نتونستن درست کنن.لطفا راهنمایی کنید چیکارکنم؟

    1. سلام دوست عزیز، تنها کار ممکن تماس گرفتن با شماره‌هاییست که در مقاله ذکر شده و از طرف آموزش و پرورش اعلام شده. اما شما می توانید در زمان مقرر به مرکزی که برای شما تعیین شده حضوری مراجعه کنید تا هم سنجش انجام بشود و هم تکلیف پرداخت مبلغ روشن شود. همچنین می‌تونید به اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه‌ی محل تحصیل فرزندتون مراجعه کنید.

    1. سلام دوست عزیز، نباید مشکلی برای ورود به my.medu.ir داشته باشید، لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های تماس ذکر شده در مقاله تماس بگیرید، یا به صورت حضوری به اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه‌ی محل تحصیل فرزندتان رجوع کنید.

  8. سلام وقت بخیر
    برای نوبت گیری مجدد چطور باید عمل کنیم؟ نوبت قبلی را که گرفتیم نشد بریم

    1. سلام دوست عزیز، باید یکبار دیگر اقدام به نوبت گیری کنید. عدم حضور به موقع موجب حذف نوبت می‌شود و برای نوبت‌گیری مجدد مبلغ 30 هزار تومان دریافت و نوبت‌گیری مجدد انجام خواهد شد.

  9. سلام نوبت گیری مجدد چجوریه؟ از کجا میتونیم نوبت بگیریم دوباره؟
    چون قبلا گرفتم. نشد ک بریم

    1. سلام دوست عزیز، باید دوباره از همون طریق قبلی و ورود به my.medu.ir از طریق کد ملی و شمارۀ موبایل اولیا اقدام کنید. فقط برای نوبت‌گیری مجدد مبلغ 30 هزار تومان دریافت و نوبت‌گیری مجدد انجام خواهد شد.

        1. سلام مجدد دوست عزیز، با شماره‌های ذکر شده در مقاله یا مرکزی که وقت گرفته بودید تماس بگیرید. یا به صورت حضوری به یکی از مراکز سنجش مراجعه کنید.

        2. بابت سنجش چکار کردین منم نوبت گرفتم ولی نشد برم حالا نوبت نمیده قفل هست شما چکار کردین دوباره برا سنجش نوبت داد براتون

      1. سلام،بعضی از ثبت نام‌هاکدملی و سری شناسنامه فرزند رو تایید نمیکنه ومیگه فردی بااین اطلاعات تشخیص داده نشده،میشه لطفاً راهنمایی کنید،الان ۸ثبت نام رو دستم مونده،نمیدونم چه کارشون کنم

  10. با سلام و عرض ادب
    جواب سنجش فرزندم را از کدوم سایت باید پرینت کنم چونکه مدرسه برای ثبت نام فرزندم پرینت شدش رو میخواد

    1. سلام دوست عزیز، پروندۀ سنجش فرزند شما در سایت my.medu.ir قرار می‌گیرد. به عنوان والد وارد این سایت شوید و بعد از ارائۀ شمارۀ ملی خودتان، در بخش فرزندان، شمارۀ ملی فرزند را وارد کنید.

  11. سلام. وقتتون بخیر . من امروز دخترم رو بردم سنجش. تو قسمت تست هوش عدد یک بعد ممیز شهر و ممیز پنج زده بودن. و نتیجه تست زده بودن منفی. ولی تو قسمتی که زیرش بود علت مراجعه مجدد چیزی نزده بود. وقتی رفتم اتاق بعدی برای سنجش شنوایی و بینایی. اونجا ازشون پرسیدم این منفی که اینجا زده یعنی چی؟ بده؟ گفتن نه این یعنی خوبه. مثل ازمایش که میدین برای بیماری. اگه اون بیماری رو نداشته باشین میزنه منفی که یعنی خوبه. بعدم گفت نمره اش ده و نیمه که لب مرزه. بعد من رفتم پیش همون خانمی که تست هوش گرفته بودن بهشون گفتم این نمره اش خیلی بده؟ اون خانم گفت نه نمره اش ۱۰۵ هست و از نمره های خوبه. بعدم برگه رو تحویل گرفتن گفتن برو به سلامت.چیزی هم بهم ندادن و نگفتن. گفتم برا پیش دبستانی چیزی نیاز نیست ببرم.؟ گفتن نه. حالا همش نگرانم که نکنه الکی بهم دلگرمی دادن. و دخترم رد شده. واقعا حالم بده نمیدونم باید چیکار کنم؟ از کجا بفهمم رد شده؟ میشه راهنمایی کنین؟ اگه رد شده بود همونجا میگفتن؟

    1. سلام دوست عزیز، نگران نباشید، در مواردی که کودک در سنحش مشکلی داشته همونجا نامه ای به والد داده می‌شه. کودکانی که پذیرفته هستند، نامه یا مدرکی نمی‌گیرند. درنهایت شما با مراجعه به سایت my.medu.ir می تونید پروندۀ سنجش بدو ورود فرزندتون رو ببینید.

      1. خیلی خیلی ممنون. لطف کردین. از سر شب دارم تو سایتای مختلف میگردم بلکه چیزی بفهمم اصلا نتونستم بخوابم. . خدا خیرتون بده.

          1. سلام دوست عزیز، ثبت نام سنجش از طریق سایتی که در مقاله ذکر شده صورت می‌گیره. اگر امکان ثبت نام اینترنتی ندارید با شماره‌های (۶۶۹۷۰۴۵۵-۰۲۱ داخلی ۱۲۳۶ – ۱۲۹۸ – ۱۱۷۶) تماس بگیرید.

          2. سلام من میخوام وقت سنجش بگیرم همه صفحه ها توگوشیم میاد الی صفحه اصلی چیکارباید بکنم باگوشی همسرم هم رفتم بازشد نوشت همچین سریال شناس نامه ای ثبت نشده

          3. سلام دوست عزیز، دسترسی به تمام بخش‌های سایت my.medu.ir روی لبتاب و رایانه ساده‌تر است. اگر موفق به وقت گیری نشدید، به مدرسۀ فرزندتون مراجعه کنید و از دفتردار کمک بگیرید. اگر این امکان رو ندارید، می‌تونید به اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه‌ی محل تحصیل فرزندتون مراجعه کنید.

  12. با سلام
    برای ثبت نام سنجش اتباع با مشکل مواجه شدم باید چیکار کنم آیا نهادی برای پاسخگویی هست؟
    ممنون

    1. سلام دوست عزیز، در مقاله شمارۀ تماس ذکر شده است. همچنین شما می‌توانید به نزدیک‌ترین مرکز سنجش سلامت مراجعه کرده و حضوری سوال بفرمایید.

      1. سللم وقت بخیر برای من داخل سایت زده سنجش تخصصی در حال اجرا هست همون روز تست چیزی به من نگفتن الان باید چیکار کنم

        1. سلام دوست عزیز، روز تست اگر فرزند شما مشکلی داشته باشد، به شما نامه می‌دهند. اگر چیزی نگفتند احتمال زیاد مشکلی وجود ندارد. درنهایت نتیجه روی سایت my.medu.ir قرار می‌گیرد.

          1. رو سایت سنجش فقط اطلاعات قد وزن گوش هست اطلاعات هوش نیست نامه ای بهم داده نشده فقط زده سنجش تخصصی

          2. سلام مجدد، برای تمام نوآموزانی که سنجش عمومی در مورد آن‌ها انجام شده، الان به همین صورت است. ابتدا نوشته شده بود: دانش‌آموز منعی برای ثبت نام در پایه اول تحصیلی ندارد و الان مدتی است که به جای آن جمله، می‌نویسند: ادامه روند ثبت نام نوآموز در سنجش تخصصی در حال انجام است.
            نگران نباشید، مشکلی نیست.

          3. سلام: خسته نباشید برگه نوبت دهی بچه های منو روز جمعه زده آیا روز جمعه دفتر سنجش سلامت باز است

          4. سلام دوست عزیز، باید حضورا مراجعه کنید، تا حالا چنین چیزی گزارش نشده بود.

  13. سلام من سنجش انجام دادم برا بچم برگه هم دارم ولی داخل سایت تایدیه میخوام بگیرم میگه سنجش انجام نشده چیکار کنم

    1. سلام دوست عزیز، در پایگاه‌های سنجش در صورت عدم وجود مشکل معمولاً برگه‌ای داده نمی‌شه. می‌تونید بفرمایید در برگه چی نوشته شده؟

  14. همون برگه معرفی سنجش که مهد کودک بهمون میده بعد از انجام سنجش همونجا مهر و امضا میکنن و میگن بدین به مهد کودک و پایگاه بهداشت محل

    1. سلام مجدد دوست عزیز، اگر چنین برگه‌ای دریافت کردید به احتمال زیاد مشکلی برای ثبت نام فرزندتون ندارید.

      1. سلام اخه مدرسه تاییدیه سنجش را میخواد گفته از سایت بگیرم ولی داخل سایت زده انجام نشده الان نمیدونم کجا پیگیری کنم

        1. سلام دوست عزیز به مرکزی که در آن سنجش انجام شده مراجعه کنید و یا با شماره‌هایی که در مقاله آمده است، تماس بگیرید.

        2. سلام به سختی بعددوهفته نوبت گرفتم ولی ازروزقبلش دخترم مریض شدوتب داشت نتونستم ببرمش سنجش ولی الان گزینه ای به نام سنجش دوباره یالغوسنجش یاهرچیزی که بتونم دوباره وقت بگیرم نیست بایدچکارکنم ۰لطفاراهنمایی کنید؟؟؟؟؟؟

          1. سلام دوست عزیز، شما باید به اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه‌ی محل تحصیل دخترتون مراجعه کنید.

    2. سلام خانم مینا موسوی من مادر بزرگ یه دختر معصوم هستم که پدر و مادر در سرای دنیا (نامری)هستند آیا بدون سیم کارت به نام آنها امکان ثبت نام وجود داره و راهکاری چیه لطفاً راهنمای کنید تا ما از ثبت نام این بچه راحت بشیم تشکر.

      1. سلام دوست گرامی، شما باید با ادارۀ آموزش و پرورش منطقۀ محل تحصیل دختر خانم تماس بگیرید یا حضورا تشریف ببرید. با همکاری این اداره مشکل برطرف خواهد شد.

      2. سلام من اطلاعی از سنجش نداشتم الان برای ثبت نام مدرسه لازمه .
        میخوام بدونم کی سایت سنجش دوباباز میشه تا من بتونم ثبت نام کنم

        1. سلام دوست عزیز، فعلا چیزی اعلام نشده. با شماره‌های ذکر شده در این مقاله تماس بگیرید و یا به نزدیک‌ترین پایگاه سنجش سلامت به منزلتون مراجعه کنید یا با ادارۀ آموزش و پرورش منطقۀ محل تحصیل فرزندتون تماس بگیرید.

  15. سلام. نتیجه سنجش فرزندم در سایت فقط قسمت جسمانی هست و قسمت هوش نوشته ادامه روند ثبت نام نوآموز در سنجش تخصصی در حال انجام است….
    وقتی برای پیش ثبت نام می خوام اقدام کنم پیام می ده شما سنجش انجام نداده اید!

    1. سلام دوست عزیز، حدود 10 روز پیش اجازۀ پیش ثبت نام می داد و بعد از چند روز این اتفاق افتاد و برای همه ی کسایی که قبلا نوشته بودند مشکلی برای ثبت نام نیست، این بخش افزوده شد که سنجش تخصصی در حال انجام است. به نظر می‌رسد مراجعه به مدرسه و ثبت نام حضوری در حال حاضر گزینۀ بهتری باشد.

  16. واسه گرفتن کد رهگیری نیاز نیست دوباره بری سنجش
    برید کافی نت واستون انجام میده راحت

    1. سلام دوست عزیز، بله اگر ارجاع بدن باید برید پیش متخصصی که گفتن و بعد دوباره سنجش صورت می گیره

    1. سلام مجدد دوست عزیز، طبق تجربۀ اولیا، در صورتی که مشکلی در سنجش وجود داشته باشه (چه جسمی و چه ذهنی) نامۀ ارجاع داده می‌شه.

  17. سلام
    براي تست هوش برگه اي دست كسي كه سنجش رو انجام ميداد نديدم فقط برگه اي بود كه اطلاعات جسمي رو نوشته بود، جدا اون رو وارد سيستم ميكنن؟

    1. سلام دوست عزیز، اولیایی که به ما اطلاع دادند، هیچ کدوم چیزی دریافت نکردند و بعداً نتیجه رو در سایت دیدن.

  18. من برای پیش دبستانی دخترم پارسال همه این مراحل سنجش رو طی کردم الان شنیدم دیگه لازم نبوده برای امسال دوباره سنجش بشه درسته؟
    ولی الان اینترنتی ثبت نام کردم و هزینه رو پرداخت کردم چیکار کنم؟ میشه لعوش کرد و هزینه قابل برگشته؟؟

  19. چطوری میتونم وارد سایتی که نوبت گرفتم بشم میخوام برم تو سایت اون صفحه که نوبت گرفتم همش درگاه دولت باز میشه یکی میشه راهنمای کنه جطوری برم به سایت فرزندم…

    1. سلام دوست عزیز، شما ابتدای ورود به سایت حتماً نقش والدین رو انتخاب کنید و بعد از ورود به صفحه ی خودتون، در بخش خدمات الکترونیکی عمومی، آیکون سنجش بدو ورود رو بزنید.

  20. سلام وقت بخیر پسرم رو برای سنجش بردم گفتن باید برای تخصصی ببرم ولی نه تماسی گرفتن نه خبری هست به مدرسه هم مراجعه کردم جمع شده بود آموزش و پرورش هم رفتم گفتن باید صبر کنید من تاکی باید صبر کنم برای سنجش مجدد می‌خوام کلاس اول ثبت نام کنم نمیشه

    1. سلام دوست عزیز، یا با شماره‌های ذکر شده در مقاله تماس بگیرید یا به یکی از مراکز فعال سنجش مراجعه کنید.

  21. سلام
    آدرس انتخابی برای سنجش مهم هست ، یا میشه هرکجای تهران و یا شهرستانهای تهران مراجعه کرد؟ منزل ما پردیس هست ولی ظزفیت خالی ندارد ، آیا برای سنجش سلامت می تون تهران انتخاب کنم ؟

    1. سلام دوست عزیز، مشکلی نیست، هر مرکزی که امکان حضور دارید را می‌تونید انتخاب کنید.

  22. سلام خسته نباشید من می‌خوام پسرم روثبت نام کنم ولی تاییدیه سنجش میخوان اونم رفتم گرفتم زده سنجش تخصصی درحال انجام است بخاطر همین پسرم روثبت نام نمیکنن چکار کنم ممنون

    1. سلام دوست عزیز، مدرسه باید شما رو ثبت نام کنه. در حال حاضر برای همه ی دانش‌آموزها همین رو نوشتن

  23. به نظر شما بهتر نیست آموزش و پرورش یه بخشنامه بزنن تالین خانواده هایی که بلاتکلیفن ازبلاتکلیفی وسردرگمی دربیان

    1. سلام دوست عزیز، بله متاسفانه اطلاع رسانی در مورد سنجش سلامت بسیار اندک است.

  24. سلام ممنونم از پاسخگویی شما. پسرم تو سنجش عادی قبول شد خدا رو شکر اما من قصد دارم بفرستمش پیش دبستانی امسال و سال بعد بره اول، سنجشی که امسال داده برای سال تحصیلی آینده هم معتبر است؟

    1. سلام دوست عزیز با توجه به اخباری که تا حالا منتشر شده، خانواده ‌هایی که فرزندشان به پیش ‌دبستانی می‌‌رود هم می‌توانند به پایگاه‌های سنجش سلامت مراجعه کنند و دیگر برای ورود به اول ابتدایی در زمان ثبت نام مدارس نیازی به سنجش ندارند.

  25. سلام من دخترم مدرسه اش تبریز هست تابستان رو اومدیم شهرستان میشه آدرس همین جا رو انتخاب کنم و‌اینجا ببرمش سنجش؟

    1. سلام دوست عزیز، در سایت چیزی ذکر نشده که مانع این کار باشه، اما محض اطمینان یا با شماره‌های تماس ذکر شده در مقاله تماس بگیرید یا اینکه به یکی از مراکز سنجش مراجعه کنید و سوال کنید و بعد اقدام کنید.

  26. سلام من نتونستم دخترم را ثبت نام کنم هی نوشته بودن نوبت ها پره حالا چیکار کنم من

    1. سلام دوست عزیز، یا با شماره‌های ذکر شده در مقاله تماس بگیرید یا حضوری به نزدیک ترین پایگاه به منزلتون مراجعه کنید.

      1. سلام میشه ادرسی که تو نوبت گیری زده رو نریم و به جای دیگه نزدیک خودمون بریم

        1. سلام دوست عزیز، معمولاً چنین امکانی نیست، با این حال به مرکز نزدیک منزل مراجعه کنید و حضوری سوال بفرمایید.

  27. سلام وقت بخیر،بیشتر از یکماه است میخوام از سنجش برا پسرم نوبت بگیرم ولی متاسفانه هر روز مینویسه پر است واقعا کلافه شدم مسیرهای سنجش همشون جاهای دور هستن ای کاش مراکز آموزشی مثل قبل خودشون نوبت میگرفتن اینجوری خیلی سخت شده،من تبریز هستم شماره ای هست که من بتونم با مرکز سنجش تماس بگیرم لطفا راهنمایی کنید ممنون

    1. سلام دوست عزیز، این شماره‌ (۶۶۹۷۰۴۵۵-۰۲۱ داخلی ۱۲۳۶ – ۱۲۹۸ – ۱۱۷۶) قبلا برای تماس اعلام شد، اما بهترین کار این است که به اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه‌ی محل تحصیل فرزندتون مراجعه کنید.

  28. سلام دوست عزیز
    من تا حالا موفق به نوبت گیری نشدم به پسرم کافی‌نت میرم میگه سایت سنجش سلامت بسته است
    میگه یک شماره تلفن به اسم خود تون باشه ک با کارت سر شماری نمیتن سیم کارت به اسم خود ما پس چی کار کنیم

    1. سلام دوست عزیز، مهلت نوبت گیری تمام شده، شما باید حضوری به اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه‌ی محل تحصیل پسرتون رجوع کنید.

  29. سلام
    تکلیف دانش آموزانی که سال گذشته سنجش شده اند و قاعدتاً هزینه نیز پرداخته ولی در سیستم ثبت نشده اند چیست و مشکل آنها چگونه حل میشود مسئولان بی مسئولیت و بی کفایت که میگویند مجدد باید مراحل را طی کرده و البته مجدد هزینه بپردازند این اگر دزدی و بی کفایتی نیست پس چیست ؟

  30. سلام
    خیلی افتضاح است طرح سنجش ما اذر رفتیم و انجام دادید و پول دادیم الان موقع ثبت نام می گویند ثبت سامانه نشده و مجبورمان کردن مجدد ثبت نام و پول واریز کنیم

  31. سلام.من برای ثبت نام پسرم اقدام مردم. ولی در سایت میزنه فرزندی برای شما ثبت نشده.

    1. سلام دوست عزیز، به اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه‌ی محل تحصیل فرزندتون مراجعه کنید.

  32. سلام
    برای فرزندم نوبت رزرو کردم . رفتم دیدم مرکز سنجش تعطیله. تمام مراجعین پشت در موندن. تکلیف ما چیه؟
    سنجش ناحیه ۱ شماره ۳ البرز

    1. سلام دوست عزیز، باید به اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه‌ی محل تحصیل فرزندتون مراجعه کنید.

  33. سلام وقت بخیر.ببخشید من امروز دخترم سنجش داشت.بعد من در انتها جوابشو پرسیدم خانومه خیلی بیحوصله و جدی بود.خیلی عصبانی گفت اگه چیزی باشه میگیم دیگه برو جوابشو چند روز دیگه تو سایت ببین
    میخواستم بدونم اگه موردی باشه همون لحظه نامه میدن یا تو سایت معلوم میشه؟

    1. سلام دوست عزیز، متاسفم بابت تجربه‌ی ناراحت‌کننده‌ای که داشتید، به گفتۀ والدینی که به مراکز سنجش مراجعه کردند، معمولاً اگر مشکلی باشه، نامه‌ای به شما داده می‌شه. نگران نباشید.

  34. سلام و وقت بخیر
    من هرچقدر واردسامانه میشم وقتی ک مشخصات فرزند رو میخاد وقتی وارد میکنم میزنه چنین کد ملی ثبت نشده
    چیکار باید بکنم؟
    میشه لطفا راهنماییم کنین

    1. سلام دوست عزیز، در این زمینه می‌تونید از دفتردار مدرسه‌ی فرزندتون کمک بگیرید یا به اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه‌ی محل تحصیل فرزندتون مراجعه کنید.

  35. این چه مسخره بازی هست که آموزش و پرورش راه انداخته یه سیستم رو نمی تونن درست تنظیم کنن فقط ادعا دارن فقط خوب پول میگیرن از مردم امروز بهم نوبت دادن ساعت ۱۴،۲۵ دقیقه تو مکان سنجش باشم سره ساعت نوبتم رفتم چهار ساعت ایستادم تا نوبتم شده سیستم به جایی اینکه به پنج نفر نوبت بده به بیست نفر نوبت داده اونوقت پرسنل قرار بوده چهار نفر باشند فقط دونفر هستن بعد میگن سیستم اشتباه کرده برید یه روز دیگه بیایید

      1. سلام من سنجش بدوورودکه میزنم همش دسترسی نبودن به سیستم احرازهویت میزنه چیکارکنم؟

        1. سلام دوست عزیز، با شماره‌های داخل مقاله تماس بگیرید و یا به اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه‌ی محل تحصیل فرزندتون مراجعه کنید.

  36. سلام من همه اطلاعاتو برای سنجش وارد کردم موقع پرداخت میزنه کاربر معتبر نیست،چیکار کنم؟

    1. سلام دوست عزیز، چند بار رفرش کنید، اگر مشکل تداوم داشت می‌بایست به دفتردار مدرسۀ فرزندتون و یا اداره‌ی آموزش و پرورش منطقۀ محل تحصیل فرزندتون مراجعه کنید.

  37. سلام من بچه هام رو ثبت نام کردم ولی از دیشب نوشته رزرو انجام شده ولی تاکنون پذیرش نشده اید ، مشکلش چیه یعنی درست میشه یا جایی رو اشتباه رفتم ؟

  38. سلام ببخشید اتباع هستم من خواهرمو برای سنجش ورود به دبستان نوبت گرفتم و باشماره پدرم از درگاه دولت من رفتم ولی با کدیکتای خواهرم الان اشتباهی یه حساب بجای اسم والدین اسم خواهرم با شماره پدرم درست شده و سنجششم اشتباه شده تغییر حسابم نمیدونم
    خود سنجش تغییر میتونن بدن از اول وارد بشیم؟

  39. با شماره های اعلامی تماس نگیرید ،تا ۲ میلیون هم براتون پول تلفن میاد

  40. سلام
    من مدتی پیش برای فرزندم نوبت گرفتم و هزینه را پرداخت کردم.اما امروز که سایت را چک کردم نوبت رزرو شده را نشان می دهد ولی نوشته پرداخت تا موفق. الا‌ن تکلیف چیست؟

    1. سلام دوست عزیز، به دفتردار مدرسه‌ی فرزندتون و یا به اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه‌ی محل تحصیل فرزندتون مراجعه کنید.

  41. سلام وقت بخیر
    برای ثبت نام در قسمت اول بعد از وارد کردن شناسه و تلفن همراه پیام عدم تطابق شماره تلفن همراه با کد اتباع میزند.
    تلفن به نام خودم هست و داخل سند ش شناسنامه ای که نوشتن رو وارد کردم
    با شماره تلفن همسرم هم وارد کردم همین پیام خطا داده می شود

    1. سلام دوست عزیز، باید از طریق دفتردار مدرسه‌ی فرزندتون اقدام کنید یا شخصاً به اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه‌ی محل تحصیل فرزندتون مراجعه بفرمایید.

  42. با سلام من دخترم را سنجش بردم جواب سنجش گفته ثبت نام در مدارس عادی بلامانع است اما برای دخترم نوشته اختلال حرکتی دست مشکل دارد ، دختر من از شش ماهگی مهد کودک می ره تمام این سال ها سنجش شده ، چه توسط مهد چه توسط پزشک ارتوپد ، مشکل دست ورزی و هیچ چیز دیگه ای ندارد چرا باید این جواب داده بشه
    تمام دندان های دختر من سالم و تمام پوسیدگی ها پرشده و هیچ دندان خرابی نداره ولی نوشته مجموعه دندانی سالم ندارد چرا ؟؟
    واقعا روش سنجش برام خیلی عجیب الان باید چیکار کرد میشه اعتراض کرد؟

    1. سلام دوست عزیز، در مورد مسئلۀ دست، اطلاعی ندارم و در این باره باید به اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه‌ی محل تحصیل فرزندتون مراجعه کنید. در مورد دندان، باید بدونید که اگر دندون بچه‌ها پر شده باشه، می‌زنند مجموعه دندانی سالم ندارد. درنهایت این موارد اثری بر تحصیل فرزند شما ندارند و همین جمله که تحصیل فرزندتون در مدارس عالی بلامانع است، کفایت می‌کند.

  43. سلام من نوبت گرفتم ولی بجای اسم دانش اموز اسم والدین دانش اموز ثبت شده سنجش بردم میگه اشتبا هست نمیشه الان میخوام دوباره نوبت بیگرم میگه شما رزرو کردید قفل هست میشه راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز، شما باید یا با اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه‌ی محل تحصیل فرزندتون تماس بگیرید و یا از دفتردار مدرسه‌ی فرزندتون کمک بگیرید.

      1. سلام جعفری هستم دخترم در سامانه سنجش ثبت نام کردم در قسمت نو آموز اسم والدین امده میخواهم دوباره ثبت نام کنم عدم تطابق تاریخ تولد میگه لطفاً رهنمای نمایید ممنون میشم

        1. سلام دوست عزیز، شما باید یا با ادارۀ آموزش و پرورش منطقۀ محل تحصیل فرزندتون تماس بگیرید یا به دفتردار مدرسۀ فرزندتون مراجعه کنید.

  44. سلام خسته نباشید ببخشید من پسرم را ثبت نام کردم برای سنجش ورود به اول دبستان و ثبت نامش هم با موفقیت انجام شده و از پذیرش و کد پیگیری اسکیرین شات گرفتم اما متاسفانه فایل رو نتونستم چاپ کنم موقع مراجعه به پایگاه به مشکل میخورم

  45. سلام وقت بخیر.برای ثبت سنجش پسرم تا مرحله ی پرداخت میریم.ولی وارد یک سایت دیگه میشه..توی کافی نت هم امتحان کردیم همین مشکل هست.ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز، گاهی سایت دچار مشکل میشه. اما اگر می‌خواهید زودتر به نتیجه برسید به مدرسۀ فرزندتون مراجعه کنید و از دفتردار بخواهید به شما برای تکمیل این فرآیند کمک کند و یا اینکه به اداره‌ی آموزش و پرورش منطقۀ محل تحصیل فرزندتون مراجعه کنید.

      1. سلام
        از تاریخ 12/11/1402 تا امروز 3 روز است که وارد قسمت میشود و مبلغ کسر میشود ولی نوبت داده نمیشود و مجدد مبلغ به حساب برگشت میشود.
        لطفا مشگل درگاه پرداخت را برطرف نمایید.

  46. سلام
    وقت بخیر
    ما الحمدلله به راحتی نوبت گرفتیم و با برخورد بسیار خوبی هم روبرو شدیم.
    تشکر میکنم
    سوالم اینه که نتیجه را از کجا می شود دریافت نمود؟
    سپاسگزارم

    1. سلام دوست عزیز، خدا رو شکر که مشکلی نداشتید. نتیجه در همین سایت my.medu.ir برای شما قابل رویت خواهد بود. البته مدتی بعد از انجام سنجش

      1. ببخشید با توجه به اینکه دو هفته گذشته می پرسم.
        از کجای این سایت میشه دید نتیجرو؟

        1. سلام دوست عزیز، اول اینکه بهتره روی دستگاه لپتاپ یا کامپیوتر سایت رو باز کنید نه روی گوشی. از طریق دولت من و دریافت رمز یکبار مصرف وارد صفحۀ خودتون بشید و در بخش فرزندان من پرورنده ی فرزندتون رو مشاهده کنید.

  47. سلام من دوقلوهای با مشکل معلولیت حرکتی رو به بهبودی که یکی شون خداروشکر خوب شده سنجش بچه های منو قبول میکنن برای مدارس عادی؟؟؟و هوش و ذهن بسیا عالی و عادی فقط مشکل حرکتی دارن امسال پیش دبستانی عادی نوشتم

    1. سلام دوست عزیز، اگر فرزند شما دارای معلولیت حرکتی شناخته شود، باید به مدارس عادی مورد نظر آموزش و پرورش منطقۀ محل تحصیل فرزندتان مراجعه کنید. سال گذشته حمید طریفی حسینی، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش که برخی مدارس عادی از ثبت‌نام دانش‌آموزان دارای معلولیت امتناع می‌کنند، خانواده این گروه از دانش‌آموزان برای ثبت‌نام فرزندشان در مدارس عادی باید چگونه اقدام کنند؟ اظهار کرد: تعدادی از مدارس به عنوان مدارس پذیرا تعیین شده‌اند و آدرس آن‌ها بر روی سایت سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور قرار دارد. وی افزود: بیش از 100 هزار مدرسه در کشور وجود دارد اما تمام آن‌ها شرایط مناسب برای پذیرش دانش‌آموزان دارای معلولیت را ندارند، این گروه از دانش آموزان باید در مدارسی که به لحاظ فضای فیزیکی مناسب‌سازی شده‌اند و معلمان آموزش دیده‌اند، حضور یابند. وی متذکر شد: هر سال تعداد مدارس پذیرا را افزایش می‌دهیم و اکنون 20 هزار مدرسه پذیرا داریم و دانش‌آموزان دارای معلولیت جسمی و حرکتی، نابینایی و ناشنوایی می‌توانند در مدارس عادی حضور داشته باشند. خانواده‌هایی که فرزندشان دارای معلولیت هستند برای اطلاع از اسامی مدارس پذیرا می‌توانند به سایت سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به نشانی http://csdeo.ir/مراجعه کنند و در انتهای صفحه در بخش سامانه ندای همراه در قسمت جست‌وجوی مدارس با انتخاب مدارس پذیرا از اسامی و آدرس این مدارس مطلع شوند.

  48. سلام من ثبت نام سنجش بدو ورود انجام دادم بعد واریز مبلغ خطا میده و ثبت نمبشه دو بار این کار انجام دادم هر دفعه با همین خطا مواج میشم راهنمایی بفرمایید ممنون میشم باتشکر

    1. سلام دوست عزیز، آیا مبلغ از حساب شما کسر شده؟ اگر کسر شده ولی ثبت نام صورت نگرفته، یا به ادارۀ آموزش و پرورش منطقۀ محل تحصیل فرزندتون مراجعه کنید و یا از دفتردار مدرسۀ فرزندتون کمک بگیرید.

      1. سلام در صفحه پرداخت برای رزرو نوبت مبلغ از حساب کسر میشه ولی خطا میزنه و بعد مبلغ برمیگرده به حساب ونوبت ثبت نمی شود علت عدم واریز و ثبت نوبت میخواستم بدونم

        1. سلام مجدد دوست عزیز، ما در سایت تراز به معرفی سامانۀ نوبت دهی سنجش سلامت پرداختیم تا اولیا راحت‌تر اقدام به ثبت نام بکنند، اما این سامانه متعلق به آموزش و پرورش است و تنها راه پرسش در این مورد تماس گرفتن یا مراجعه به ادارۀ آموزش و پرورش منطقۀ محل تحصیل فرزندتان است. البته مدارس هم در این ارتباط با شما همکاری خواهند کرد.

  49. با سلام
    من ثبت نام کردم ولی وقتی میخوام نوبت بگیرم میگه سن فرزند شما برای برگزاری مناسب نیست علتش چی میتونه باشه

  50. سلام من برای ثبت مینویسه شما یک بار در این برگزاری شرکت کرده اید یا نوبت فعال داریددر صورتی که وقت فعال ندارم و من پولی پرداخت نکردم و به اداره اموزش و پرورش ایت الکاشانی صادقیه پیش خانم علی نژاد رفتم نتونستن کمکم کنن الان تکلیف من چیه ؟ مدارس غیر دولتی تا سنجس رو نبری ثبت نام نمیکنن و ثبت نام مدرسه تا عید وقت داره
    تو رو خدا مشکل سایت رو حل کنید

    1. سلام دوست عزیز، از طریق دفتردار مدرسه ای که قصد ثبت نام در اون رو دارید، اقدام کنید.

  51. دفتر دار مدرسه در خیابان نامجو رفتم و گفتن برو بلوار ایت الله کاشانی صادقیه اونجا هم گفتن مشکل سیستم هست سیستم نقص داره چرا کسی پاسخ گو نیست چرا مدام پاس میدند اینجا اینجا هیچ کسی نمیدونهوظیفش چیه

    1. سلام دوست عزیز، ادارۀ آموزش و پرورش منطقۀ محل تحصیل فرزند شما موظف به پاسخگویی در این زمینه است.

      1. سلام مهلت توبت گیری سنجش ساعت خاصی داره چون ن هرچی میزنم میزنه زمان نوبت گیری به پایان رسیده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا